Hyvää joulua! 🎅🏻🤶🏻🎄🎁
Kommentit (193)
Puppalla joulu pippalot! 👴🏻🕺🏻💃🥳
Vierailija kirjoitti:
Puppalla joulu pippalot! 👴🏻🕺🏻💃🥳
Näinhän se menee 😎
Mä vannon. Mä niin vannon. Tää aloitus tulee poistumana. Vaikka ei nyt. Se tulee poistumaan. Ja mä vannon. Olen ennenkin vannonut. Ja näin tapahtui. Niin tulee tapahtumaan nytkin.
Ihanaa, te olette vielä täällä! 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos samoin Sinulle, aloittaja. 🎄
Toivon sulle huonoa joulua
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Koska olet pedofiili ja palstan paskoja.
Oi saakeli kun puppaa lähti just yhdeksäs tunti käyntiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Koska uppa Puppa ou jee syö pekonia
Puppiksen joulumaratoni on joulun katsotuin ohjelma!
Hyvää vasujoulua Bandan konevehtejä maistellen!
Vierailija kirjoitti:
Puppiksen joulumaratoni on joulun katsotuin ohjelma!
Suora lähetys av:lta
Mä vannon että lauon av Puppa vitsejä joulupöydässä huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää vasujoulua Bandan konevehtejä maistellen!
Ne pitää keittää kärpässieni mehussa ennen tarjoilua.
Täytyy nyt sanoa ihan suoraan, että tämä on kyllä naisten omaa syytä. Ennen vanhaan tavallinen mies kelpasi eli riitti että mies oli rehellinen,kiltti, tavallinen, teki duunia ja piti huolta kodista. Nyt tuntuu että mikään noista ei enää merkitse mitään, jos ei ole samalla joku uraohjusmiesmallijännämies.
Naiset puhuu siitä miten "miehet ei ole tarpeeksi kiinnostavia" tai "missä on kunnolliset miehet?", mutta samaan aikaan naiset ohittaa just ne kunnolliset tyypit, koska ne ei oo tarpeeksi näyttäviä ja tasokkaita. Naiset sanoo ettei ne välitä ulkonäöstä tai rahasta, mutta katsokaa nyt ympärillenne kyllä naiset välittää, ja paljon!
Tää koko mä ansaitsen parhaan mentaliteetti on mennyt ihan yli. Kaikki naiset haluaa sen top 10 % miehen, eikä kukaan tunnu tajuavan, että matikka ei toimi niin. Ei kaikille riitä huippuja. Loput miehet jää jalkoihin, vaikka niissä olis just ne ominaisuudet, joita muka arvostetaan eli rehellisyys, huumorintaju,kiltteys ja lojaalius.
En väitä että miehet olis täydellisiä, ei todellakaan, mutta kyllä naistenkin pitäis joskus katsoa peiliin ja miettiä mitä ne oikeasti haluaa. Jos aina haetaan jotain statusmiestä omasta tasosta riippumatta, niin ei ihme että naiset on yksinäisiä ja katkeria!
Vierailija kirjoitti:
Täytyy nyt sanoa ihan suoraan, että tämä on kyllä naisten omaa syytä. Ennen vanhaan tavallinen mies kelpasi eli riitti että mies oli rehellinen,kiltti, tavallinen, teki duunia ja piti huolta kodista. Nyt tuntuu että mikään noista ei enää merkitse mitään, jos ei ole samalla joku uraohjusmiesmallijännämies.
Naiset puhuu siitä miten "miehet ei ole tarpeeksi kiinnostavia" tai "missä on kunnolliset miehet?", mutta samaan aikaan naiset ohittaa just ne kunnolliset tyypit, koska ne ei oo tarpeeksi näyttäviä ja tasokkaita. Naiset sanoo ettei ne välitä ulkonäöstä tai rahasta, mutta katsokaa nyt ympärillenne kyllä naiset välittää, ja paljon!
Tää koko mä ansaitsen parhaan mentaliteetti on mennyt ihan yli. Kaikki naiset haluaa sen top 10 % miehen, eikä kukaan tunnu tajuavan, että matikka ei toimi niin. Ei kaikille riitä huippuja. Loput miehet jää jalkoihin, vaikka niissä olis just ne ominaisuudet, joita muka arvostetaan eli rehellisyys, huumori
Väärä ketju sori vaan.
Puppiksen joulumaratoni!