Olen 44v mies. Mikä on teidän mielestä nuorin nainen jonka kanssa saisin mennä treffeille?
Kommentit (109)
Ei ainakaan alle 25 vuotta, koska siihen asti aivot ovat keskenkasvuiset eikä "suhde" siten olisi tasa-arvoinen. Huomattavasti mieluummin yli 30.
Olen nuoren näköinen ja kävisin helposti 30 vuotiaasta.
Ap
Eihän tässä parisuhteesta puhuttu. 44-45v pyörin paljon 24-25 vuotiaan kanssa (vuodesta riippuen). Oli tosi hauskaa ja pidetään vuosienkin jälkeen yhteyttä. Joskus nähdäänkin. Molemmat aloittivat vakavamman suhteen. Toinen kierroskin on jo molemmilla meneillään. Se siitä vakavuudesta. Mutta ei se tuntunut mitenkään oudolta tai vaivannuttavalta, ympäristökään ei reagoinut.
No mietipä sitä kautta, että mikä on nuorin ikä, jolloin itse olisit tahtonut treffeille 44-vuotiaan kanssa?
48 v naisena voisin ajatella meneväni treffeille enintään 10 vuotta nuoremman miehen kanssa.
Keskity 40 v. Tätä nuoremmat ei sua huoli.
Vierailija kirjoitti:
No ei olla ilkeitä. Ehkä joku 37+ voi olla mahdollinen.
18-vuotiaat on vielä lapsia, kyllä sun pitää ottaa oman ikäisesi velhon hiha, jota ei seksi kiinnosta ja pitää sen lapsetkin elättää
T. av-palsta
35, jos joku nainen suostuu. Vähemmän on turhan vaivaannuttavaa sille naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei olla ilkeitä. Ehkä joku 37+ voi olla mahdollinen.
Todella hyvällä tuurilla.
Olet sen ikäinen että osaat päätellä oikean rakkauden, ei riipu pelkästään iästä.
30 mutta suurimmalle osalle sen ikäisistä olet liian vanha. 30-vuotias on kuitenkin jo riittävän aikuinen tietämään mikä on itselle parhaaksi enkä moralisoisi jos sen ikäinen haluaisi tapailla vaikkapa 60-vuotiasta.
Vierailija kirjoitti:
30 mutta suurimmalle osalle sen ikäisistä olet liian vanha. 30-vuotias on kuitenkin jo riittävän aikuinen tietämään mikä on itselle parhaaksi enkä moralisoisi jos sen ikäinen haluaisi tapailla vaikkapa 60-vuotiasta.
En ole koskaan seurustellut yli 30 vuotiaan kanssa. Eli vähän kyllä epäilen että suurimmalle osalle olisin jo liian vanha.
Ap
En tiedä mutta swaippaan automaattisesti vasemmalle kaikki miehet jotka hakee vain itseään nuorempaa seuraa. Tyyliin M30 hakee N19-29...
Joku 15v alkaa olla maksimi ikäero, että ei ole enää mitään yhteistä kuin teoriassa sama laji sen jälkeen. Teoriassa siksi, että vaikka sukuelimet menevät näennäisesti yhteen, kulttuuriperimä on jo niin eri, että lisääntymisestäkin tulisi monenlaisia ongelmia
Sillä ei ole mitään väliä mitä mieltä me olemme, sillä on väliä minkä ikäinen on nuorin nainen joka suostuu lähtemään sun kanssa treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Olen nuoren näköinen ja kävisin helposti 30 vuotiaasta.
Ap
Juu juu ja minä näytän 14-vuotiaalta.
T n33
Joo no älä tyydy sitten. Ota parasta priimaa vain, multa tämä ei ole pois. Terv. Mummo