Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako tapailukumppanilta kysyä sek*sikumppanien määrästä?

Vierailija
23.12.2025 |

Mitä mieltä te olette:

jos olet tapaillut muutaman kerran uutta tapailukumppania, niin voiko kysyä häneltä, että kuinka monta seksikumppani hänellä on ollut elämänsä aikana?

Kun minä olin mun edellistä tapailukumppania tapaillut jo tovin, kysyi hän minulta, että kuinka monta seksikumppania minulla on ollut elämäni aikana. Mietin vaan, että onko tuo ollut ihan ok kysyä tuollaista? Minä en ainakaan ole koskaan tuollaista kysynyt keneltäkään. Mikä on edes motivaatio udella tuollaista?

Kommentit (419)

Vierailija
121/419 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en pysty seksiin ilman syviä tunteita. Seksissä annan itsestäni toiselle paljon ja hänestä tulee mulle aivan erityinen ihminen, jolla on pysyvä paikka sydämessäni ja muistoissani.

Kiva kuulla teiltä, että mulla ei saa olla mitään tapaa suojella itseäni ja tunteitani. Jos yritän kysyä näistä asioista, olen kontrolloiva törkimys. Ja järkyttävää tietysti sekin, että minun näkökulmani on teille muille täysin vieras ja mulla ei todellakaan ole mitään merkitystä teille, jotka ette edes muista satoja ja tuhansia seksikumppaneitanne. Jos siis erehtyisin seksisuhteeseen saakka. 

Joo mäkin suojelen tunteitani lyömällä kaikki kadull vastaantulijoita. Tämä on ihan normaali itseni suojelumekanismi ja toimii yhteiskunnassa erittäin hyvin xD

Retardien kokoontumisajot vauvalla jouluaattona, lol

Miksi pitäisi muistaa jokainen, kenen kanssa on jutellut tai masturboinut, sitähän seksi on. Kuulostat joltain vauvalta, mutta vauvatkin pärjäävät ryhmissä ja hyväksyvät sen, että ovat vain yksi monista lapsista ja vauvoista, eivätkä ainoa super spesiaali mahti vauva.  

Toki on sellaisiakin, jotka ovat yhtä väkivaltaisia ja "herkkiä" kuten sinä, jotka toisia loukkaamalla yrittävät suojella omia herkkiä egojaan. Keskity ennemmin heihin kuin meihin rohkeampiin.

Vierailija
122/419 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko hupakot myös mukaan seksikumppanien määrään vai pelkät suhteet? Itselläni kun on takana 4 vakavaa suhdetta, muutamia fuckbuddyja ja sitten on x määrä (?) hupsukoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/419 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en pysty seksiin ilman syviä tunteita. Seksissä annan itsestäni toiselle paljon ja hänestä tulee mulle aivan erityinen ihminen, jolla on pysyvä paikka sydämessäni ja muistoissani.

Kiva kuulla teiltä, että mulla ei saa olla mitään tapaa suojella itseäni ja tunteitani. Jos yritän kysyä näistä asioista, olen kontrolloiva törkimys. Ja järkyttävää tietysti sekin, että minun näkökulmani on teille muille täysin vieras ja mulla ei todellakaan ole mitään merkitystä teille, jotka ette edes muista satoja ja tuhansia seksikumppaneitanne. Jos siis erehtyisin seksisuhteeseen saakka. 

Jännä tapa suojella omia tunteita udella toisten yksityisasioita. Voit myös ihan suoraan sanoa, ttä olet herkkä ja haluat siksi tutustua rauhassa ja sitoutua kunnolla, ennen kuin edes harkitset sukupuoliyhteyttä. 

Voi miettiä myös kumpi oli ensin, tarve maalittaa ja

Tämä tiivistää hyvin sen, miten isojen asioiden kanssa irtoseksin harrastaminen korreloi. Suhtautuminen irtoseksiin kertoo ihmisestä paljon. Nytkin huomaamme, että meillä ei ole mitää  mahdollisuutta ymmärtää toisiamme ihmisinä. Ilmaisemalla omaa näkökulmaani sinä tulit jo syvästi loukatuksi ja ryhdyit loukkaamaan minua takaisin. Syytät maalittamisesta ja häpäisemisestä, eikä mulla puolestaan ole mahdollisuutta ymmärtää sinua lainkaan. Meidän olisi aivan mahdotonta ymmärtää toisiamme. Ja mielipide irtoseksiä kohtaan toi eromme tehokkaasti esillle. 

Joten olisikin hyvä miettiä, aloitukseen palatakseni, että miten ihmiset voisivat löytää itselleen myös seksuaalisesti sopivia ihmisiä, joiden arvot ja asenteet olisivat yhteensopivia ja näistä asioista olisi luonnollista puhua. Ja rehellisesti! Eikö tavoite ole löytäö itselle se sopiva kumppani, joten miksi ei voisi olla avoin ja rehellinen?

Vierailija
124/419 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mäkin suojelen tunteitani lyömällä kaikki kadull vastaantulijoita. Tämä on ihan normaali itseni suojelumekanismi ja toimii yhteiskunnassa erittäin hyvin xD

Miksi pitäisi muistaa jokainen, kenen kanssa on jute

Pitäisi ehdottomasti olla helppo tapa erottaa ne ihmiset, jotka liittävät seksin kättelyyn ja masturbointiin ja ne ihmiset, jotka liittävät seksin vakaviin ihmissuhteisiin ja aitoihin tunteisiin. Kaikille olisi paras, kun saisi toteuttaa seksuaalisuuttaan oman kaltaisiensa parissa.

Vierailija
125/419 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasketaanko hupakot myös mukaan seksikumppanien määrään vai pelkät suhteet? Itselläni kun on takana 4 vakavaa suhdetta, muutamia fuckbuddyja ja sitten on x määrä (?) hupsukoita.

Teoriassa joo, mutta mainitsisin erikseen, sillä seksin ostaminen kertoo paljon aivojesi kehittymättömyydestä!

Vierailija
126/419 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi muistaa jokainen, kenen kanssa on jute

Mielestäni tämä kirjoitus kuvastaa erinomaisesti irtosuhteilijan mielenmaailmaa.

Vierailija
127/419 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti! Ja muutenkin mielenterveysoneglmaisille joku hihamerkki, tuollainen paskaenergia nimittäin tarttuu.

Vierailija
128/419 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lisää, kerro lisää. Kerro kuinka suojelet itseäsi solvaamalla muita ja loukkaamalla heidän yksityisyyttään xD

Vierailija
129/419 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en edes haluaisi kätellä sinua, sen verran vakavalta kuulostaa tuo neuroosi. En vaikka olisi nitriilihanska suojaamassa ihokontaktilta xD Rakastella sen sijaan voisin jonkun ihanan ja rohkean kanssa, ihan niin kuin tähänkin asti.

Vierailija
130/419 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teoriassa joo, mutta mainitsisin erikseen, sillä seksin ostaminen kertoo paljon aivojesi kehittymättömyydestä!

Höpsistä. Kysyntä on valtaisaa nykyään koska niin moni nainen on alkanut hutsuksi ja tinderissäkin naiset etsivät sponssiseuraa ja nuoret naiset sugardaddyjä. 

Vierailija
131/419 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en edes haluaisi kätellä sinua, sen verran vakavalta kuulostaa tuo neuroosi. En vaikka olisi nitriilihanska suojaamassa ihokontaktilta xD Rakastella sen sijaan voisin jonkun ihanan ja rohkean kanssa, ihan niin kuin tähänkin asti.

Itse olisin valmis näyttämään treffikumppanilleni tähän ketjuun kirjoittamani viestit. Olisitko sinä?

Vierailija
132/419 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olisin valmis näyttämään treffikumppanilleni tähän ketjuun kirjoittamani viestit. Olisitko sinä?

Totta kai, rakkauteni on suurta ja treffikumppanieni vielä suurempaa. 

Vierailija
133/419 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsistä. Kysyntä on valtaisaa nykyään koska niin moni nainen on alkanut hutsuksi ja tinderissäkin naiset etsivät sponssiseuraa ja nuoret naiset sugardaddyjä. 

Kautta aikojen perheenperustaminen on ollut diili: mies elättää ja nainen kasvattaa miehensiemeniä. Luuserimiehet eivät tähän pysty ja kehittelevät tällaisia juonia, että pitää "harrastaa seksiä" eli panna ilmaiseksi xD Eli käytännössä scammata naisia kantamaan heidän siemeniään. Sad

Vierailija
134/419 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ainakin valehtelevat. 

Mistäpä sinä sen tietäisit, nollapoika. Äitis ei välttämättä ole edustava otos. Venäläinen katuhuo*a.

Vierailija
135/419 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inceli ruinaa. Sun kysyntä ja tarjonta = 0

Vierailija
136/419 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok. Henkisesti terve ei tee sillä tiedolla mitään, joten kysyjän mielenterveys selvisikin jo.

Naiset, ettehän ota näitä mt-projektimiehiä. Niistä koituu vain ongelmia.

Vierailija
137/419 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kautta aikojen perheenperustaminen on ollut diili: mies elättää ja nainen kasvattaa miehensiemeniä. Luuserimiehet eivät tähän pysty ja kehittelevät tällaisia juonia, että pitää "harrastaa seksiä" eli panna ilmaiseksi xD Eli käytännössä scammata naisia kantamaan h

Kyllä se on ihan näiden naisten oma valinta kun myyvät itseään jopa deittipalstoilla. Nainen ei ole uhri.

Vierailija
138/419 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei ole taustalla muuta kuin loputon määrä yksinäistä tumputtamista ja vitonen äidinkielestä. 

Vierailija
139/419 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on ihan näiden naisten oma valinta kun myyvät itseään jopa deittipalstoilla. Nainen ei ole uhri.

Niin ei olekaan, kun ottaa reilun korvauksen tarjoamastaan palvelusta. Hyvä, että nuoret ovat tämän oppineet. 

Miehet voivat siementää vaikka toisiaan, jos ilmaisnautintoja haluavat.

Vierailija
140/419 |
24.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku kysyy minulta tuota, kysyn hänen lääkityksestään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan