Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oppivatko viehättävät naiset aivan erityisen ystävällisen, mutta etäisen olemuksen, ettei miehet lähestyisi heitä?

Vierailija
21.12.2025 |

Työpaikallani on toisella osastolla todella kaunis nuori nainen. Tavatessamme käytävillä hän tervehtii minua ystävällisesti. Tervehdyksessä ja katseessa on kuitenkin aivan selvästi mukana tietty "kylmyys", joka tekee selväksi, että tässä tervehditään vain ystävällisesti työpaikalla, mutta mikään enempi ei ole toivottua. Jos päädymme puhumaan, siinäkin on selvä raja olemassa, jota nainen ei tahdo ylittää. Mietin, että onkohan nainen ihan tietoisesti kehittänyt tällaisen tyylin, että on ystävällinen, mutta kuitenkin aivan selvästi tarpeeksi etäinen? Ehkä niin moni mies on häntä aiemmin tullut lähestymään.

Vaatimattomamman näköisiltä naisilta en ole kokenut samantyylistä tervehdystä ja olemusta.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis varmaan yli 15 vuotta häntä vanhempi mies.

-Ap

Vierailija
2/51 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kaunis on kohdannut niin paljon tilanteita, että ollessaan normaalin ystävällinen, se käytös nähdään seksuaalisesti latautuneena miesten päässä, joten on pakko kehittää tietty etäisyys käytöksessä 

Vierailija
4/51 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep.

Vierailija
5/51 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä eikä oikestaan edes kiinnosta mutta se kuka on viehättävä ja kuka ei ja millä tavalla viehättävä kenenkin mielestä on täysin  yksilöllistä.

Vierailija
6/51 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. 

Vierailija
7/51 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisetkin oppivat tuon, itsellänikin oli käytössä nuorena. Nyt jo ulkonäkö suojelee vierailta miehiltä.

Vierailija
8/51 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmisillä on mielenkiintoa ja aikaa vatvoa tälläisiä. Mitä väliä jos on tai ei ole. 

Vierailija
9/51 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri noin. Jotkut naiset saavat kimppuunsa lähes jokaisen kohtaamansa miehen, jos ovat edes tavallisen ystävällisiä. 

Vierailija
10/51 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä väitän toisin päin. Se etäisyys ja tietty arvokkuus tekee ihmisestä kauniin miesten silmissä.

Vierailija
11/51 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Tuo opitaan jo varhaislapsuudessa, mutta viimeistään ennen teini-ikää, kun isän setämieskaverit alkavat tuijottelemaan oudon pitkään.  

Vierailija
12/51 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä nykyisestä viehättävyydedtäni, mutta nuorempana opin kantapäänkautta ettei miehille saa olla liian ystävällinen.  Olin hölmö naiivi, huonolla itsetunnolla varustettu, kuvittelin ettei minusta voi kukaan kiinnostua ja olin täysin sokea miesten kiinnostukselle minua kohtaan. Vasta siinä kohtaa tajusin kun homma oli mennyt liian pitkälle ja yhtäkkiä olinkin joku viekotteleva vamppi joka ei ymmärrä kuitenkaan antaa.

Eikä pelkästään miehet ole ongelma vaan muut naiset saattaa myös vedellä johtopäätöksiä joko vitsillä tai puoliksi tosissaan.  Sen opin työpaikalla. 

Vierailija
13/51 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Kaunis on kohdannut niin paljon tilanteita, että ollessaan normaalin ystävällinen, se käytös nähdään seksuaalisesti latautuneena miesten päässä, joten on pakko kehittää tietty etäisyys käytöksessä 

Minut on pahimmillaan juostu kadulla kiinni, kun joku average male laukeaa housuihinsa siitä että näkee minut kadulla. Laittaa kyllä miettimään millaisessa psykoosissa ja mielenhäiriössä pitää elää, että kuvittelee tällaisen fanikäytöksen toimivan muuten kuin jos haluaa tehdä tuttavuutta poliisin kanssa.

Vierailija
14/51 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmisillä on mielenkiintoa ja aikaa vatvoa tälläisiä. Mitä väliä jos on tai ei ole. 

Ap:ta kiinnostaa koska haluaa tuon naisen pöksyihin. Ei kiinnostaisi muuten mikään, mitä hän tekee.

Vierailija
15/51 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallisetkin oppivat tuon, itsellänikin oli käytössä nuorena. Nyt jo ulkonäkö suojelee vierailta miehiltä.

On muuten tosi vapauttavaa olla vähemmän viehättävä. Ei tarvitse pelätä että sua katsellaan kadulla tai että huudettaisiin perään.  Saa olla ihan vapaasti ilman tarkkailevia silmiä ja voi pukeutuakin ties mihin pieruverkkareihin eikä ketään kiinnosta sekään.

Vierailija
16/51 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä nykyisestä viehättävyydedtäni, mutta nuorempana opin kantapäänkautta ettei miehille saa olla liian ystävällinen.  Olin hölmö naiivi, huonolla itsetunnolla varustettu, kuvittelin ettei minusta voi kukaan kiinnostua ja olin täysin sokea miesten kiinnostukselle minua kohtaan. Vasta siinä kohtaa tajusin kun homma oli mennyt liian pitkälle ja yhtäkkiä olinkin joku viekotteleva vamppi joka ei ymmärrä kuitenkaan antaa.

Eikä pelkästään miehet ole ongelma vaan muut naiset saattaa myös vedellä johtopäätöksiä joko vitsillä tai puoliksi tosissaan.  Sen opin työpaikalla. 

Jep, normaali ystävällisyys tulkitaan naisten puolelta vamppaamiseksi ja miehet ajattelevat että tuo haluaa panna minua. Itse olit vaan oma ilonen itsesi etkä kiinnostunut yhdestäkään näistä. Sairasta ja surullista.

Vierailija
17/51 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet todistavat sen kerta toisensa jälkeen, että sellainen tyyli on syytä olla, tai joutuu olemaan suoriltaan tyly. 

Oisko tämän takia, että osa tosi kauniista naisista tykkää tyttöporukoissa tai eläimien seurassa olemisesta? Kukaan ei ota ystävällisyyttäsi seksuaalisella tavalla ja voit olla oma itsesi ilman, että tarvitsisi kehittää jotain ihmeellistä tapaa käyttäytyä. 

Vierailija
18/51 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti hän on kohdannut liian monta kertaa tilanteen, jossa miehet iästä riippumatta ovat tarpeeksi typeriä tulkitsemaan ystävällisyyden kiinnostukseksi. Siitä eteenpäin hän on päättänyt pitää valmiiksi etäisyyttä, koska ei voi luottaa siihen, ettei sama toistu taas. Jos et ole kiinnostunut hänestä etkä yritä mitään, niin hyväksyt vain kiltisti tilanteen. Empatiaa osoitat, kun ymmärrät jättää hänet rauhaan.

Vierailija
19/51 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:ta kiinnostaa koska haluaa tuon naisen pöksyihin. Ei kiinnostaisi muuten mikään, mitä hän tekee.

Tämä. Aloituksesta paistaa tietty pettymys siihen, että nuori misu torjuu hänet saman tien. Muuten asia ei vaivaisi niin paljon, että vaivautuisi postailemaan siitä tänne.

Vierailija
20/51 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen baarissa tapahtunutta:

Ollaan tyttöjen kanssa, kaikki 40-45 välillä baarissa. Mies kävelee läheltä ohi, tuijottaa silmiin ja sanoo Et sä voi tehdä noin. Kysyn että mitä. No kääntää katsettasi pois musta kun olet niin kaunis. 

Jatkan keskustelua, mies tarjoaa juomaan, ei kuuntele ollenkaan mitä puhun, jankkaa, ja alkaa selittää kaikkien kuullen kovaan ääneen, miten halua viedä kotiin ja harrastaa seksiä. Aloitan uuden lauseen uudesta aiheesta ja mies sanoo, ettei hänen tarvitse kuulla mun puhuvan mitään kun mulla on tällainen perse. Käsken miestä häipymään. Hitaasti mies häipyy mutta tulee pian takaisin pyytämään anteeksi. Sanon, että teen samoja hommia kuin tyttäresi jota juuri kehuit ja käskit mun olla hiljaa perseeni takia. Mies lähtee ja tiuskaisee mennessään että aivan sairaita olette te kaikki liberaaliämmät. 

Eli, jos jonkun kerran annat mahdollisuuden 95% todennäköisyys, että keskustelun kulku on tällainen,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi