Ville 38 haluaa tuntemattoman naisen kotiinsa jouluaattona
Kommentit (473)
Ei löytynyt yksinäistä empaattia jouluksi jota narsisti ei olisi jo haavoittanut. Yksinäinen empaatti on ainoa ihmistyyppi joka tähän sauna-ansaan voisi langeta.
Lanttulaatikko, joulusauna ja elokuvailta muka hemmottelua? Kodittomalle varmaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikataulut ei menneet yksiin vaikka jouluaatto on pääsääntöisesti kiireetön päivä? Väliäkö sillä pitäisi olla, tuleeko jonnekin klo 12 vai 15 jos on koko päivä suunniteltu vietettäväksi yhdessä?
Minua pommittaa taas kerran joku oman elämänsä Ville lähettelee jotain tarroja somessa. En ole vaivautunut vastaamaan koska olen sitä mieltä, että jos jotain asiaa on niin sanokoon suoraan.
Nämä."tarramiehet" on samoja, eli 99% miehistä, kuin muillakin deittipalstoilla ja äpeissä: laitetaan tykkäys tai massaviesti kaikille naisille, ja aletaan lajittelu sen jälkeen,kun on saatu joku kontakti. Ei jaksa näitä..
Joo ei todellakaan. Jos ei osata edes sanoa moi niin en eväänikään heilauta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko on missään ollut juttua, saiko Ville naista jouluna?
Ei saanut, linkki oli aiemmin tässä keskustelussa. B-vaihtoehtona viettikin joulun lastensa kanssa ja meni joulukirkkoon.
Voi yök, onko joku päästänyt tuon tekemään lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Ei löytynyt yksinäistä empaattia jouluksi jota narsisti ei olisi jo haavoittanut. Yksinäinen empaatti on ainoa ihmistyyppi joka tähän sauna-ansaan voisi langeta.
Tai joku ke hi tys vam mai nen.
Tissiposken joulu. Ihmettelen, kuka ressukka on tehnyt tuon kanssa lapsia. Onkohan tullut vahinkokaksoset, koska ei tolle seksiä toista kertaa anneta.
Olihan jossain joku yksinäisten naisten yhteen kokoontuminen joulunviettoon, että eikö tuo olisi kuitenkin ollut vielä parempi vaihtoehto, kun olisi saanut oikein miehenkin seuraksi, kerrankin?
Sitten Tinderiin joku jännis laittaa ilmoituksen: mä käyn salilla ja mulla on Lacosten paita ja hienot aurinkolasit, kuten kuvassa näet ja tuo vieressä olevan henkilö, jonka naama on sutattu, se on vaan yksi tyhmä exä.
Ja tällaiset saavat sitten treffiseuraa ja ovat naisten mielestä upeita ilmoituksia ja tämä Ville joulun viettoineen on nyt joku tyhmä pervo, näinkö se todella menee?????
Vierailija kirjoitti:
Sitten Tinderiin joku jännis laittaa ilmoituksen: mä käyn salilla ja mulla on Lacosten paita ja hienot aurinkolasit, kuten kuvassa näet ja tuo vieressä olevan henkilö, jonka naama on sutattu, se on vaan yksi tyhmä exä.
Ja tällaiset saavat sitten treffiseuraa ja ovat naisten mielestä upeita ilmoituksia ja tämä Ville joulun viettoineen on nyt joku tyhmä pervo, näinkö se todella menee?????
Treffiseura on eri asia, kuin panoseura. Tämä Ville ehdotti panoa epäsuoraan. Etkö nyt viimeinkin tajua tätä, vai meinaatko vielä kuinka kauan jankuttaa tätä.
Vierailija kirjoitti:
Olihan jossain joku yksinäisten naisten yhteen kokoontuminen joulunviettoon, että eikö tuo olisi kuitenkin ollut vielä parempi vaihtoehto, kun olisi saanut oikein miehenkin seuraksi, kerrankin?
Miksi kuvittelet, että naisten onni ja autuus olisi saada miesseuraa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuvittelet, että naisten onni ja autuus olisi saada miesseuraa?
Varsinkaan jotain pillukiimaista tissiposkea.
Oiskos Villel mitää Uuden vuoden hemmotteluu tarjol ?
Ei saanut, linkki oli aiemmin tässä keskustelussa. B-vaihtoehtona viettikin joulun lastensa kanssa ja meni joulukirkkoon.