Lue keskustelun säännöt.
Tuli vaan mieleen Salkkareista.
23.04.2007 |
Se Heli sai hyvät yo-paperit ja luki hulluna pääsykokeisiin ja silti pääsi vasta varasijalla sisään. Onko sellainen edes mahdollista?
Kommentit (3)
mä en loistopapereillani päässyt edes sairaanhoitajaksi opiskelemaan. Ja ihan oikeasti kiitettävät paperit lukiosta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ikävä tuottaa pettymys, mut Salkkarit ei oo totta..Ne ihmiset ei oo oikeesti olemassa, vaan näyttelijät vaan esittää niitä. Kaikki asiatkaan ei oo totta, mitä siinä näytetään..
Ps: Joulupukki, hammaskeiju ja pääsiäspupukin on ihan keksittyjä juttuja
pääsykokeisiin. Silti en päässyt lukemaan bilsaa enkä viestintää. Ja monta kertaa yritin. Valtsikkaan lienee yhtä vaikeaa päästä kuin em. aloille.