Ei päästä joulumatkaan, mies on juovuksissa
Tyhjiä lupauksia varmasti monia kymmeniä, mutta ei ymmärrystä. Olen yrittänyt keskustella mieheni kanssa, mutta aina hän kääntää tilanteen niin että minä olen tässä se paha. Jeesustelen, en ymmärrä, olen väärässä, mitä viellä? Ahdistukseni kasvaa jo aatonaaton korvilla, ja itkunsekainen pelko alkaa. Hän ei suostu myöntämään ongelmaa, hänen mielestään tämä on vain normaalia suomalaisuutta, kyllähän näin kaikki tekee. Miehen vanhemmat ovat samanlaisia, aina viinilasi kädessä, joten sieltäkään ei apua saa.
Kommentit (144)
Ilmeisesti sun miehesi haluaa erota muttei viitti itse vaivautua tekemään mitään asian eteen.
Vattuilee nyt ryyppäämällä. Odottaa että sinä otat eka-askeleen eroon niin voi sitten uhriutua kaikille jotka jaksaa kuunnella.
Meillä ei juopotella, vain lasillinen viiniä jouluaterialla. Se on jämpti ja niin on aina ollut. Meidän suvussa ei ole alkoholisteja, vain lasillinen viiniä jouluaterialla, jouluna.
ONKO MIES IKINÄ TYYTYVÄINEN? KEKSII NARINAA TYHJÄSTÄ. SYYLLISTYY OMISTA AJATUKSISTAAN. PELKÄÄ NAISIA KUIN KUOLEMAA, JOTA PELKÄÄ NIIN PALJON ETTEI USKALLA ELÄÄ.
OTA LISÄÄ VIINAA JA KUOLE.
HYVÄÄ JOULUA MYÖS SULJETULLE JA TEILLE VANKIMIELISAIRAALAN PERSUILLE <3 PYSYKÄÄ SIELLÄ.
Mies joutuu väkisin juomaan, koska vaimo nalkuttaa juomisesta, kun vaimo kyllästyy siihen kännäämiseen ja poistuu lopullisesti juopon elämästä alkaa juominen siksi, koska vaimo jätti
Tuossa tapauksessa sidotaan persu kaulasta vetokoukkuun ja lähdetään joulureissuun.
Huom, alkuun maltillinen vauhti, 15-20 km/h.
Vierailija kirjoitti:
Kilipääpersulla kovat kierrokset aattoaamuna. Aloitti varmaan ryyppäämisen viime perjantaina.
Toisin kuin vassarilla ekat hatsit poltettu🤪
Vierailija kirjoitti:
ONKO MIES IKINÄ TYYTYVÄINEN? KEKSII NARINAA TYHJÄSTÄ. SYYLLISTYY OMISTA AJATUKSISTAAN. PELKÄÄ NAISIA KUIN KUOLEMAA, JOTA PELKÄÄ NIIN PALJON ETTEI USKALLA ELÄÄ.
HYVÄÄ JOULUA MYÖS SULJETULLE JA TEILLE VANKIMIELISAIRAALAN PERSUILLE <3 PYSYKÄÄ SIELLÄ.
Tässäkin mies elää ja nainen valittaa aivan kuten sinäkin. Ihan kuin nauttisitte valittamisesta. Ei mitään uutta tänäänkään.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa tapauksessa sidotaan persu kaulasta vetokoukkuun ja lähdetään joulureissuun.
Läskin persun kanssa hitaampikin vauhti riittää. Muista juoksuttaa sitä päivittäin niin että se saa purettua energiansa ja laihtuu. Ja jää vähemmän aikaa kitinälle ja miesuhriutumiselle.
Ykkönen silmään ja hyvää matkaa!
(ajokortiton juopossa roikkuja on ihan yhtä nolo pelle kuin se juoppo)
Lähdette aattoaamuna matkalle?
"Viellä" 🙄
Vierailija kirjoitti:
Mies joutuu väkisin juomaan, koska vaimo nalkuttaa juomisesta, kun vaimo kyllästyy siihen kännäämiseen ja poistuu lopullisesti juopon elämästä alkaa juominen siksi, koska vaimo jätti
Juopolla ja laiskalla perdupaskalla riittää tekosyitä.
Jos ei muuta niin mystinen selkäkipu, jota on jatkunut vuodesta 1995, johon lääkäri määtäsi salua ja liikuntaa ja joka helpottaa vain sohvalla kyljellään.
Ai nainen ei ole tyytyväinen elämäänsä ja tulee nettiin haukkumaan itse valitsemaa miestään. Länsimaiset naiset ovat vapaita tekemään mitä tahansa ja ovat tyytymättömämpiä kuin koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kilipääpersulla kovat kierrokset aattoaamuna. Aloitti varmaan ryyppäämisen viime perjantaina.
Toisin kuin vassarilla ekat hatsit poltettu🤪
En ole ikinä kokeillut huumeita, mutta Riikka Slunga-Poutsalon poikahan on diileri. Häneltäkö sinä ostat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin mies elää ja nainen valittaa aivan kuten sinäkin. Ihan kuin nauttisitte valittamisesta. Ei mitään uutta tänäänkään.
Jos ap on nainen, mulla on metrinen mulkku.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei juopotella, vain lasillinen viiniä jouluaterialla. Se on jämpti ja niin on aina ollut. Meidän suvussa ei ole alkoholisteja, vain lasillinen viiniä jouluaterialla, jouluna.
aha.
Vierailija kirjoitti:
"Viellä" 🙄
Ap on Pasi. Sen tunnistaa aina juttuihinsa sisäänrakennetusta mulkunpalvonnasta ja alkeellisista kielioppi- ja kirjoitusvirheistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persun käsitys elämästä = viinaa ja paskaa.
Sääliksi vähän käy mutta enemmän inhottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Viellä" 🙄
Ap on Pasi. Sen tunnistaa aina juttuihinsa sisäänrakennetusta mulkunpalvonnasta ja alkeellisista kielioppi- ja kirjoitusvirheistä.
Pilkunviilaaja kusipääkin tuli itkemään.
Vierailija kirjoitti:
Ai nainen ei ole tyytyväinen elämäänsä ja tulee nettiin haukkumaan itse valitsemaa miestään. Länsimaiset naiset ovat vapaita tekemään mitä tahansa ja ovat tyytymättömämpiä kuin koskaan.
Ap on huonosti kirjoittava "mies" eli INCEL.
Vierailija kirjoitti:
Palstavammanen tuli jankuttaa persu sanaa joulunakin.
Hyvää joulua, herkkispaska.
Kenen kunniaa loukattiin?
Nimi alle 😂
(Jos osaisit lukea, elämäsi ei olisi noin helvetin vaikeaa)
Rikoslaki löytyy finlex.fi