Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako tapailukumppanilta kysyä sek*sikumppanien määrästä?

Vierailija
23.12.2025 |

Mitä mieltä te olette:

jos olet tapaillut muutaman kerran uutta tapailukumppania, niin voiko kysyä häneltä, että kuinka monta seksikumppani hänellä on ollut elämänsä aikana?

Kun minä olin mun edellistä tapailukumppania tapaillut jo tovin, kysyi hän minulta, että kuinka monta seksikumppania minulla on ollut elämäni aikana. Mietin vaan, että onko tuo ollut ihan ok kysyä tuollaista? Minä en ainakaan ole koskaan tuollaista kysynyt keneltäkään. Mikä on edes motivaatio udella tuollaista?

Kommentit (419)

Vierailija
141/419 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on ihan näiden naisten oma valinta kun myyvät itseään jopa deittipalstoilla. Nainen ei ole uhri.

Niin ei olekaan, kun ottaa reilun korvauksen tarjoamastaan palvelusta. Hyvä, että nuoret ovat tämän oppineet. 

Miehet voivat siementää vaikka toisiaan, jos ilmaisnautintoja haluavat.

Perseseksin kinuajat.  Ne on homoja.

Vierailija
142/419 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo naisilta kannattaa kysyä, varsinkin jos jotain vakavempaa (avioliitto, lapsia, yhdessä asuminen) aikoo. Jos luku on omaan makuun liian iso, voi parisuhteen päättää samantien. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/419 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä itse päätät rajasi.

Mä en tuollaista luuserimiestä katselisi yhtään.

Kyse on siitä, että hän ahdistuu seksuaalisuudesta (= olisi helvetin huono rakastaja) 

ja pyrkii kontrolloimaan naisia 

(= itsetunto-ongelmainen päsmäri).

Hyvää joulua ja etsi parempi. Ansaitset paljon paremman. 

Vierailija
144/419 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuseriäijät helvettiin. 

Hyvää joulua, ihanat naiset ja miehet, joiden tunne-elämä on normaali.

Vierailija
145/419 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on ihan näiden naisten oma valinta kun myyvät itseään jopa deittipalstoilla. Nainen ei ole uhri.

Niin ei olekaan, kun ottaa reilun korvauksen tarjoamastaan palvelusta. Hyvä, että nuoret ovat tämän oppineet. 

Tarvitaan lisää homoja ja lisää hyväksynää homoudelle, jotta nautintohakuiset jättävät naiset rauhaan.

Vierailija
146/419 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo naisilta kannattaa kysyä, varsinkin jos jotain vakavempaa (avioliitto, lapsia, yhdessä asuminen) aikoo. Jos luku on omaan makuun liian iso, voi parisuhteen päättää samantien. 

Niinpä, samalla paljastaa oman kelvollisuutensa aikuisten liittoon ja saa ohjausta kohti thaikkulaa.

Vierailija
147/419 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäisi kyllä siihen se tapailu.

En hyväksy tungettelua ja paskaa käytöstä keneltäkään.

Naiset, kunnioittakaa itseänne niin paljon, että potkitte hankeen törkeät tyypit.

Vierailija
148/419 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarvitaan lisää homoja ja lisää hyväksynää homoudelle, jotta nautintohakuiset jättävät naiset rauhaan.

Ihan on oma ongelmasi jos et myönnä homouttasi, juntti.

Vierailija
149/419 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, samalla paljastaa oman kelvottomuutensa aikuisten liittoon ja saa ohjausta kohti thaikkulaa.

Korjasin. 

Vierailija
150/419 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu, mihin sävyyn kysyy. Jos kysymyksenasettelusta tulee sellainen kuva, että tässä on nyt joku kaksinaismoralistinen agenda takana, niin deittailu taitaa olla sitten siinä. Mutta kyllä näistä ollaan aina exien kanssa tavalla tai toisella puhuttu. Myös sellainen tiukka "mun historia ei kuulu sulle" -mies olisi mulle täysin väärä tyyppi. Mun suhteissa on usein alkuhuumaan liittynyt myös sellainen avautumiskausi, jonka aikana tulee käytyä läpi niin mennyt, nykyinen kuin tulevakin. Se on ikäänkuin luonnollinen osa sitä yhteyden luomista ja syventämistä.

Vierailija
151/419 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No riippuu, mihin sävyyn kysyy. Jos kysymyksenasettelusta tulee sellainen kuva, että tässä on nyt joku kaksinaismoralistinen agenda takana, niin deittailu taitaa olla sitten siinä. Mutta kyllä näistä ollaan aina exien kanssa tavalla tai toisella puhuttu. Myös sellainen tiukka "mun historia ei kuulu sulle" -mies olisi mulle täysin väärä tyyppi. Mun suhteissa on usein alkuhuumaan liittynyt myös sellainen avautumiskausi, jonka aikana tulee käytyä läpi niin mennyt, nykyinen kuin tulevakin. Se on ikäänkuin luonnollinen osa sitä yhteyden luomista ja syventämistä.

Minulla on kyllä täysin tiukka ei kaikelle

- kaivelulle ja utelulle

- menneisyydessä elämiselle

Ja tuo menneisyydessä eläminen koskee kaikkea. Jos mies alka tarinoimaan jostain omasta historiastaan hyvässä tai pahassa niin sanon saman tien että moikka, sillä ei kiinnsta elää miehen elämää uudestaan, vaan minulla on omani. Elämme nykyhetkessä ja teemme uusia muistoja, en ole mikään miehen elämän yleisö. Ja sama juttu, jos kaivelee ja utelee jotain minun historiastani, tulee olo, että eikö sinulla ole omaa elämää ollenkaan. 

Kirjoitan sitten joskus vanhoilla päivilläni muistokirjan, ehkä, tai sitten menen muistoineni hautaan. Tuollainen ei vaan kuulu hyviin ihmissuhteisiin vaan on kaikin puolin sairauden merkki. Kyvyttömyys elää hetkessä, kunnioittaa seuraansa, elää eteenpäin, yksinkertaisesti elää.

Vierailija
152/419 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se päättyy siihen kysymykseen, dude, riippumatta numerosta.

Vierailija
153/419 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi suhteeseen ihmisen kanssa, joka on harrastanut yhden yön suhteita. En ole keksinyt tapaa, miten voisin asiasta kysyä tai edes vastaukseen luottaa, joten pysyn sinkkuna. 

Välillä sitä kuitenkin toivoo, että olisi mahdollista tutustua ihmisiin, jopa potentiaaliin kumppaneihin, joilla on konservatiiviset arvot. Etenkin kun en ole uskonnollinen.

Miksi sitä tarvitsee erikseen kysyä? Miksi et voi vaan sanoa, ettet halua kumppania, jolla on ollut yhdenyön juttuja? Tuo riittäisi karsimaan ainakin rehelliset yhdenyön juttujen harrastajat, ja epärehellisiltä et saisi todenmukaista vastausta kysymälläkään.

Vierailija
154/419 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tietenkin. Kaikkea saa kysyä.

Vierailija
155/419 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunkeileva ja ahdistava kysymys, ei kuulu kenellekään. Olet punainen lippu ap

Vierailija
156/419 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kysyn miehiltä ekana, mitä mieltä ne on veganismista. Ja: käytän Elokapinan paitaa.

Persut ja muut juntit karsiutuu automaattisesti 😂

Vierailija
157/419 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kyllä täysin tiukka ei kaikelle

- kaivelulle ja utelulle

- menneisyydessä elämiselle

Ja tuo menneisyydessä eläminen koskee kaikkea. Jos mies alka tarinoimaan jostain omasta historiastaan hyvässä tai pahassa niin sanon saman tien että moikka, sillä ei kiinnsta elää miehen elämää

Jep, eihän ihmisen menneisyydellä ole mitään kytköstä tähän hetkeen ja nykyisyyteen. Tuo asenne paljastaa menneisyyydestä kaiken tarvittavan. 

Vierailija
158/419 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon kyselijän luku pysyy kyllä nollana hautaan saakka 😂

Vierailija
159/419 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän seksuaaliterapiassa käydään läpi seksuaalihistoria? Ilmeisesti seksuaaliterapeutit luulevat, että se selittää nykyhetkeä? Kummallista.

Vierailija
160/419 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaaleilla on kivaa seksiä keskenään eikä siitä tehdä numeroa (pun).

Kyselijällä ei ole, joten hän ei ole normaali.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi