Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pate Mustajärvi on kuollut

Vierailija
26.12.2025 |

Pate Mustajärvi on kuollut

https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html

Kommentit (504)

Vierailija
421/504 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä yllättävä uutinen, ja surullista jatkumoa Norreksen ja Olgan poismenoille, jotka myös tuntuivat kuitenkin loppujen lopuksi yllättäviltä siihen nähden miten he olivat lähes loppuun saakka julkisuudessa kohtuu hyväkuntoisen oloisesti.  Ihan ymmärrettävää ettei aina haluta tarkkaan kertoa mikä syöpä on kyseessä, mutta yleisesti syöpähoidot on raskaita esim. veriarvot voi hoidoissa romahtaa äkisti ja lopullisesti.

Vierailija
422/504 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä bändissä hän soitti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/504 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta järvi sulla, ap, on pöksyissäsi.

Vierailija
424/504 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kyyneleet virtaavat kun kuuntelee Paten Synnyimme lähtemään ja Tahdotko mun tosiaan.

Paten?

Juicehan kertoi sitä tarinaa, että joku oli tullut hänelle raivoamaan miksi hän, Juice, esittää Paten biisiä keikallaan. Juice oli rauhallisesti selittänyt, että hän itse on kääntänyt Patelle amerikkalaisen Bruce Springsteenin biisin ja siinä hänen meriittinsä sen esittämiseen. Toivottavasti kyseinen heppu osasi edes hävetä tyhmyyttään... 

Ja tarina jatkuu, sillä biisiä ei laulanut Juice vaan p Valtonen, oli siinä peelo persulla sulattelemista

Suurin osa Juicen yleisöstä oli tyhmiä kuin saapas, vaikka

Juicehan sanoi itsekin, että yleisö monesti kuvottaa häntä. Tuo aivoton massa, joka mölisee ja ei tajua mistään mitään. 

Vierailija
425/504 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kyllä yllättävä uutinen, ja surullista jatkumoa Norreksen ja Olgan poismenoille, jotka myös tuntuivat kuitenkin loppujen lopuksi yllättäviltä siihen nähden miten he olivat lähes loppuun saakka julkisuudessa kohtuu hyväkuntoisen oloisesti.  Ihan ymmärrettävää ettei aina haluta tarkkaan kertoa mikä syöpä on kyseessä, mutta yleisesti syöpähoidot on raskaita esim. veriarvot voi hoidoissa romahtaa äkisti ja lopullisesti.

Niinpä. Paten nopea menehtyminen yllätti. 

Vierailija
426/504 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli hänen kohdallaan rock till the end. Suomen legendaarisin rokkari on poissa.

Legendaarisin?? BLAAAAAAH. EI IKINÄ. 

Vierailija
427/504 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kyyneleet virtaavat kun kuuntelee Paten Synnyimme lähtemään ja Tahdotko mun tosiaan.

Paten?

Juicehan kertoi sitä tarinaa, että joku oli tullut hänelle raivoamaan miksi hän, Juice, esittää Paten biisiä keikallaan. Juice oli rauhallisesti selittänyt, että hän itse on kääntänyt Patelle amerikkalaisen Bruce Springsteenin biisin ja siinä hänen meriittinsä sen esittämiseen. Toivottavasti kyseinen heppu osasi edes hävetä tyhmyyttään... 

Ja tarina jatkuu, sillä biisiä ei laulanut Juice vaan p Valtonen, oli siinä peelo persulla sulattelemista

PERSULLA??? 🤪🤡

Vierailija
428/504 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2.6.1982 olin ekalla Popedan keikalla Varkaudessa, viimeisellä 2.9.2023 Ratinassa, siitä poikki. Siinä välissä noin 40 keikkaa näin, enemmän tai vähemmän selvin päin. Viimeisen kerran näin Paten lavalla elokuussa Juvan Kaarihallilla Raswaa koneeseen vol.2 porukan kanssa. Veti hyväntuulisen keikan kasaripaikassa kasarimeiningillä. Kiitoksia mestarille ja hyvää matkaa.

Hyvää matkaa minne?

Tuonpuoleiseen.

Helvettiin sanoi itse menevänsä uusimmassa biisissään. Luuli pilailevansa, raukka. 

Vierailija
429/504 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa

Vierailija
430/504 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä sen sijaan elän ja juuri nyrkitin persereikääni niin rajusti että suoli pullahti ulos perseorgasmin voimasta 

Vierailija
431/504 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä se oli?

Vierailija
432/504 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä sen sijaan elän ja juuri nyrkitin persereikääni niin rajusti että suoli pullahti ulos perseorgasmin voimasta 

Tietääkö äitisi, että kirjoittelet tällaista tekstiä yleiselle keskustelupalstalle?

Vierailija
433/504 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legendaarisin??? 😂😂😂😂

Legendaarisen kamala laulaja.

Vierailija
434/504 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on mennyt jotenkin todella ankeaksi kun itsekin ylitti neljänkymmenen. Uutisissa vähän väliä näitä kuolleita ja sitten kun katson syntymävuosia niin eihän se kaukana ole vaikkapa omien vanhempieni vuosista ja kohta varmaan heilläkin lähtö edessä. Tällastako tää sitten vaan on loppuelämä että odotellaan kuka kupsahtaa ja milloin ja lopulta kupsahtaa sitten itsekin.

Ja sitten kun vanhempien syntymävuosia vertaa omaan niin eihän siinäkään ole kuin joku hassu parikytä vuotta ja itsekin olen haudassa pian heidän jälkeen. Ai että on elämä mukavata.

Siksi pitää elää nyt, eikä vain ihmetellä ajan kulumista ja harmitella että kohta on oma vuoro lähteä. Mikä järki on odotella mahdollisesti kymmeniä vuosia vaan elämän päättymistä, eipä ihme että onkin ankeaa.

Vierailija
435/504 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jankutatte ylimielisestä ja ilkeästä Juicesta ketjussa. Pate oli kiltti ja mukava perusluonteeltaan. 

Vierailija
436/504 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanan wokea! 🥰

Vierailija
437/504 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikä vaikuttaa myös syövästä paranemiseen ja jatkoaikaa. En tunne ketään yli 60 v sairastunutta ja sitten olisi elänyt 5 v kauemmin.

Minäpä tunnen useammankin. Yksi heistä sai elää syövän parannuttua terveenä melkein 30 v., toinen on elänyt yli 20 v. ilman syöpää parannuttuaan. Ei se aina mene niin, kuten sinä kuvittelet.

Vierailija
438/504 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista. Suomen rock-kunkku. Kunnioitus! 

Vierailija
439/504 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin varmaan 30 popedan keikoilla festareilla. Otan osaa, kyllä pate eli hyvän elämän kai mutta elämän pituutta ei kukaan päätä itse.

Mitä sitten vaikka kävitkin Popedan keikoilla 30 kertaa? Varisiko harteillesi jotain tähtipölyä?

Minä olen käynyt paskalla tuhansia ja kymmeniätuhansia kertoja.

Mistä noita tuollaisia löytyy joulunakin tänne omaa pahaa oloaan oksentamaan?  Antakaa ihmisten muistella Patea ja jakaa kokemuksiaan, mitä te tänne tulette länkyttämään turhaa roskaa. 

Liian aikaisin lähti Pate. Kiitokset monista hyvistä hetkistä musiikkisi parissa.

Vierailija
440/504 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikä vaikuttaa myös syövästä paranemiseen ja jatkoaikaa. En tunne ketään yli 60 v sairastunutta ja sitten olisi elänyt 5 v kauemmin.

Minäpä tunnen useammankin. Yksi heistä sai elää syövän parannuttua terveenä melkein 30 v., toinen on elänyt yli 20 v. ilman syöpää parannuttuaan. Ei se aina mene niin, kuten sinä kuvittelet.

Juu ei mene. Tässä tapauksessa ilmeisesti syöpä saattoi olla itämässä jo jonkin aikaa kun se vasta huomattiin. Välttämättä mitään oireita ei ollut. 

Paten erään sukulaisen teksteistä sain käsityksen että Pate oli joitakin päiviä ollut jo sairaalassa eli kunto romahti jo jonkin aikaa sitten. Eilen sitten kuoli. Yhden kuvan olen myös nähnyt Paten somessa ja sen on ilmeisesti jostain lokakuun lopusta tai marraskuun alusta ja siinä Pate on tosi hoikan näköinen jo. Ilmeisesti hoidot ja tauti sen verran rajut oli jo siinä vaiheessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi