Ei päästä joulumatkaan, mies on juovuksissa
Tyhjiä lupauksia varmasti monia kymmeniä, mutta ei ymmärrystä. Olen yrittänyt keskustella mieheni kanssa, mutta aina hän kääntää tilanteen niin että minä olen tässä se paha. Jeesustelen, en ymmärrä, olen väärässä, mitä viellä? Ahdistukseni kasvaa jo aatonaaton korvilla, ja itkunsekainen pelko alkaa. Hän ei suostu myöntämään ongelmaa, hänen mielestään tämä on vain normaalia suomalaisuutta, kyllähän näin kaikki tekee. Miehen vanhemmat ovat samanlaisia, aina viinilasi kädessä, joten sieltäkään ei apua saa.
Kommentit (143)
Odotat vielä monia kymmeniä tyhjiä lupauksia,et vihdoin tajuat asian.
No miksi katselet tuota, jos ahdistaa? Ei vaikuttaisi oleva ensimmäinen vuosi, tai mitenkään yllätys. Jos ei siedä toisen tapoja, mitä katsella niitä?
Heitä se pihalle. Mikä järki on vahtia ja paapoa tyhmää miesvauvaa.
Vierailija kirjoitti:
Ota pari lasia viiniä ja relaa vähän.
Minäkin olen ajatellut antaa läheisilleni tänä jouluna lahjaksi armoa enkä aion luetella mitä kaikkea
tekee väärin ja jos se vaatii kännit niin se vaatii. Asiat nyt on niin kuin on ja sen kanssa on tänään tultava toimeen.
Jospa nyt vaan lähdette ilman miestä. Sit kun kaikki kysyy, että miksi mies ei ole mukana, niin vastaat rehellisesti. Ei enää mitään elefantteja olohuoneeseen.
Mies on oikeassa. Alkoholi liittyy vahvasti suomalaiseen juhlakulttuuriin. Ilo ilman viinaan on teeskentelyä.
Mikä siinä on, että miehet edelleen ajaa ne perheen lomamatkat, jne?
Miehellä on sähköautostanne johtuva ns. range-ahdistus, parempi juoda itsensä ajokyvyttömäksi
Onko turvakodin nunero jo valmiina? Kohta saattaa tulla pataan jos vielä nalkutat
Mihin teidän nyt pitäisi päästä matkustamaan?
Naiset haluaa olla juopon kanssa vaikka meitä raittiitakin on olemassa. Minun eksä jätti koska en jaksanut käydä baareissa. Nyt se asuu sossun tuilla jonkun juopon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mies on oikeassa. Alkoholi liittyy vahvasti suomalaiseen juhlakulttuuriin. Ilo ilman viinaan on teeskentelyä.
Tänäänkin sadoissa tuhansissa perheissä sitä alkoa juodaan ilman mitään draamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka vaimo ajaisi, ei mies välttåmättä pysty humalaltaan matkustamaan. Ei ole mitenkään houkuttelevaa lähteä reissuun, jos tietää, että 5 km välein on pysähdyttävä oksenttamaan...
Vierailija kirjoitti:
Nalkuttava akka!
JA jankuttava on laittanut jo muutaman päivän tätä samaa paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Mihin teidän nyt pitäisi päästä matkustamaan?
Rouva on sopinut, että kierretään kaikki serkunkumminkaimat ja kirkkoonkin pitäisi päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka vaimo ajaisi, ei mies välttåmättä pysty humalaltaan matkustamaan. Ei ole mitenkään houkuttelevaa lähteä reissuun, jos tietää, että 5 km välein on pysähdyttävä oksenttamaan...
5km välein oksentamaan.lähehän jo muualle jauhamaan paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko turvakodin nunero jo valmiina? Kohta saattaa tulla pataan jos vielä nalkutat
Turvakodit on ahdistavia paikkoja kun ne on täynnä kaapukansaa ja niiden matumiehet riehuu ulkona puukon kanssa.
Ota pari lasia viiniä ja relaa vähän.