Millainen otsis muotia? Vai onko kokonaan pois muodista?
Minulla on samanlaiset hiukset kuin Kristiina Braskilla,ehkä vähän paksummat. Kasvot ovat pitkät.
Kommentit (6)
mulla myös pitkät kasvot ja haluan siksi otsiksen oli se muotia tai ei. Mulle se sopii ainakin.
Lukekaapa vaikka jotain uusimpia Hollywood-juoruja, just jostakin luin että otsatukka alkaa olla yhä useammalla ja useammalla julkkiksella, mm. Hillary Swank on just leikkauttanut sellaisen.
Mahdankohan osata selittää mitä tarkoitan,eli siis sivuilta yhdistyy sivuhiuksiin pyöreästi...Toivottavasti ymmärrät ;-) Sinullahan oli paksut hiukset,joten sen otsisksen pitää olla kunnolla paksu,ei mitää haituvia. Tukan pitäisi olla myös kunnolla vaalea, värjää jos oma väri ei ole tarpeeksi vaalea,näyttää tosi makealta kesällä kun vielä saat rusketusta pintaan. Sitten meikkaat tummat silmät ja suu saa olla nude,Voilá! Päät kääntyy...
Ihan huvikseni kysyn,en vakavissani etsi täältä tyylivinkkejä.
Tämä palsta on minulle viihdettä rankan työpäivän jälkeen,ja kysymys vain juolahti mieleeni.
Että hauskaa elämää sinullekin toivoo ap :)
Ap