Oppivatko viehättävät naiset aivan erityisen ystävällisen, mutta etäisen olemuksen, ettei miehet lähestyisi heitä?
Työpaikallani on toisella osastolla todella kaunis nuori nainen. Tavatessamme käytävillä hän tervehtii minua ystävällisesti. Tervehdyksessä ja katseessa on kuitenkin aivan selvästi mukana tietty "kylmyys", joka tekee selväksi, että tässä tervehditään vain ystävällisesti työpaikalla, mutta mikään enempi ei ole toivottua. Jos päädymme puhumaan, siinäkin on selvä raja olemassa, jota nainen ei tahdo ylittää. Mietin, että onkohan nainen ihan tietoisesti kehittänyt tällaisen tyylin, että on ystävällinen, mutta kuitenkin aivan selvästi tarpeeksi etäinen? Ehkä niin moni mies on häntä aiemmin tullut lähestymään.
Vaatimattomamman näköisiltä naisilta en ole kokenut samantyylistä tervehdystä ja olemusta.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Suosikki on myös se, miten miehet ovat alkaneet jossain vaiheessa keski-ikäistyessään tekemään ainakin itselle sitä, että eivät missään nimessä kommentoi kauniiksi. Kauniiksi kutsutaan ehkä alussa, mutta kun suhde jatkuu, ei normaaliakaan kohtealiaisuutta heru, ei vaikka laittautuisi nätisti illanviettoon jonne ollaan menossa tai vaikka itse tietää tasan tarkkaan, että nyt on onnistunut meikki päällä.
Se on pask iaismiesten tapailun ulkonäkövero, niille ulkonäkö ei ole neutraali ja heillekin kiva asia vaan naisen kilpailuvaltti, joka pitää eliminoida, että saa naista hallittua.
Naista ei nosteta jalustalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tekee selväksi, että tässä tervehditään vain ystävällisesti työpaikalla, mutta mikään enempi ei ole toivottua
Niin mikä enempi? Mitä yhteistä nuorella naisella olisi vieraan 4-5 kymppisen miehen kanssa?
Osa miehistä luulee itsestään niiiiiin liikoja.
Harva nainen kuvittelee, että jonkun 10-15 vuotta nuoremman tai jopa sitäkin nuoremman pitäisi himoita häntä tai haluta jotain enempi xD
---
Onko joku mies sitten sanonut, että 1015 vuotta nuoremman naisen pitäisi himoita häntä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri luin kauniin naisen avautumisen siitä miten suhteet miesten kanssa pilasivat hänen elämänsä. Miehet kiinnostuivat hänestä ulkonäön takia, nainen lähti suhteeseen vaikkei ollut edes rakastunut, ja lopulta suhteet päättyivät miesten t appouhkauksiin tätä naista kohtaan
Eli aloituksen nainen varmaankin fiksu kun ei halua mitään tekemistä miesten kanssa joista ei ole kiinnostunut
Olisikohan tuon naisen sitten pitänyt itse valita mies josta on kiinnostunut ja tehdä aloite, eikä lähteä suhteeseen siksi, että mies teki aloitteen.
Milloinkahan naiset oppivat, että nainen valitsee.
Hyvä huomio. Naiset usein valittavat puolisostaan tai tapailukumppanistaan. Mielestäni on turha valittaa niin kauan kun on itse niin avuton, ettei voi tehdä aloitteita, eli ei siis itse ole se, joka valitsee kumppaninsa.
kauniit naiset ovat hyvin ahdisteltuja eikä seuraan pyrkivä ole sen enempää kuin yksi ahdistelija lisää. He voivat itse valita seuransa jos sitä yleensä haluavat. Joten älä tuppaudu.
Osa miehistä luulee itsestään niiiiiin liikoja.
Harva nainen kuvittelee, että jonkun 10-15 vuotta nuoremman tai jopa sitäkin nuoremman pitäisi himoita häntä tai haluta jotain enempi xD