Pate Mustajärvi on kuollut
Kommentit (420)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kyyneleet virtaavat kun kuuntelee Paten Synnyimme lähtemään ja Tahdotko mun tosiaan.
Paten?
Juicehan kertoi sitä tarinaa, että joku oli tullut hänelle raivoamaan miksi hän, Juice, esittää Paten biisiä keikallaan. Juice oli rauhallisesti selittänyt, että hän itse on kääntänyt Patelle amerikkalaisen Bruce Springsteenin biisin ja siinä hänen meriittinsä sen esittämiseen. Toivottavasti kyseinen heppu osasi edes hävetä tyhmyyttään...
Ja tarina jatkuu, sillä biisiä ei laulanut Juice vaan p Valtonen, oli siinä peelo persulla sulattelemista
Vierailija kirjoitti:
Paten syöpä löytyi " vahingossa" kun kylkiluu murtui. Ilmeisesti ei juuri oireillut. Monesti miettinyt, kuinka paljon nyky syöpähoidot aiheuttaa tai nopeuttaa kuolemia. Kovin äkkiä lähtevät hoitojen jälkeen.
Jotkut syövät ovat nopeita. Ei siinä hoidot paina puoleen eikä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi haimasyöpään mennä kun niin äkkiä vei.
Tätä ei ole taidettu julkisuuteen kertoa mutta kyllähän se yleensä on joko haima- tai keuhkosyöpä joka näin nopeaa vie.
Piilevä syöpä missä vaan voi viedä äkkiä. Keuhkosyöpä kyllä yleensä havaitaan yskän ha hengenahdistuksen vuoksi aikaisin , mutta joku maksasyöpä tai haimasyöpä voi olla kivuton ja piillä pitkää ennenkuin se huomataan.
Sinulla on mania haimasyövästä. 🙄
Minun isäni kuoli keuhkosyöpään kuusi kuukautta ja viisi päivää diagnoosin saamisen jälkeen. Siinä minun läheinen toisen käden tietoni siitä asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Costello Hautamäki ei ole esittänyt surunvalitteluja? Tuleeko Popedan seuraavalle keikalle kuin mitään ei olisi tapahtunut?
Taisi mennä sukset loppumetreillä aika pahasti ristiin. Pate oli sovitteleva, mutta Costello jatkoi kiukuttelua. Ehkäpä se keikkailu Hermannin kanssa ei sitten ihan lyönytkään enää leiville.
Eiköhän Costellolla ole muutakin mietittävää kuin julkiset surunvalittelut. Kuitenkin olivat 80 luvulta asti toistensa kanssa tekemisissä enemmän kuin puolisoittensa kanssa.
Kyllä se lyö leiville. Uusi levy tulee sitten, kun yleisö alkaa vähenemään. Sitten lähdetään taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kyyneleet virtaavat kun kuuntelee Paten Synnyimme lähtemään ja Tahdotko mun tosiaan.
Paten?
Juicehan kertoi sitä tarinaa, että joku oli tullut hänelle raivoamaan miksi hän, Juice, esittää Paten biisiä keikallaan. Juice oli rauhallisesti selittänyt, että hän itse on kääntänyt Patelle amerikkalaisen Bruce Springsteenin biisin ja siinä hänen meriittinsä sen esittämiseen. Toivottavasti kyseinen heppu osasi edes hävetä tyhmyyttään...
Joo se varmasti meni just noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paten?
Samanlainen tapaus kävi toisenkin kappaleen kanssa. Elämässä pitää olla runkkua. Juice lauloi sen jossain keikalla ja sai raivot päälleen. Kuinka kehtaa laulaa Paten laulua. No, Juicehan teki kappaleen jo vuonna 1974.
Vierailija kirjoitti:
Musiikki oli huonoa, mutta arvostin äijän itsetuhoista elämäntyyliä.
Noi sinun mielestä, mutta hänellä oli valtava kuulijakunta. Aina lavat ja slit täynnä. Olin usein hänen keikoilla ja raha vertasi.
Nykyinen Popeda on pelkkä Popedan cover-bändi. Aivan kuten Yö joka soittaa kyllä Yön laulua, mutta henki puuttuu. Ei edes yhtään alkuperäistä jäsentä, kuten ei Popedassakaan. Dingossa on sentään Nipa, mutta se ei osaa laulaa enää edes omia biisejään. Harmitti oikein, että kävin niitä kuuntelemassa jollain festareilla, meni vanhat muistot pilalle.
Vierailija kirjoitti:
Oliko ortodoksi .
Eerola on ateisti siksi se rasistisesta irvistelee koko maailmalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paten?
Onko todistaa ettei mennyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos lauluista Pate. Hyvää taivasmatkaa <3
Sori vaan mutta Pate ei ollut uskossa joten matkalla johonkin ihan muualle
Matkalla pilluun jos pillua saa...?
Hallaaho vieraaisiin menossa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin varmaan 30 popedan keikoilla festareilla. Otan osaa, kyllä pate eli hyvän elämän kai mutta elämän pituutta ei kukaan päätä itse.
Mitä sitten vaikka kävitkin Popedan keikoilla 30 kertaa? Varisiko harteillesi jotain tähtipölyä?
Minä olen käynyt paskalla tuhansia ja kymmeniätuhansia kertoja.
Ja sinä ylpeilet sillä? Onko paskallakäyntisi ainoa meriittisi jota muistelet kun aikasi on täynnä? Wau, hienoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin varmaan 30 popedan keikoilla festareilla. Otan osaa, kyllä pate eli hyvän elämän kai mutta elämän pituutta ei kukaan päätä itse.
Mitä sitten vaikka kävitkin Popedan keikoilla 30 kertaa? Varisiko harteillesi jotain tähtipölyä?
Minä olen käynyt paskalla tuhansia ja kymmeniätuhansia kertoja.
Ja sinä ylpeilet sillä? Onko paskallakäyntisi ainoa meriittisi jota muistelet kun aikasi on täynnä? Wau, hienoa.
Kukin kykyjensä mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että kuoli. Meni sekin epäjumalanpalvoja ja sika viimein tuonpuoleiseen. Taitaa olla Helvetti sällillä edessä!
100 kertaa mieluummin helvettiin kuin sinun kaltaistesi hullujen kanssa taivaaseen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paten?
Ööh todistustaakka on kylläkin väitteen esittäjällä.
Jospa PM meni tervehtimään Heikkiä ja Ollia. Monta on siirtynyt toiselle puolelle.
Ööh todistustaakka on kylläkin väitteen esittäjällä.
Tuo on kerrottu niin monta kertaa, niin monen ihmisen kertomana, että eikö siinä ole tarpeeksi todistetta?
Koeta hyvä lapsi ymmärtää, että nämä se dät elivät jo silloin kun sinusta ei ollut tietoa.
Kappalekin on 80 luvulta. Eikö olekin kauan aikaa sitten?
Pate ajoi nuorempana speedwayta. Tai olla Zyndapp pyöränä.