Lue keskustelun säännöt.
Vasta täällä olen ymmärtänyt olevani raskaasti ylipainoinen. P 167 ja painoa 68, nyt hävettää.Ev
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
enemmänkin muutamia kiloja ja olen ikionnellinen. Täällä painot ja palkat on ihan utopiaa.
Sitäpaitsi vain sinä määrittelet, minkä painoinen haluat olla. Katso peiliin, jos et ole tyytyväinen, SILLOIN sinulla on ongelma. Muuten ei.
up