Mitä tapahtuu jos USA miehittää Grönlannin
Kommentit (38)
Sitten me ollaan kauhean vihaisia. Sanotaan suorat sanat.
Vierailija kirjoitti:
Sitten me ollaan kauhean vihaisia. Sanotaan suorat sanat.
Jyrähtääkö korpraali Stubb
Grönlantiin tulee golf- kenttä ja Trump-hotelli
Se on sellainen parempi miehitys sitten suomalaisten mielestä, se on ihan ok aina jos USA hyökkää jonnekin, mehän ollaan USAn puolella nykyään, eiks je.
Turvallisempaa se Euroopalle olisi jos Grönlanti olisi osa Amerikkaa.
Ovathan Turkki ja Kreikkakin sotineet. Ja mitään ei Naton tiimoilta tullut Kreikan avuksi. Turkki on liian tärkeä Natolle. Kypros edelleen jaettuna. Mmmm, ehkä Grönlanti jaetaan..
Nato hajoaa.
Se taitaa olla Trumpin tavoitekin. Päästä lopullisesti irti Natosta.
Tehdään diili, jossa Amerikka ostaa Grönlannin. Ahvenanmaa annetaan kaupan päälle.
Ranskan ydinaseilla pommitetaan New York maan tasalle.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen Tanskan puolella
Se että sinä, minä ja naapurin Kalevi ollaan Grönlannin puolella ei taida auttaa. Sitä sanotaan suurvaltapolitiikaksi. Ukrainakaan ei ymmärtänyt missä raja kulki.
Vierailija kirjoitti:
Turvallisempaa se Euroopalle olisi jos Grönlanti olisi osa Amerikkaa.
Näin Pallopoika sanoittaa sen Suomen kansalle herättyään tonttulakki päässä.
No, siinähän käy tietenkin niin, että eduskunnan oikeusasiamieskin toteaa, että ihan kuten UPI:kaan ei ole ylittänyt harkintavaltaa korkeakouluharjoittelijan valinnassa, USA:kaan ei ole ylittänyt harkintavaltaa Grönlannin vallatessaan. Ei anna aihetta mihinkään kummempiin toimenpiteisiin.
Sehän piirtää, jolla on liitu.
On jo miehittänyt. Ainoat Grönlannissa olevat sotilaat on jenkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen Tanskan puolella
Se että sinä, minä ja naapurin Kalevi ollaan Grönlannin puolella ei taida auttaa. Sitä sanotaan suurvaltapolitiikaksi. Ukrainakaan ei ymmärtänyt missä raja kulki.
Se vtun R . Y. S. S. Ä sitä ei tiennyt. Kuollut R.Y.S.S.Ä on asiallinen R.Y.S.S.Ä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen Tanskan puolella
Tosin ei sitä ymmärtänyt eurooppakaan. Älkäämme suotta syyttäkö Ukrainaa.
Usa vie ja Tanska vikisee...Suomi nuolee "persettä",Orpo ja Stuppi jyrähtävät,Valtonen myötäilee heitä..
Tanska on myös natomaa. Riippuu ihan siitä miten Tanska arvioi tilanteen. Sotilaallisia mahdollisuuksia Tanskalla ei ole voittaa Yhdysvaltoja.