Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masennuslääke ehkä aiheutti psykoosin

Vierailija
11.09.2026 |

En ennen sitä ollut epäluuloinen, vainoharhainen eikä ollut ääniharhoja. Olkaa varovaisia tuollaisten lääkkeiden kanssa. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä käy niin että ei syö lääkkeitä ja seuraa psykoosi... 

Vierailija
2/11 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voxtra? Sillä ainakin on piristävä vaikutus. Kannattaa ottaa aamulla että ei vie unia. Unettomuus voi aiheuttaa ainakin psykoosin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niistä?

Vierailija
4/11 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aikoinaan psykoosinestolääkitys ja keskivaikea masennus. Ei määrätty masennuslääkettä, koska olisin saattanut mennä uudestaan psykoosiin. 3 vuotta kärsin masennuksesta, sitten masennus hävisi. 

Vierailija
5/11 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyrica tekee mulle tuollaisia oloja, en voi käyttää. Näillä on tunnetusti monia muitakin pahoja haittavaikutuksia. 

Vierailija
6/11 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla tosi varovainen.

Vierailija
7/11 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voxtra? Sillä ainakin on piristävä vaikutus. Kannattaa ottaa aamulla että ei vie unia. Unettomuus voi aiheuttaa ainakin psykoosin. 

Muun muassa cipralex. Ap

Vierailija
8/11 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyrica tekee mulle tuollaisia oloja, en voi käyttää. Näillä on tunnetusti monia muitakin pahoja haittavaikutuksia. 

Sain ehkä siis pysyvän psykoosin jota stressi ja ahdistus pahentaa. Pian testaan psykoosilääkettä. Mitäköhän siitä seuraa... ap 

Vierailija
9/11 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain ehkä siis pysyvän psykoosin jota stressi ja ahdistus pahentaa. Pian testaan psykoosilääkettä. Mitäköhän siitä seuraa... ap 

Hyvää siitä seuraa.  Syö vain lääkettä

Vierailija
10/11 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muun muassa cipralex. Ap

Kuuluu näissä joukkoon Harvinaiset (voi esiintyä enintään 1 käyttäjällä 1 000:sta):

aggressio, depersonalisaatio (itsensä vieraaksi tunteminen), aistiharhat

sydämen harvalyöntisyys.

Vierailija
11/11 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi psykoosilääkkeet kannattaa ottaa lääkärin ohjeen mukaan. Monille psykooseja kokeneille ne ovat ainoa tapa pystyä elämään normaalia elämää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän