Pate Mustajärvi on kuollut
Kommentit (379)
Yle Radio Suomi Paten muistoksi 1. ohjelma jo tänään 26.12. klo 20.02- n 21.50. Jää Areenaan kuukaudeksi. Muut 2 ohjelmaa tv:n puolella: toinen Ratinan konserttitaltiointi viikonloppuna (?) ja toinen n 3.1. ehkä muistelot?
Vierailija kirjoitti:
Ketä toi oli? Teki sen itse.
Tappoiko Eerola itsensä ????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllästyttää jo etukäteen se, miten tämän pienen maan joka ainoa tv ohjelma, dj, iltapäivälehti jne työntää kohta Patea joka tuutista.
Sama homma, kun kuka tahansa vanha julkkis kuolee. Kukaan ei puhu mistään muusta.
Meillä kuolee hukattuja nuoria ihmisiä joka päivä sankoin joukoin.
Eivät ole tehneet mitään merkittävää eläessään joten ei kiinnosta.
Mitäs merkittävää sinä olet tehnyt 🤭🤭🤭
Makasnut veroja, joita nämä menetetyt nuoret ovat ainoastaan kuluttaneet.
Siis tekikö itse sen ja ketä tää olikaa. Tais olla masentun ku ny kuollu.
Vierailija kirjoitti:
Se oli sitten nopea homma.
Mistä sinä sen tiedät.
On voinut sairastaa jo sillon kun jätti Popedan.
Tämä on niitä päiviä joina toivoisi ettei olisi avannut iltapäivälehden sivua sanaton
Vierailija kirjoitti:
Ei antanut vihtahousu Paulille jatkoja vaikka kuinka pyysi.
Kun kuuntelee nyt noita viimeaikojen tuotoksia, niin taisi mies tietää että lähtö on lähellä?
Huh, tiesi siis minne oli menossa.
Aika järkyttävää, kun on tehty kieli poskella, kuten nämä aina tekee, sydän ylpeyttä täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllästyttää jo etukäteen se, miten tämän pienen maan joka ainoa tv ohjelma, dj, iltapäivälehti jne työntää kohta Patea joka tuutista.
Sama homma, kun kuka tahansa vanha julkkis kuolee. Kukaan ei puhu mistään muusta.
Meillä kuolee hukattuja nuoria ihmisiä joka päivä sankoin joukoin.
Eivät ole tehneet mitään merkittävää eläessään joten ei kiinnosta.
Makasnut veroja, joita nämä menetetyt nuoret ovat ainoastaan kuluttaneet.
Mustajärnven tulot oli niin valtavat että hänen verotulot peittoaa sun verotuot monin kertaisesti. Käy lukemassa Wikipediasta hänen urastaan. 😉
Kuoli haimasyöpään. Löydettiin, kun kuvattiin kipeitä kylkiluita. Jos olisi ollut keuhkosyöpä, niin ei olisi menehtynyt näin nopeasti
Ihanan miehekäs ääni ja mies mutta silti ei mitenkään kusi pää, ainakin hyvin mukavan ja vaatimattoman oloinen mitä olenhaastatteluita nähnyt. Eli rehti hauska suomalainen ukko vaikka olikin rokkikukko. Hyvää soutumatkaa Tuonelaan Patelle.
Kävin varmaan 30 popedan keikoilla festareilla. Otan osaa, kyllä pate eli hyvän elämän kai mutta elämän pituutta ei kukaan päätä itse.
Paten voisi ehkä todeta olleen "henkisesti" pohjois-pirkkalalainen (vuodesta 1938 Nokia), koska Ikuri liitettiin Tampereeseen vasta vuonna 1937. Lähes kaikki Tampereen harvat superjulkkikset ovat samoihin aikoihin Tampereeseen liitetyiltä alueilta (Tesoma, Rahola, jne.), esim. Kikka, Jonne Aaron, Timo Jutila, jne, jne.
Noh, Erika Vikman lienee toki Kaukajärveltä, eli de facto Messukylästä (Tampereeseen liitetty 1947).
Vierailija kirjoitti:
Kuoli haimasyöpään. Löydettiin, kun kuvattiin kipeitä kylkiluita. Jos olisi ollut keuhkosyöpä, niin ei olisi menehtynyt näin nopeasti
Mun työkaverilta löydettiin sattumalta keuhkosyövän etäpesäke jalasta, siitä kolmen viikon päästä kuoli. Ei suurempia oireita sitä ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Popedahan oli yhtäkuin Costello joka pääosin teki musan ja Pate joka lauloi. Tämä nykyinen "Popeda" on rahastava irvikuva alkuperäisestä orkasta.
Popedassa on ollut virallisia jäseniä 19kpl. Ja varmasti tämän päälle muutama tuuraaja sekä hengailija. Kuten vaikka Peltsi Pellonpää.
Alkuperäinen orkka oli:
Pate Mustajärvi laulu
Arwo Mikkonen kitara
Ari "Jatsi" Puukka kitara
Ilari "Ilpo" Ainiala bassokitara
Kai Holm rummut
Luettelopää vauhdissa.
On sentään asiaa toisin kuin iikori ja persujankkaajalla.
En ole heistä kumpikaan - saatko nyt itkupotkuraivarin, kun et pysty lokeroimaan minua?😘
Vierailija kirjoitti:
Pate tuli minua Hartwall-areenassa vastaan jääkiekon mm-kisoissa 1997. En muista mikä peli, mutta joku Suomen kuitenkin. Rip ja kevyet mullat.
Mitä sitten vaikka tulikin vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Kävin varmaan 30 popedan keikoilla festareilla. Otan osaa, kyllä pate eli hyvän elämän kai mutta elämän pituutta ei kukaan päätä itse.
Mitä sitten vaikka kävitkin Popedan keikoilla 30 kertaa? Varisiko harteillesi jotain tähtipölyä?
Minä olen käynyt paskalla tuhansia ja kymmeniätuhansia kertoja.
YLE se kehtaa, -tuskin on kuolleeksi julistettu ja nyt jo otetaan kaikki irti teennäisessä muistolähetyksessä.
Tuohon haudanryöstöön ei pysty edes Seiska lehti