Miten joulusi meni pilalle?
Mies oksensi sohvalle ja kun itkin sohvan pilalle menoa ja pahaa hajua, niin suuttui ja alkoi monen tunnin raivoaminen
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Riideltiin miehen kanssa. Ensimmäinen joulu äitini kuoleman jälkeen, ja miestä ärsyttää etten jaksa olla iloinen ja sosiaalinen. Minua ärsyttää, ettei hän kuuntele eikä ymmärrä. Sanoin viikkoja sitten, että en tule voimaan hyvin jouluna, että mene viettämään joulu omien vanhempiesi luo. Ei käynyt, ei jaksanut ajaa, vaan piti päästä minun surevan perheeni jouluviettoon ja sitten kiukutella kun ei ollut hilpeää.
Usein muutenkin ollaan vietetty joulua eri paikoissa, en ymmärrä miksi ei onnistunut tänä vuonna. Nyt sitten pilasin hänen joulunsa olemalla surullinen.
Olisitte tekin kai voineet osallistua joulunviettoon.
Poikaystävä ei ostanut mitään lahjaa vaikka osti kyllä kaikille muille. Ei tullut korttia tai edes hyvän joulun odotusta.
En jaksa enää, eroan heti kun uusi vuosi mennyt ohi
Vierailija kirjoitti:
Perinteinen marttyyriaihe: järjestin joulun, tein ja maksoin kaiken yksin. Laitoin kodin nätiksi, tein ruuat, ostin kaikille lahjoja (paljon) ja mitä sain kiitokseksi? Kiukuttelua, ei kiitoksia. Enkä lahjan lahjaa. Väsynyt olo nyt ja paha mieli. Kaksi lapsista on eronnut, heillä vaikeaa, eikä joulumieltä, rahat loppu ja pska fiilis. Mutta olen itse eronnut kahdesti ja silloinkin ne olen joulut ja synttärit järkännyt, ei ollut aikaa surra, enkä halunnut pilata lasten juhlamieltä. Nyt kannattelen aikuisia lapsia, joilla omia lapsia, mutta jotka odottavat, että minä järjestän kaiken. Ja koska on (taas) niitä pieniä lapsia, haluan heille antaa kivan joulun, kuten annoin vanhemmilleenkin. Mutta koska olisi minun vuoroni saada se kiva joulu ja muukin tunne kuin väsymys, kun joulu on ohi?
Mikset edellytä aikuisilta lapsiltasi osallistumista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riideltiin miehen kanssa. Ensimmäinen joulu äitini kuoleman jälkeen, ja miestä ärsyttää etten jaksa olla iloinen ja sosiaalinen. Minua ärsyttää, ettei hän kuuntele eikä ymmärrä. Sanoin viikkoja sitten, että en tule voimaan hyvin jouluna, että mene viettämään joulu omien vanhempiesi luo. Ei käynyt, ei jaksanut ajaa, vaan piti päästä minun surevan perheeni jouluviettoon ja sitten kiukutella kun ei ollut hilpeää.
Usein muutenkin ollaan vietetty joulua eri paikoissa, en ymmärrä miksi ei onnistunut tänä vuonna. Nyt sitten pilasin hänen joulunsa olemalla surullinen.
Olen pahoillani äitisi kuolemasta, mutta nyt tuntuu, että jotenkin "suoritat" surua. Vaikka toki on ikävä äitiä, ja surrakin saa ja täytyy, niin kuitenkin: elämä jatkuu.
Niinpä, mitä muutakaan voisi tapahtua tai tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen teidän joulu sitten oli? Oliko edes yritystä?
Joulu ei mene pilalle, kun ei odota mitään erityistä. Silloin kaikki pienikin hyvä menee plussan puolelle, ja kaikki negatiivinen painuu so what -osastoon. Nykymaailmassa jo se että itsellä ja läheisiillä on lämmintä, katto pään päällä ja vatsa täynnä, on kiitollisuuden arvoista.. Kaikki sen päälle on ekstraa.
Sain tietää, että miehellä on toinen nainen. Yritän nyt keskittyä nauttimaan joulusta ja ajatella tuota myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vielä mennyt. Eilen harrastettiin seksiä kaksi kertaa tyttöystävän kanssa ja tänä aamuna taas.
Olen kateellinen 😫
Vierailija kirjoitti:
Perinteinen marttyyriaihe: järjestin joulun, tein ja maksoin kaiken yksin. Laitoin kodin nätiksi, tein ruuat, ostin kaikille lahjoja (paljon) ja mitä sain kiitokseksi? Kiukuttelua, ei kiitoksia. Enkä lahjan lahjaa. Väsynyt olo nyt ja paha mieli. Kaksi lapsista on eronnut, heillä vaikeaa, eikä joulumieltä, rahat loppu ja pska fiilis. Mutta olen itse eronnut kahdesti ja silloinkin ne olen joulut ja synttärit järkännyt, ei ollut aikaa surra, enkä halunnut pilata lasten juhlamieltä. Nyt kannattelen aikuisia lapsia, joilla omia lapsia, mutta jotka odottavat, että minä järjestän kaiken. Ja koska on (taas) niitä pieniä lapsia, haluan heille antaa kivan joulun, kuten annoin vanhemmilleenkin. Mutta koska olisi minun vuoroni saada se kiva joulu ja muukin tunne kuin väsymys, kun joulu on ohi?
Teethän nyt uudenvuodenlupauksen itsellesi, että olet jakossa terveellisesti itsekkäämpi? Aikuisille lapsille voi ihan suoraan sanoa, että nyt on heidän vuoronsa ja että sinä voit tulla vieraisille tai varaat itsellesi vaikka kylpyläloman tms. Alat nyt arvostaa itseäsi! Pettymys ja suuttumus kertovat, että olet antanut muiden ylittää rajasi.
Vierailija kirjoitti:
Joulua on vielä (vähintään 2 päivää jäljellä) loppiaiseen asti. Miksi lataatte kaiken yhteen iltaan? Meillä saunotaan ja syödään joulupuuroa tänään. Tottakai aattona on väsynyt. Itse menin petiin 21.30.
Wanha loppiainen 13.1. Nuutin päivänä. Kuusi saa olla vielä viikon siitäkin. 😁
Radiosta tuli Whamin Last christmas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vielä mennyt. Eilen harrastettiin seksiä kaksi kertaa tyttöystävän kanssa ja tänä aamuna taas.
En ole kommentin kirjoittaja , mutta ihmettelen miksi ihmiset laittavat alapeukkua tähän. Hyvähän se on , kun jotkut vielä välittävät seksiäkin harrastaa. Hyvä, hyvä👏
No minä olen kateellinen, kun ei edes jouluna saa. En tosin alapeukuttanut, en ole katkera kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Joulua on vielä (vähintään 2 päivää jäljellä) loppiaiseen asti. Miksi lataatte kaiken yhteen iltaan? Meillä saunotaan ja syödään joulupuuroa tänään. Tottakai aattona on väsynyt. Itse menin petiin 21.30.
Oi noin myöhään. Minä menin 20.30.
Ei mennyt. Kiva joulu oli/on täällä kanarialla perheen kanssa.
Mies ensin kipeänä ja sitten "kipeänä", minä laitoin koko joulun yksin, kiitokseksi sain lahjaksi yhden kodinkoneen kun vanha oli mennyt joulun alla rikki + mieheltä kiukuttelua, kun pyysin häntä tekemään yhden asian joulun eteen. Kuulemma kipeänä täytyy saada levätä, hänellä ei ole ollut kuumetta enää kolmeen päivään. Että ihan oma vikani, kun odotan liikaa.
Ihana joulu oli. Tein kaiken yksin, ruokailin yksin, vietin iltaa yksin ja harrastin seksiäkin yksin. Ainut mitä kaipasin oli lahjat. Se on niin vahvasti aina kuulunut perinteisiin joulupäivällisen jälkeen.
Vanhemmat ryyppäävät ja olen omassa huoneessa ettei tarvitse katsoa ja kuunnella tampioita.
Mie en muista mittään.