JUURI NYT: Poliisi esti UK:n isoimman islamistisen terroristi-iskun viime hetkellä
https://www.bbc.com/news/articles/c7vmyv5vmm2o
Greater Manchester Police (GMP) said the main instigator Walid Saadaoui had plotted to carry out what "could potentially have been the deadliest terrorist attack in UK history".
"Terrorism is our religion. Koran say terrorism is normal. We are proud, we say terrorism is proud."
#Islam #Vasemmistolaisuus #Antisemitismi
Kommentit (52)
Kuvassa vasemmalla olevasta ei uskoisi. Oikealla oleva näyttää kovikselta.
Tämä on siis oikeudessa, hienosti pidettiin salassa.
BBC on valemedia. Jännä kuinka uutisoivat aiheesta. Mutta kait me olemme islamifoobikoita, kun emme antaudu muslimien väkivaltaisuudelle... Voisiko joku vasemmistolainen nainen kertoa kuinka tähän uutiseen tulisi reagoida?
"They want to kill Jews, end of story. It's the same as Nazis."
Kappas... :-)
Vierailija kirjoitti:
Ullatus! Muslimi vihaa juutalaisia.
Tosiaan, rikkaus ja voimavara
https://www.telegraph.co.uk/news/2025/12/23/islami-state-terrorists-gui…
Vierailija kirjoitti:
Tämä on uutinen, josta Yle tai HS ei puhu kansalaisille. #Islam
Koska ne ei halua palkata nuoria oikeistolaisia miehiä. Ja koska vasemmistolaiset naiset rakastaa islamia, niin näistä uutisista ei Suomessa puhuta.
"Terrorismi on uskontomme. Koraani sanoo, että terrorismi on normaalia. Olemme ylpeitä, sanomme että terrorismi on ylpeä."
Miksi oi miksi noita ei palauteta!?
Vierailija kirjoitti:
Eniten luettu kirja islamisteille on Mein Kampf.
Vierailija kirjoitti:
"Terrorismi on uskontomme. Koraani sanoo, että terrorismi on normaalia. Olemme ylpeitä, sanomme että terrorismi on ylpeä."
Turpa kii homo!!!
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut muutama miespuolinen muslimi työkaverina ja ne todellakin vihasi juutalaisia. Suomalaisista ne tykkäsi ja sanoivat viihtyvänsä suomessa.
Vierailija kirjoitti:
BBC on valemedia. Jännä kuinka uutisoivat aiheesta. Mutta kait me olemme islamifoobikoita, kun emme antaudu muslimien väkivaltaisuudelle... Voisiko joku vasemmistolainen nainen kertoa kuinka tähän uutiseen tulisi reagoida?
Varmaankin tarkoituksena saada kansan hyväksyntä kaikelle poliisivaltiokehitykselle mitä ollaan ajamassa.
Juuri tänään Hesarissa oli aivan uskomaton Pride-aktivistin mielipidekirjoitus. Rajat pois, alas valkoisuus, maahanmuuttoa niin paljon kuin mahdollista, ja tietenkin vapaata Palestiinaa. Eikä mikään määrä muslimien hirmutekoja muuta vakaumusta.
Tuskin sentään mitää pahaa ajattelivat!
Varmasti niitä kivoja peli hetkiä meinasivat järjestää!
T: Ex hallituksen tytöt.
Suomen demarisaatanoiden puoluetoimistolla on varmaan kaikki kallella kypärin tuon suunnitelma epäonnistuttua ja talkarikin on jo käynyt siitä syystä vetämässä syöpäisten demarien lipun puolitangoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turpa kii homo!!!
-winner-
Et kai usko että minä olen kirjoittanut tuon kamalan? Homokaan en ole ,olen hetero nainen . Mutta palauttaa kotimaihinsa pitäisi jokainen vääräuskoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut muutama miespuolinen muslimi työkaverina ja ne todellakin vihasi juutalaisia. Suomalaisista ne tykkäsi ja sanoivat viihtyvänsä suomessa.
Ruskea kieli .Jos sota tulee tulevat he teurastamaan meidät ole varma siitä.
Tämä on uutinen, josta Yle tai HS ei puhu kansalaisille. #Islam