Ville 38 haluaa tuntemattoman naisen kotiinsa jouluaattona
Kommentit (473)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on samaa sarjaa kuin ne passiiviset peräkammarin pojat jotka ruikuttaa jo ensimmäisessä viestissään että kun ei ole tyttöystävää. Olen siihen todennut että harmi homma ja onnea etsintään. En minä ainakaan haluaisi olla miehelle kuka tahansa nainen, vaan ainutlaatuinen. Olen päättänyt pysyä sinkkuna, ja se on eittämättä ollut yksi elämäni viisaimmista ja parhaimmista päätöksistä.
Tuon Villen silmistä jo näkee, että katkeruutta ja kaunaa ja muiden syyttelemistä liikkuu paljon hänen ajatuksissaan ja tapaaminen menisi siten, että kun jouluruuat olisi syöty ja vähän aikaa ruokia sulateltu, niin sitten vaivautuneena töksäyttäisi että jokos mentäisiin vällyjen väliin kun ei ole hetkeen naista saanut.
Vanhanpiian kokemuksella.
Niinpä. Olen erittäin mielelläni vanhapiika. Keinutuolia ei ole, mutta kissoja löytyy ja välillä pidän tukkaa nutturalla. XD
Ketjun melkein kokonaan läpi lukeneena täytyy sanoa että on tällä palstalla todella paljon erittäin ilkeitä ja ikäviä ihmisiä. Sääli. Ihmetyttää, mikä tuollaisia myrkyllisiä ihmisiä vaivaa? Luulisi oman elämänkin olevan vaikeaa ja ikävää kun aina täytyy kaikista asioista jotain todella ilkeää ja pahansuopaa sanottavaa keksiä.
Joko on missään ollut juttua, saiko Ville naista jouluna?
Vierailija kirjoitti:
Ketjun melkein kokonaan läpi lukeneena täytyy sanoa että on tällä palstalla todella paljon erittäin ilkeitä ja ikäviä ihmisiä. Sääli. Ihmetyttää, mikä tuollaisia myrkyllisiä ihmisiä vaivaa? Luulisi oman elämänkin olevan vaikeaa ja ikävää kun aina täytyy kaikista asioista jotain todella ilkeää ja pahansuopaa sanottavaa keksiä.
Mitä muuta tälläisen teeman kohdalla voi kuin ilkkua, ellei suorastaan nauraa!
Onneton selitys, ettei halukkaiden kanssa mennyt aikataulut yksiin.
Halukkaita naisia muka siis oli lanttulaatikon hinnalla "vuokrattaviksi"?
Yök, yök yök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommenttisi kertoo kyllä sinusta kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommenttisi kertoo kyllä sinusta kaiken.
Samoin vastauksesi sinusta!
Vierailija kirjoitti:
Ja Ville ei ole ikävä, kun pitää naisia vain reikinä? Koska siitähän tuossa on kyse, ei mistään naisen hemmottelusta.
Vierailija kirjoitti:
Jos Ville halusi van seuraa yksinäiseen jouluun niin miksei miespuolinen saunakaveri kelvannut? Tästä sen tietää, että seksuaalisessa mielessä liikkeellä. Ei kai kukaan nainen lähde tuntemattoman miehen kotiin jouluksi. Siis Ville luuli että hakemuksia tulee paljonkin. Yhtäkään ei tullut. Mitä miehet kuvittelee? Jos Ville ois vienyt naisen ravintolaan joulubuffettiin, olisi taatusti kiinnostuneita ollut. Ja näin sen kuuluukin alkaa. Miehet kuvittelee että naiset kävelee niiden kotiin saunaan ja sänkyyn.
Tai miksei vaikka katsomaan joulukuusta ja glögiä termarissa? Heti olisi ollut naisia tarjolla, mutta kun tuossa ei ollut kyse mistään muusta kuin oillun saamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoituksessaan Turunen korostaa turvallisuutta ja molemminpuolista mukavuutta. Esimerkiksi sauna on vapaaehtoinen ja fyysinen läheisyys perustuu suostumukseen.
Eli ilmaista joulupimpsaa etsii tämä mies
Juuri niin.
Vierailija kirjoitti:
Et ilmeisesti ole koskaan ollut treffipalstalla?
Ihan 6-0 tuossa oli tarkoitus saada seksiä, saunakin mukana.
En ihmettele, ettei ketään kiinnostanut.
Miksei tuo osta seksiä? H. alimmillaan 50e.
Aikataulut ei menneet yksiin vaikka jouluaatto on pääsääntöisesti kiireetön päivä? Väliäkö sillä pitäisi olla, tuleeko jonnekin klo 12 vai 15 jos on koko päivä suunniteltu vietettäväksi yhdessä?
Minua pommittaa taas kerran joku oman elämänsä Ville lähettelee jotain tarroja somessa. En ole vaivautunut vastaamaan koska olen sitä mieltä, että jos jotain asiaa on niin sanokoon suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ihan realisti näissä asioissa ja pitää ollakin. Olen tarpeeksi nähnyt monelta jännämieheltä vaikka mitä.
Pakko kaupata ihteään jotta pääsee edes sinne tutustumisen asteelle.
----> että pääsisi pnemaan. Sitä tämä "tutustuminen" tälle on! Ja ilmeisesti myös sinullekin.
Vierailija kirjoitti:
Aikataulut ei menneet yksiin vaikka jouluaatto on pääsääntöisesti kiireetön päivä? Väliäkö sillä pitäisi olla, tuleeko jonnekin klo 12 vai 15 jos on koko päivä suunniteltu vietettäväksi yhdessä?
Minua pommittaa taas kerran joku oman elämänsä Ville lähettelee jotain tarroja somessa. En ole vaivautunut vastaamaan koska olen sitä mieltä, että jos jotain asiaa on niin sanokoon suoraan.
Nämä."tarramiehet" on samoja, eli 99% miehistä, kuin muillakin deittipalstoilla ja äpeissä: laitetaan tykkäys tai massaviesti kaikille naisille, ja aletaan lajittelu sen jälkeen,kun on saatu joku kontakti. Ei jaksa näitä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä."tarramiehet" on samoja, eli 99% miehistä, kuin muillakin deittipalstoilla ja äpeissä: laitetaan tykkäys tai massaviesti kaikille naisille, ja aletaan lajittelu sen jälkeen,kun on saatu joku kontakti. Ei jaksa näitä..
Mies, jos luet tätä keskusteluu. Kokeile vaihteeksi tehdä asiat täsmälleen päinvastoin kuin keskiverto tarramies/darramies niin saatat yllättyä positiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoituksessaan Turunen korostaa turvallisuutta ja molemminpuolista mukavuutta. Esimerkiksi sauna on vapaaehtoinen ja fyysinen läheisyys perustuu suostumukseen.
Kunnon raisk... Vibat. Tollanenkin pitää erikseen sanoa...
Näyttääkin ihan nikke ankaralle 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ilmeisesti ole koskaan ollut treffipalstalla?
Ihan 6-0 tuossa oli tarkoitus saada seksiä, saunakin mukana.
En ihmettele, ettei ketään kiinnostanut.
Miksei tuo osta seksiä? H. alimmillaan 50e.
Tuolla saisi internetin mukaan max. vartiksi seuraa, ehkä vielä jouluaattolisä päälle.
Ei siinä paljoa tyttöystäväkokemusta ehdi tulla.
Jos Ville halusi van seuraa yksinäiseen jouluun niin miksei miespuolinen saunakaveri kelvannut? Tästä sen tietää, että seksuaalisessa mielessä liikkeellä. Ei kai kukaan nainen lähde tuntemattoman miehen kotiin jouluksi. Siis Ville luuli että hakemuksia tulee paljonkin. Yhtäkään ei tullut. Mitä miehet kuvittelee? Jos Ville ois vienyt naisen ravintolaan joulubuffettiin, olisi taatusti kiinnostuneita ollut. Ja näin sen kuuluukin alkaa. Miehet kuvittelee että naiset kävelee niiden kotiin saunaan ja sänkyyn.