Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli vaan mieleen Salkkareista.

Vierailija
23.04.2007 |

Se Heli sai hyvät yo-paperit ja luki hulluna pääsykokeisiin ja silti pääsi vasta varasijalla sisään. Onko sellainen edes mahdollista?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsykokeisiin. Silti en päässyt lukemaan bilsaa enkä viestintää. Ja monta kertaa yritin. Valtsikkaan lienee yhtä vaikeaa päästä kuin em. aloille.

Vierailija
2/3 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en loistopapereillani päässyt edes sairaanhoitajaksi opiskelemaan. Ja ihan oikeasti kiitettävät paperit lukiosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä tuottaa pettymys, mut Salkkarit ei oo totta..Ne ihmiset ei oo oikeesti olemassa, vaan näyttelijät vaan esittää niitä. Kaikki asiatkaan ei oo totta, mitä siinä näytetään..



Ps: Joulupukki, hammaskeiju ja pääsiäspupukin on ihan keksittyjä juttuja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan