Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tuli töistä ja pamautti että mene lääkäriin, hänellä kuulemma klamydia , istun yksin koneella

Vierailija
23.04.2007 |

ja mies lähti lasten kanssa ulos. Mistä se klamydia tarttuu?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole minäkään sukupuolitautien asiantuntija.

Vierailija
2/9 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi käynyt lääkärissä olisi saanut lääkkeet sullekin.



PROVO

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs meinaat miehen suhteen tehdä?

Vierailija
4/9 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta saattaa aiheuttaa lapsettomuutta.

Vierailija
5/9 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa normaali, ylipäätään terveydestään huolehtiva nainen tietää mikä on klamydia.

Vierailija
6/9 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on luotettava eikä edes katso muihin koska mä oon niin upee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Mun mies on luotettava eikä edes katso muihin koska mä oon niin upee.

Vierailija
8/9 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän huutokuoroon vähän järkeä, hei. Eli tiesitkö että klamydia voi olla naisella piilevänä vuosia. Eli olisiko saanut sinulta? Toisaalta miehen reaktio kyllä paljastaa, että syrjähyppyjä on tehty. Mutta jospa ne ei tulleetkaan siitä vaan sinulta...



Joka tapauksessa, käy lääkärissä. Sillä vaikka tästä ero tulee, jos ette yli pääse, aiheuttaa klamydia naiselle tulehduksen, jonka seurauksena lapsenteko on unohdettava. Kai haluat jollekin toiselle miehelle ehkä lapsen tehdä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi