Pate Mustajärvi on kuollut
Kommentit (420)
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina julkkisten kuolemisista uutisoidaan ikään kuin he olisivat muita tärkeämpiä? Entäs koirien kuolemat? KOIRA ON PERHEENJÄSEN!!!
Kaikki lemmikit ovat tärkeitä perheenjäseniä mutta ei ole mitenkään mahdollista uutisoida tuntemattomien ihmisten ja lemmikkien kuolemista. Julkkis on julkkis kuolemaansa saakka ja sen jälkeenkin...
Musiikki oli huonoa, mutta arvostin äijän itsetuhoista elämäntyyliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
juntti kuoli, voi voi
paskempaa musiikkia oli vain bändillä nimeltä yö
Sinulle välttää paska Eerolan pändi 🤣🤣🤣🤣
"Pändi"
Jep jep ja adios
Muillakin on sisäelinvaivoja, vaikkei syöpää tule. Ja niihinkin voi kuolla. Tai sisäeritysongelmia, jos nesteet ei kulje normaalisti tai suodatus. Tai sydän.
Vierailija kirjoitti:
Popeda kuoli, kun Pate lähti. Samoin kävi Yölle, kun Olli lähti. Isot miehet poissa, turha yrittää elvyttää näitä bändejä henkiin. Patea ja Ollia ei vain voi korvata.
2 Junttia kuoli, voi voi
2.6.1982 olin ekalla Popedan keikalla Varkaudessa, viimeisellä 2.9.2023 Ratinassa, siitä poikki. Siinä välissä noin 40 keikkaa näin, enemmän tai vähemmän selvin päin. Viimeisen kerran näin Paten lavalla elokuussa Juvan Kaarihallilla Raswaa koneeseen vol.2 porukan kanssa. Veti hyväntuulisen keikan kasaripaikassa kasarimeiningillä. Kiitoksia mestarille ja hyvää matkaa.
Vierailija kirjoitti:
2.6.1982 olin ekalla Popedan keikalla Varkaudessa, viimeisellä 2.9.2023 Ratinassa, siitä poikki. Siinä välissä noin 40 keikkaa näin, enemmän tai vähemmän selvin päin. Viimeisen kerran näin Paten lavalla elokuussa Juvan Kaarihallilla Raswaa koneeseen vol.2 porukan kanssa. Veti hyväntuulisen keikan kasaripaikassa kasarimeiningillä. Kiitoksia mestarille ja hyvää matkaa.
Hyvää matkaa minne?
Et ole ilmeisesti kuullut Popedan kappaletta Oodi Tom Robinsonille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää matkaa minne?
Tuonpuoleiseen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kyyneleet virtaavat kun kuuntelee Paten Synnyimme lähtemään ja Tahdotko mun tosiaan.
Paten?
Vierailija kirjoitti:
Ei tehnyt. Tytär piti kädestä kiinni kuollessa. Mustavalkoinen kuva löytyy. Ei tullut pitkä ja uuvuttava kamppailu, joka monella varmaan on läheisen lähtiesssä. Kevyet mullat.
Laittakaa linkki kuvaan, ei o igtä
Vierailija kirjoitti:
Kiitos lauluista Pate. Hyvää taivasmatkaa <3
Sori vaan mutta Pate ei ollut uskossa joten matkalla johonkin ihan muualle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen täysin varma, että taivaaseen Pate nyt kuitenkin lähti. Laulaa nyt siellä yhdessä toisen suuruuden Ollin kanssa.
Olen tavannut paten monta kertaa. Olin lavarakentajana 2001-2016 festareilla ja tapasin popeda yhtyettä aika monta kertaa sinä aikana eri festareilla. Tosin se musa alkoi kyllästyttää jossain vaiheessa mutta pate oli mukava mies aina ja on mulla kuvia meistä kun muutaman selfien otin joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikurin turbiini on AC/DC-fanina prätkällään Highway to Hell, ohittaa vielä Chris Rean matkalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kyyneleet virtaavat kun kuuntelee Paten Synnyimme lähtemään ja Tahdotko mun tosiaan.
Paten?
Juicehan kertoi sitä tarinaa, että joku oli tullut hänelle raivoamaan miksi hän, Juice, esittää Paten biisiä keikallaan. Juice oli rauhallisesti selittänyt, että hän itse on kääntänyt Patelle amerikkalaisen Bruce Springsteenin biisin ja siinä hänen meriittinsä sen esittämiseen. Toivottavasti kyseinen heppu osasi edes hävetä tyhmyyttään...
Piilevä syöpä missä vaan voi viedä äkkiä. Keuhkosyöpä kyllä yleensä havaitaan yskän ha hengenahdistuksen vuoksi aikaisin , mutta joku maksasyöpä tai haimasyöpä voi olla kivuton ja piillä pitkää ennenkuin se huomataan.