Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ville 38 haluaa tuntemattoman naisen kotiinsa jouluaattona

Kommentit (473)

Vierailija
421/473 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo jotenkin siitä, että miesten ei näissä tilanteissa tarvi liikaa vaivata päätään turvallisuudella. Kuinka moni nainen olisi valmis antamaan ventovieraalle miehelle ensimmäisenä kotiosoitteensa, ja jäämään tämän kanssa yksin pyhäillaksi ja kenties yöksikin?

Eikä miehet näissä tilanteissa edes ajattele järjellään vaan mulqullaan. 

Ei pidä paikkaansa.

Vierailija
422/473 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvia nopeasti vilkaisemalla saattaisi pitää normaalina. Nuo videot on niin outoa möllötystä, että jatkossa kannattaa pyytää ihmisiä laittamaan videokuvaa itsestään, voi mielikuva muuttua täysin. 

Vielä parempi olisi kun ihmiset panostaisi ihan normaaliin kanssakäymiseen siinä live-elämässä ilman mitään sen kummempia taka-ajatuksia. Tutustuisi toisiinsa eikä aina ekana miettisi toisen ulkonäköä panomielessä ja tekisi jotain vertailua kuinka varmasti ansaitsisi ja saisi jonkun paremman näköisen. Joku ihan mölli kun voi ollakin arkisissa kohtaamisissa ihan muuta kuin mölli kun koska osaa ja voi olla rennosti oma itsensä kun ei yritä kaupata itseään missään muodossa.

Toisaalta se on hyvä, että paljastaa taka-ajatuksensa heti kättelyssä mutta ei sitten pidä ihmetellä miksi mikään ei onnistu vaikka niin hyvää hyvyyttäni taas yritin. Hoppuilu ja turha suoraviivaisuus harvemmin toimii kun samassa yhteydessä höpisee jostain romantiikasta, läheisyydestä ja hemmottelusta. Olisi mieluummin tarjonnut suoraan kertapanoa joko saunalla tai ilman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/473 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvia nopeasti vilkaisemalla saattaisi pitää normaalina. Nuo videot on niin outoa möllötystä, että jatkossa kannattaa pyytää ihmisiä laittamaan videokuvaa itsestään, voi mielikuva muuttua täysin. 

Vielä parempi olisi kun ihmiset panostaisi ihan normaaliin kanssakäymiseen siinä live-elämässä ilman mitään sen kummempia taka-ajatuksia. Tutustuisi toisiinsa eikä aina ekana miettisi toisen ulkonäköä panomielessä ja tekisi jotain vertailua kuinka varmasti ansaitsisi ja saisi jonkun paremman näköisen. Joku ihan mölli kun voi ollakin arkisissa kohtaamisissa ihan muuta kuin mölli kun koska osaa ja voi olla rennosti oma itsensä kun ei yritä kaupata itseään missään muodossa.

Toisaalta se on hyvä, että paljastaa taka-ajatuksensa heti kättelyssä mutta ei sitten pidä ihmetellä miksi mikään ei onnistu vaikka niin hyvää hyvyyttäni taas yritin

Suurin osa miehistä ei kykene siihen. 

Vierailija
424/473 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näihin hemmotteluideoihin kannattaisi hankkia inspistä vaikka noista hallmarkin joululeffoista.

Vierailija
425/473 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivitti threadsiin, että vietti joulun lasten kanssa ja että olisi vaan halunnut tarjota yksinäiselle naiselle mahdollisuuden viettää joulu hänen kanssa kahdestaan. Olihan siinä alkuperäisessä kuitenkin puhetta joulusaunasta, loputtomista juomista ja yöksi jäämisen mahdollisuudesta. Ja että se on hänen versio girlfriend experience palvelusta... että aika ristiriitaista ja vaikeaa olla lukematta ns rivien välistä. Mutta en löydä sitä threadsia enää?

Siksikö yksinäiselle ettei kukaan kysele perään vaikka juottaisi ja saunottaisi vähän pidemmänkin kaavan mukaan? Menikö suunnitelma pieleen kun iltis tekikin jutun ja siksi nyt selitellään kuinka aikataulut ei natsannut ja olinkin sitten lasten kanssa..

Vierailija
426/473 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Ville ei edes itse tajua. Kuvittelee, että nyt varmasti irtoaa tällä.

Vierailija
427/473 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on samaa sarjaa kuin ne passiiviset peräkammarin pojat jotka ruikuttaa jo ensimmäisessä viestissään että kun ei ole tyttöystävää. Olen siihen todennut että harmi homma ja onnea etsintään. En minä ainakaan haluaisi olla miehelle kuka tahansa nainen, vaan ainutlaatuinen. Olen päättänyt pysyä sinkkuna, ja se on eittämättä ollut yksi elämäni viisaimmista ja parhaimmista päätöksistä. 

Tuon Villen silmistä jo näkee, että katkeruutta ja kaunaa ja muiden syyttelemistä liikkuu paljon hänen ajatuksissaan ja tapaaminen menisi siten, että kun jouluruuat olisi syöty ja vähän aikaa ruokia sulateltu, niin sitten vaivautuneena töksäyttäisi että jokos mentäisiin vällyjen väliin kun ei ole hetkeen naista saanut. 

Vierailija
428/473 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä toi sauna klonkku luulee olevansa :Ddd hyi apua

Vierailija
429/473 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivitti threadsiin, että vietti joulun lasten kanssa ja että olisi vaan halunnut tarjota yksinäiselle naiselle mahdollisuuden viettää joulu hänen kanssa kahdestaan. Olihan siinä alkuperäisessä kuitenkin puhetta joulusaunasta, loputtomista juomista ja yöksi jäämisen mahdollisuudesta. Ja että se on hänen versio girlfriend experience palvelusta... että aika ristiriitaista ja vaikeaa olla lukematta ns rivien välistä. Mutta en löydä sitä threadsia enää?

Luulisi isälle olevan ensisijaista viettää joulu omien lasten kanssa, eikä tuntemattoman naisen kanssa...

Vierailija
430/473 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäön arvostelu ei ole asiallista, siihen voi hyvin vähän itse kukin vaikuttaa.

Vierailija
431/473 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäön arvostelu ei ole asiallista, siihen voi hyvin vähän itse kukin vaikuttaa.

Minä olen eri. En arvostele ulkonäköä, vaan sitä mitä hän tuo esille persoonastaan. 

Vierailija
432/473 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta se on hyvä, että paljastaa taka-ajatuksensa heti kättelyssä mutta ei sitten pidä ihmetellä miksi mikään ei onnistu vaikka niin hyvää hyvyyttäni taas yritin

Pakko kaupata ihteään jotta pääsee edes sinne tutustumisen asteelle.

Vierailija
433/473 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä mietin alkuun, että ehkä on vain vähän sosiaalisesti kömpelö mutta leppoisa kaveri. Mutta tuo video ja paketin vihjaileva pyörittely, yyh. 

Ja iso red flag miehessä, että valitsisi mieluummin kenen tahansa vieraan naisen seuran kuin omien pienten lastensa... Surullista, että sellainen isä. 

Vierailija
434/473 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Preparoikaa pillunne naaraat 

Vierailija
435/473 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on samaa sarjaa kuin ne passiiviset peräkammarin pojat jotka ruikuttaa jo ensimmäisessä viestissään että kun ei ole tyttöystävää. Olen siihen todennut että harmi homma ja onnea etsintään. En minä ainakaan haluaisi olla miehelle kuka tahansa nainen, vaan ainutlaatuinen. Olen päättänyt pysyä sinkkuna, ja se on eittämättä ollut yksi elämäni viisaimmista ja parhaimmista päätöksistä. 

Tuon Villen silmistä jo näkee, että katkeruutta ja kaunaa ja muiden syyttelemistä liikkuu paljon hänen ajatuksissaan ja tapaaminen menisi siten, että kun jouluruuat olisi syöty ja vähän aikaa ruokia sulateltu, niin sitten vaivautuneena töksäyttäisi että jokos mentäisiin vällyjen väliin kun ei ole hetkeen naista saanut. 

Vanhanpiian kokemuksella.

Vierailija
436/473 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen eri. En arvostele ulkonäköä, vaan sitä mitä hän tuo esille persoonastaan. 

"Sauna klonkku"

"Arvostelen persoonaa"

Joo mäki arvostelen vaan persoonaa kun kutsun naista läskiksi lehmäksi.

Vierailija
437/473 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ville varmaan kuvitteli, että tämä on hauska ja ihana juttu, ja naisia on jonossa asti hänen ovellaan,kun ihan Iltapuluun pääsi hänen juttunsa. No ei ole, kun ihan tavallinen pillunvonkaajamies on hän. Näitä mahtuu 1000 kymmeneen. 

Brad Pit vastaavassa ilmoituksessa ja olisit ollut itse jonottamassa ja etuilemassa kyynerpäät heiluen. 

Sinä itse olisit. Tämä jankuttaminen asiasta paljastaa asian. Tule jo kaapista ulos. 

Se Pitt oli vain esimerkki. Hermostuit heti siitäkin koska osui näköjään kunnolla kaksoisstandardeihisi. Ville ei ole vain tarpeeksi komea. Siinä se todellinen syy.

Vierailija
438/473 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sauna klonkku"

"Arvostelen persoonaa"

Joo mäki arvostelen vaan persoonaa kun kutsun naista läskiksi lehmäksi.

Minä en ole arvostellut miehen ulkonäköä. Olet yhdistänyt kahden eri ihmisen kommentit. Kai tajuat että täällä keskustelee useampi eri ihminen. Koeta tajuta se tässä mieswiharaiwociimassasi.

Vierailija
439/473 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ville varmaan kuvitteli, että tämä on hauska ja ihana juttu, ja naisia on jonossa asti hänen ovellaan,kun ihan Iltapuluun pääsi hänen juttunsa. No ei ole, kun ihan tavallinen pillunvonkaajamies on hän. Näitä mahtuu 1000 kymmeneen. 

Brad Pit vastaavassa ilmoituksessa ja olisit ollut itse jonottamassa ja etuilemassa kyynerpäät heiluen. 

Sinä itse olisit. Tämä jankuttaminen asiasta paljastaa asian. Tule jo kaapista ulos. 

Se Pitt oli vain esimerkki. Hermostuit heti siitäkin koska osui näköjään kunnolla kaksoisstandardeihisi. Ville ei ole vain tarpeeksi komea. Siinä se todellinen syy.

Itsehän tässä hermostut. Siinä todellinen syy. 

Vierailija
440/473 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ville on vain ällöttävä pillunvonkaajamies. Se on ihan sama minkänäköinen mies on, se on yhtä ällöttävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme