Voi ei, unohdin hakea lahjan ajoissa automaatista!
Kommentit (21)
Kaupat on auki. Jotkut jopa 24/7 joulunakin.
Et ilmeisesti ollut tilannut mitään tärkeää, kun paketin noutaminen ei kiinnostanut.
Oi voi, jos löytäisit jotain muuta tilalle.
Jokaisesta säilytyspäivästä pitäisi ottaa lisäveloitus. Saatais homma pyörimään kuin tarkoitus on
Se on menetetty paketti. Itselle meinasi käydä samoin käyttäessäni Budbeeta. Sieltä nimittäin ei tullut minkäänlaista ilmoitusta paketin saapumisesta. Toista kertaa en tätä palvelua käytä.
Huh, joko seilaa takaisin Kiinaan? 😮
Paketti palautuu lähettäjälle ja sinä tilaat ja maksat uudestaan jos haluat tuotteen. Ei siinä sen merkillisempää.
Soitat sinne mistä tilasit ja pyydät lähettämään uudestaan, siis mikäli vielä haluat sen paketin.
Miksi te ihmiset ette nouda niitä pakettejanne ajoissa? Homma seisoo kun niitä haudotaan siellä säilytyksessä. Tosin ei haittaa mua kun en ikinä tilaa mitään mutta muitten puolesta harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Huh, joko seilaa takaisin Kiinaan? 😮
Lopeta.
Vihaan sua.
Vierailija kirjoitti:
Et ilmeisesti ollut tilannut mitään tärkeää, kun paketin noutaminen ei kiinnostanut.
No tämä vaan unohtui. Ei minulle yleensä käy näin mutta oli vaan nyt liikaa kaikkea. Olin töissä eiliseen asti ja samaan aikaan järjestellyt joulua 15 hengelle. Kaikki muut lahjat kyllä muistin, luullakseni. Lähdettävä nyt sitten kauppaan, ja hankittava jotain muuta tilalle, eihän tässä muu auta. Harmittaa kyllä. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Soitat sinne mistä tilasit ja pyydät lähettämään uudestaan, siis mikäli vielä haluat sen paketin.
Joo, soitin jo, mutta ei kyllä ehdi jouluksi tietenkään enää. Mutta tulee kun tulee ja lahjan saaja saa nyt sitten kaksi lahjaa. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä vaan unohtui. Ei minulle yleensä käy näin mutta oli vaan nyt liikaa kaikkea. Olin töissä eiliseen asti ja samaan aikaan järjestellyt joulua 15 hengelle. Kaikki muut lahjat kyllä muistin, luullakseni. Lähdettävä nyt sitten kauppaan, ja hankittava jotain muuta tilalle, eihän tässä muu auta. Harmittaa kyllä. Ap.
Voimia sinulle. Toivottavasti et kuole joulustressiin!
Minä en unohtanut. Ilmoitus paketista tuli 12.50 ja olin hakenut paketin 13.25.
Vierailija kirjoitti:
Se on menetetty paketti. Itselle meinasi käydä samoin käyttäessäni Budbeeta. Sieltä nimittäin ei tullut minkäänlaista ilmoitusta paketin saapumisesta. Toista kertaa en tätä palvelua käytä.
Höpö höpö, joka kerta on tekstarina ja s.postina ilmoitus tullut, oma vikasi jos oot kirjoittanut tietosi väärin.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisesta säilytyspäivästä pitäisi ottaa lisäveloitus. Saatais homma pyörimään kuin tarkoitus on
Täysin samaa mieltä, välinpitämättömät vetelykset seisottavat pakettejaan ja varaavat lokerot muilta.
Vierailija kirjoitti:
Paketti palautuu lähettäjälle ja sinä tilaat ja maksat uudestaan jos haluat tuotteen. Ei siinä sen merkillisempää.
Ai Temulle?
On harmi, että lokerot täyttyvät, ja paketteja ohjataan muualle.
Mutta, säilytysajat ovat nyt jo varsin lyhyet. Ei voi ihan tarkkaan tietää milloin paketti tulee, jotta olisi varautunut sen noutamiseen. Sitten joskus elämään vaan tulee muuta. Itse en kerran kovassa kuumeessa muistanut koko pakettia, ei tullut mieleenikään, enkä yhtään edes pystynyt selaamaan kännykkää. Kerran äitini kuoli, oli vähän muuta ajateltavaa.
Joskus olisi tilaamassa jotain tuotetta, joka on ehkä loppumassa, mutta sitten onkin lähdössä reissuun, eikä kertakaikkiaan pääse ajoissa pakettia hakemaan. Näissä auttaa kyllä, useimmiten, yhteys myyjään. Mutta ei aina.
No, nämä nyt oli aika ääriesimerkkejä, mutta tosiaan, nuo säilytysajat ovat nykyään kyllä tosi lyhyet.
Ei kuulu meille.