Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylipainoiset: kuinka paljon syötte?

Vierailija
23.04.2007 |

Meneekö päivässä paljon rasvaisia herkkuja, hampurilaisia, pitsoja, karkkia, sipsiä ym? Ihan mielenkiinnosta kysyn, kun itse syön aika tosi paljon (en kylläkään herkkuja älyttömästi), mutta isohkoja määriä ja silti olen aika hoikka. Kai ne geenitkin vaikuttaa paljon painoon.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim eilen söin: aamulla 3 leipää jossa oli kalkkunaa ja kurkkua päällä ja kupin teetä. Päivällä söin sisäfilepihivin ja vihannes höystöä Ja ihan ilman kermaa iltapalaksi söin 2 leipää kalkunalla ja tomaatilla....

Teetä join usemman kupin.

Tänään oon syönyt 3 leipää kalkkunalla annoksen perunaa ja jauhelihakastiketta ja salaaattia Iltapalaski syön varmaan taas leipää....

Mun ongelmasi on ilmeisesti että syön liian vähän? ja siksi oon ylipainoinen .. eikös olekkin hullua... Joskus hullaannun syömään suklaata mutta en tosiaan kaan joka päisä ehkä kahdesti viikossa...

siltikin vaikka syön " vähän" painan melkein 40 kg liikaa..

Ja tosiaan johtuisikin hampurilaisista ja pitsoista ym.. mutta kun ei.

Vierailija
2/36 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveellistä ja sitä en syö edes liikaa. Mutta sitten ne muut! Joka päivä syön jotain hyvää; karkkia, pullaa tai karkkia ja pullaa. Siinä se, eipä tarvi kysellä miksi painoa on liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis helppoja poistaa niin laihtus..

-2-

Vierailija
4/36 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen ollut pisteillä 3 viikkoa, ja paino on tippunut 4 kiloa :) Yritän opetella siihen, että JOKA päivä ei tarvitse mässyttää herkkuja.

Vierailija
5/36 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kääk. mä en pääse ikinä näistä kiloistani eroon :(

Vierailija
6/36 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 5-10 kg, raskauksien jälkeen paino on käväissyt 20 kg ylipainon puolella. Enkä ole koskaan syönyt sipsejä, hampurilaisia, pitsoja, keksejä jne edes niin paljon kuin oletan keskivertokansalaisen syövän. Lisäksi olen aina liikkunut paljon. Silti paino hilautuu aina vähintään painoindeksiin 25 jos joskus saan laihdutettua itseni hoikemmaksi.

Vierailija
7/36 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan polttanut enkä viinakoukussakaan ole. Onneksi! Luulen, että jäisin heti nalkkiin, kun en edes sokerikoukusta pääse. Huoh.

Vierailija
8/36 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä juon aamukahvin (sokeria en oo käyttänyt kahvissa viiteen vuoteen) ja syön rasvattoman jugurtin ja hedelmän. Lounaaksi Elovenan pussipuuro tai tomaattikeitto tai vastaava, vettä paljon. Ip syön hedelmän ja juon kahvia. Vettä latkin paljon. Illalla kotona normaalia kotiruokaa, kasviksia ja vettä. Illalla ehkä lasi punaviiniä. Ja liiku en tasan yhtään. Mulle on kanssa sanottu, että syön liian vähän, elimistö panttaa. Mun kilot vois karista jos liikkuisin edes vähän, mutta kun ei huvita niin ei huvita. Pitsaa, hampurilaisia, sipsejä ja muuta roskaruokaa en suostu suuhuni pistämään, mutta viikonloppuisin herkuttelen juustoilla, italialaisilla antipastoilla, patongeilla yms. joka lienee aika kätevää jos haluan tankkina pysyä...

Vierailija
9/36 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun verran tai elimistö panttaa kaiken rasvavaraston

Vierailija
10/36 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön joskus kermakastiketta tai muuta sellaista, ehkä pari kertaa viikoossa. Ruokavaliooni kuuluu vihanneksia, hedelmiä ja marjoja. Lihaa ja perunaa syön myös.

Lihava olen ja se harmittaa.

Vierailija
11/36 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saatan salatin sekaan ropsauttaa hyvää oliviöljyä. eli ei johdu siitäkään.

Vierailija
12/36 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-2-

Vierailija
13/36 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään leivästä hyvillä päällisillä, niitä saattaa mennä 3-6 kerralla, hedelmiä syön kilokaupalla, ruokaa aina pari annosta ja maitoa päälle. Tietty välillä pizzaa yms. roskaruokaa, muttei juuri koskaan karkkia, chipsejä yms. Painoa on n. 12kg enemmän kuin mitä haluaisin. Normaalipainoon painoindeksin mukaan on matkaa n. 6kg.

Nyt olen aloittanut vähempihiilihydraattisella ruokavaliolla ja samalla ahkeran kuntoilun. Olo on mahtava ja heti oli pari kiloa (nestettä) hävinnyt. Toivotaan, että tämä onnistuu paremmin kuin kaikki aikaisemmat yritykset.

Vierailija
14/36 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloin harrastaa liikuntaa säännöllisesti. Se on se ikä ja aineenvaihdunta... t. kymppi

Vierailija
15/36 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienet kun raijaa mukana niin ei se liikunta ole niin tehokasta, kuin sauvoilla. Ja yksin on jotenkin muutenkin kivempaa.. mutta tsemppiä on kuminkin. Ja nyr meille on otettu koiranpentu niin jahka se on rokotettu on pakko lähteä tavalla tai taoisella ainakin 3 kertaa päivässä ulos ;)

-2- joka liki 40v ja tosiaankin aineenvaihdunta on hidastunnut.

Vierailija
16/36 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meneekö päivässä paljon rasvaisia herkkuja, hampurilaisia, pitsoja, karkkia, sipsiä ym? Ihan mielenkiinnosta kysyn, kun itse syön aika tosi paljon (en kylläkään herkkuja älyttömästi), mutta isohkoja määriä ja silti olen aika hoikka. Kai ne geenitkin vaikuttaa paljon painoon.

Vierailija
17/36 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ainakaan rasvaisia eikä makeita ruokia ja ihmettelee kuinka voi olla niin läski =D

Tai sitten kaikki ovat laihiksella asiaa kysyttäessä =D

Minä söin just noita noiden lihavien kuvaamia voileipiä kalkkunalla ja kupillinen sokeritonta teetä, vähärasvaista kalkkunaa ja vihanneshöystöjä ilman kermaa, ei makeisia ei suklaata ei pitsoja jne silloin kun laihdutin, ja laihduin 30kg sillä tavalla, sekä kävelylenkein ja jumpalla, ennen sitä

EN TODELLAKAAN

syönyt kevyesti ja vähän, miten olisinkaan jos olin onnistunut keräämään noin rajun määrän ylipainoa :)

Mut joo, kyllä minä uskoin silloin itsekin samaan ku muut lihavat että syön kyllä oikeasti tosi vähän ja terveellisesti...enkä siis vaan taida koskaan laihtua

Vierailija
18/36 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamiaiseksi muroja ja maitoa (ei sokeroituja muroja), välipalana omenaa, lounaalla lihapullia, makaronia ja tomaattia, iltapalaksi tehtiin mannapuuroa. Näiden lisäksi se 1 munkki, ei muuta ja tuskin enää syönkään. Liikun melkoisen paljon, minun kiloilleni löytyy selitys monirakkulaisista munasarjoista - eli PCO:sta.

Vierailija
19/36 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme palaa pullaa, kahvia

uunissa paistoin ranskalaisia ja neljä lihapullaa niiden kanssa

Neljä siivua limppua ja rasvaton viili.

Siinä se tais olla tähän mennessä... 109.7kg näytti vaaka aamulla.

Vierailija
20/36 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä ylipainosi johtuu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi