Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei päästä joulumatkaan, mies on juovuksissa

Vierailija
24.12.2025 |

Tyhjiä lupauksia varmasti monia kymmeniä, mutta ei ymmärrystä. Olen yrittänyt keskustella mieheni kanssa, mutta aina hän kääntää tilanteen niin että minä olen tässä se paha. Jeesustelen, en ymmärrä, olen väärässä, mitä viellä? Ahdistukseni kasvaa jo aatonaaton korvilla, ja itkunsekainen pelko alkaa. Hän ei suostu myöntämään ongelmaa, hänen mielestään tämä on vain normaalia suomalaisuutta, kyllähän näin kaikki tekee. Miehen vanhemmat ovat samanlaisia, aina viinilasi kädessä, joten sieltäkään ei apua saa. 

Kommentit (143)

Vierailija
61/143 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jouluaatte, kello hieman yli kahdeksan ja naaraat ovat haukkumassa miehiä internetissä.

On teillä hieno elämä. :)

Ai että miehet on miehiä, mutta naiset on naaraita.

On sulla hienot aivot. Not.

Naaras kattaa sekä täysikäiset, että keskenkasvuiset. En halua pedarisyytöksiä jos päätät ilmoittaa olevasi 17v etkä siis nainen vielä.

Tarkista tietosi juridiikasta, tahvoparka. Ja ota lääkärin määräämät sekä vältä viinaa. Sulla keulii siinä määrin että olet psykoosissa ennen Tapaninpäivää.

Vierailija
62/143 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaton miesvihaketju roihuaa jo kiivaana tulilla 🔥

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/143 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on oikeassa. Alkoholi liittyy vahvasti suomalaiseen juhlakulttuuriin. Ilo ilman viinaan on teeskentelyä. 

Tänäänkin sadoissa tuhansissa perheissä sitä alkoa juodaan ilman mitään draamaa.

Alko on viinakauppa. Miten sitä voi juoda?

Heko heko ku oot hauka

Vierailija
64/143 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä meni kori keppanaa ja nyt aamulla puoli pulloa kossua. Olo on mitä mainioin. Joulu on kerran vuodessa ja siitä minä nautin.

Vierailija
65/143 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihabaa joulua teille muille miesten välisen perseseksin ja viinan harrastajille <3

T. Joakim V.

Vierailija
66/143 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sulla ole edes jouluna muuta tekemistä kuinka trollata täällä?

Menen yövuoroon, eli olen koko joulun töissä.

Et pääse matkaan ja menet yövuoroon🤣

Hih hih, hoitoalalla on paljon naisia jotka tekee vain satunnaisia vuoroja saadakseen päihdyttäviä lääkkeitä..

Vierailija
67/143 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päätät omistaa elämäsi alkoholistin ryyppäämisen mahdollistamiseen, jatkat samaan malliin. Jos haluat elämältä jotain muuta, lähdet kalppimaan. Älä teeskentele luulemalla että jokin muuttuisi. Äijäsi on alkkis. Sille viina on numero 1, ja 2 ja 3. Mikään muu ei merkkaa mitään. Nyt tajuat mitä se ennusti, kun joskus seurusteluaikoina äijäsi oli ihan kiva, mutta joi aina sammumiseen asti?

Vierailija
68/143 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävää. Ja joillain on oikeasti tuollaista.

Vierailija
69/143 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinua estää lähtemästä joulumatkaan? Seko että olisit halunnut miehen kuskaavan sinua kun et itse halua ajaa? Aika usein tilanne on se että nainen haluaisi liikkua vaikka minne ja kun mies sanoo että siinähän menet ja tämä jälkeen nainen suuttuu verisesti kun nainen oli ajatellut että.mies kuskaa ympäri Suomea että nainen voi olla matkustaja prinsessana selaamassa puhelinta kun ei itsekään halua ajaa

Vierailija
70/143 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisti ei ole mies. 

Mies ei juo.

Juoppo on pelkuri.

Vierailija
71/143 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Naisille pahinta myrkkyä on se kun näkee miehen rentoutuvat kun mies on naisille vain palveluja, orja ja kaiken maksaja jolla ei ole ihmisarvoa kun miehen kuuluu vain uhrata oma hyvinvointia että pääsee palvelemaan naista ja tekemään kaikki mitä nainen haluaa. Ihan kaikkialla aina naisia ahdistaa että on aivan pakko keksiä miehelle töitä ja tehtävää jos näyttää siltä että mies pääsisi hetkeksikin rentoutumaan

Vierailija
72/143 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun sinä miesapina sen sytytit. 

Mies ei muuten välttämättä ole alkkis, vaikka sinä oletkin. 

Vierailija
73/143 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttökulta, trollit hupsuttaa, ei niiden tarinat ole tosia.😂

Vierailija
74/143 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on, että miehet edelleen ajaa ne perheen lomamatkat, jne? 

Vaikka vaimo ajaisi, ei mies välttåmättä pysty humalaltaan matkustamaan. Ei ole mitenkään houkuttelevaa lähteä reissuun, jos tietää, että 5 km välein on pysähdyttävä oksenttamaan...

Tai kuselle.

Vierailija
75/143 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttävää. Ja joillain on oikeasti tuollaista.

Meillä kävi lapsuudessani eräänä jouluna kaksi poliisipartiota hakemassa kännissä riehuvan isäni putkaan.

Vierailija
76/143 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinua estää lähtemästä joulumatkaan? Seko että olisit halunnut miehen kuskaavan sinua kun et itse halua ajaa? Aika usein tilanne on se että nainen haluaisi liikkua vaikka minne ja kun mies sanoo että siinähän menet ja tämä jälkeen nainen suuttuu verisesti kun nainen oli ajatellut että.mies kuskaa ympäri Suomea että nainen voi olla matkustaja prinsessana selaamassa puhelinta kun ei itsekään halua ajaa

Kaikilla ei ole ajokorttia. Ehkä apn tapauksessakin on satsattu ainoastaan miehen ajokorttiin ja vaimo on jäänyt kokonaan kortittomaksi, kuten liian usein monissa perheissä on käynyt 

Ps. Kaikkien kortteja eivät vanhemmat maksa, vaan kortit hankitaan omalla rahalla ja usein vasta kun on jo parisuhde 

Vierailija
77/143 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttökulta, trollit hupsuttaa, ei niiden tarinat ole tosia.😂

Täytyyhähän trolli saada kiinni valheesta.🤓

Vierailija
78/143 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on oikeassa. Alkoholi liittyy vahvasti suomalaiseen juhlakulttuuriin. Ilo ilman viinaan on teeskentelyä. 

Tänäänkin sadoissa tuhansissa perheissä sitä alkoa juodaan ilman mitään draamaa.

Alko on viinakauppa. Miten sitä voi juoda?

Olet noin 5-vuotiaan tasolla älyllisesti. Tunne-elämältäsi 3-vuotias mutta kierossa. Aivovamma, ehkä FASD?

Vierailija
79/143 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla ei ole ajokorttia. Ehkä apn tapauksessakin on satsattu ainoastaan miehen ajokorttiin ja vaimo on jäänyt kokonaan kortittomaksi, kuten liian usein monissa perheissä on käynyt 

Ps. Kaikkien kortteja eivät vanhemmat maksa, vaan kortit hankitaan omalla rahalla ja usein vasta kun on jo parisuhde 

Riippuu varmaan aika paljon iästä, asuinpaikasta jne? Mä ole ajanut kortin 1982, 18-vuotiaana, kuten about kaikki kaverit, pojat ja tytöt. 

Vierailija
80/143 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet mahdollistaja. Hän toistaa käytöstään kun sallit sen. Muksut ja kamat mukaan ja adios loman viettoon. Ei mitään tappelua eikä viestejä. Lähdette. 

Kun tokenee juomisestaan alkanee hätä, missä olette. 

Alkoholisti ei muuta tapojaan ellei itse halua. Mutta nyt selkä seinää vasten, joko hakee apua tai eroatte. 

Yhtään joulua tai muuta juhlapäivää ei kannata tota enää katsella. Ajattele lapsiasi ja itseäsi. 

Alkoholisti jatkaa juomistaan tuossa tilanteessa ja kuittaa perheen katoamisen vain sillä, että vihdoinkin HÄN iITSE saa tehdä ilman nalkutusta mitä huvittaa. Vaimon palatessa kämppä on täynnä tupakantumppeja ja viinapulloja ja käry on niin infernaalinen, että tuuletukseen ei riitä edes viikko. 

Kannattaa siis poistua lopullisesti, jos on poistuakseen 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme