Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mies ja nainen eri lajia
23.12.2025 |
Uros on sittävä koiras, kaikki koiraat eivät siitä.
Ihmisellä on koiraita ja naaraita todennäköisesti koska miehet kantavat jotakin virusta tai geenimuunnosta, joka on parasiittinen. Hehän vaan parasitoivat naisten kehoja omalla jälkikasvullaan. Joillakin hyönteisillä koiraat esim. syrjäyttävät 100% naarat perimän ja yhdynnästä syntyy 100% koiraan perimää edustava yksilö.
Naiset ja miehet ovat siis geneettisesti eri lajia, eikä naisten oikeastaan kannata sotkeentua koiraisiin millään tavalla. Se ei ole välttämättömyys naissuvun jatkumisen kannalta.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kuinka kovaa sä löit pääsi?