Miten joulusi meni pilalle?
Mies oksensi sohvalle ja kun itkin sohvan pilalle menoa ja pahaa hajua, niin suuttui ja alkoi monen tunnin raivoaminen
Kommentit (48)
Toispuoleinen migreenimäinen päänsärky kolmatta päivää putkeen, johon ei auta lääke. Ei alkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perinteinen marttyyriaihe: järjestin joulun, tein ja maksoin kaiken yksin. Laitoin kodin nätiksi, tein ruuat, ostin kaikille lahjoja (paljon) ja mitä sain kiitokseksi? Kiukuttelua, ei kiitoksia. Enkä lahjan lahjaa. Väsynyt olo nyt ja paha mieli. Kaksi lapsista on eronnut, heillä vaikeaa, eikä joulumieltä, rahat loppu ja pska fiilis. Mutta olen itse eronnut kahdesti ja silloinkin ne olen joulut ja synttärit järkännyt, ei ollut aikaa surra, enkä halunnut pilata lasten juhlamieltä. Nyt kannattelen aikuisia lapsia, joilla omia lapsia, mutta jotka odottavat, että minä järjestän kaiken. Ja koska on (taas) niitä pieniä lapsia, haluan heille antaa kivan joulun, kuten annoin vanhemmilleenkin. Mutta koska olisi minun vuoroni saada se kiva joulu ja muukin tunne kuin väsymys, kun joulu on ohi?
Mikset edellytä aikuisilta lapsiltasi osallistumista?
Tämä on vaikea yhtälö.
Edellyttämien ei tarkoita sitä, että se edellytys onnistuisi.
Ja syitä siihen on mitä moninaisimpia. Ja kun aina on tehty näin.
Ymmärrän tosi hyvin tuon, että se paska fiilis tuhoaa helposti kaikkien hyvän mielen. Minkäs teet?
Lastenlasten takia minäkin olen niitä mukavia jouluja yrittänyt järjestää ja sitä on minultakin odotettu. Joinakin vuosina on on ollut raskasta. Nyt on sentään paremmat ajat, mutta kyllä muistan sen, miten toivoin, ettei minulta kaikkea vaadittaisi. Mutta kun "ei tässä jaksa, kaikki on paskaa, ei huvita mikään..." Jne. Ole siinä sitten kuin ukkosenjohdattimena koko ajan.
Vaikea on sanoa, että älkää tulko ollenkaan. Se nyt vielä puuttuisi. Sitten ei olisi joulumieltä sitäkään vähää mitä nyt.
Elän vaikeaa aikaa elämässäni ja mikään ei tunnu miltään. Jouluaatto vähän piristi enkä ollut kuitenkaan yksin. Välit erääseen hyväksi luulemaani kaveriin meni poikki kun sai koko ajan kilareita ihan ihme asioista eikä minulla ollut tilaa kaveruudessa. Olin vain joku johon purkaa kiukkunsa ja se jonka olisi kuulunut perävaununa kulkea perässä ja olla valmiina jatkuvaan valitusten kuunteluun ja hänen psyykkaamiseensa ja ihailemiseensa. Joten selvästikään en paljoa menettänyt.
Huutokauppa keisarin joulu,huutokauppa keisarin joulu mtv4,jim.
Mies on sama p.skajunttura kuin aina oikea ankeuttaja eikä ota yhtåän ketään huomioon.
Vierailija kirjoitti:
Mies joi liikaa ja sekoili lounaspöydässä. Aikuiset lapset käymässä. Häpesin miestä, ja itseäni, että olen tässä tilanteessa. Olen raitis alkoholistin vaimo. Tänä aamuna tein karmivan oivalluksen: näin on jo kolmannessa polvessa!
Sama täällä, tosin mies humalapäissään kaivoi kalunsa esiin, ja tarjosi sitä miniälle.
Joulupöydän koristelut menivät sekaisin, kun hän miniän kanssa alkoivat siinä kaikkien nähden n#ssimaan.
Kiihotuin itsekin niin, että otin puurokattilasta kauhan, ja se vieläkin minun pienessä tiukassa perseessä.
Piti syödä jouluna Maggisbekkiksiä Airflyeristä.
Ei ollut enää varaa Maggiksiin. Söin pelkkiä Bekkiksiä.