Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oppivatko viehättävät naiset aivan erityisen ystävällisen, mutta etäisen olemuksen, ettei miehet lähestyisi heitä?

Vierailija
21.12.2025 |

Työpaikallani on toisella osastolla todella kaunis nuori nainen. Tavatessamme käytävillä hän tervehtii minua ystävällisesti. Tervehdyksessä ja katseessa on kuitenkin aivan selvästi mukana tietty "kylmyys", joka tekee selväksi, että tässä tervehditään vain ystävällisesti työpaikalla, mutta mikään enempi ei ole toivottua. Jos päädymme puhumaan, siinäkin on selvä raja olemassa, jota nainen ei tahdo ylittää. Mietin, että onkohan nainen ihan tietoisesti kehittänyt tällaisen tyylin, että on ystävällinen, mutta kuitenkin aivan selvästi tarpeeksi etäinen? Ehkä niin moni mies on häntä aiemmin tullut lähestymään.

Vaatimattomamman näköisiltä naisilta en ole kokenut samantyylistä tervehdystä ja olemusta.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset ketjut saa tuntemaan aina tosi rumaksi, kun en ole ikinä kokenut mitään tuollaista, vaikka olen ystävällinen miehillekin. Ja opiskellut ja tehnyt töitä miesalalla 25 vuotta.... 

Niin, tämä ketju ei ole sinulle. 

En ymmärrä miksi täytyy tulla ketjuun kommentoimaan, että siinä käsitelty asia ei millään lailla koske itseä, eikä ole itseasiassa koskenut 25 vuoteen!

Koska en usko näitä juttuja, en ole ikinä myöskään todistanut tällaista tapahtuvan muille naisille. Kaikki ne naiset jotka väittää että "kaikki miehet yrittää iskeä", ovat kuvitelleet sen itse (kun Minäkin näen tilanteen ja se oli mies, joka oli vain normaalin neutraalin ystävällinen) tai olen nähnyt kuinka naiset itse ovat todella flirttejä (tyyliin pyytävät istua syliin, ostattavat miehillä drinkkejä jne jne).  Humble bragia kaikki. 

Otan osaa, että taidat olla tilastollinen ihme, jolla ei ole lähipiirissä yhtään kaunista ihmistä :) 

Vierailija
42/51 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset ketjut saa tuntemaan aina tosi rumaksi, kun en ole ikinä kokenut mitään tuollaista, vaikka olen ystävällinen miehillekin. Ja opiskellut ja tehnyt töitä miesalalla 25 vuotta.... 

Niin, tämä ketju ei ole sinulle. 

En ymmärrä miksi täytyy tulla ketjuun kommentoimaan, että siinä käsitelty asia ei millään lailla koske itseä, eikä ole itseasiassa koskenut 25 vuoteen!

Koska en usko näitä juttuja, en ole ikinä myöskään todistanut tällaista tapahtuvan muille naisille. Kaikki ne naiset jotka väittää että "kaikki miehet yrittää iskeä", ovat kuvitelleet sen itse (kun Minäkin näen tilanteen ja se oli mies, joka oli vain normaalin neutraalin ystävällinen) tai olen

Huono provo olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallisetkin oppivat tuon, itsellänikin oli käytössä nuorena. Nyt jo ulkonäkö suojelee vierailta miehiltä.

Monella suojelee jo, että lopettaa meikkaamisen, hiusten värjäämisen. Testatkaa!

Vierailija
44/51 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tekee suominaisista niin våtunmoisiå tankkereita, mitä tulee massaansa?! Ei tätä näy muualla, sååtånå!!!

Vierailija
45/51 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet naiset on kylmiä, myös rumemmat.

Suomalainen kulttuuri. 

Kaikki kauniit ei ole samanlaisia ..

Vierailija
46/51 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisten pidä joutua lopettamaan meikkaamista yms. vain siksi että miehet eivät ymmärrä kunnioittaa rajoja ja jättää rauhaan. 🙄

Vierailija
47/51 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen täytyy olla miehillä jokin niin vaistonvarainen asia, ne kuvittelee itsensä jo kauniin naisen nähdessään saman harrastamassa sen kanssa seksiä ja sitten kaikki ennen sitä seksiä on tavallaan vaan hidastetta ja turhaa eikä ne oikein ole siinä edes läsnä, kun pitää kaahata siihen että saa sen kodittomana heiluvan munakoison hetkeksi jonnekin lämpimään. Ja sitten kun sitä on jo niin paljon kuvitellut, niin tulee se kiukku, että miten niin se ei ollut totta kun ihan tuntui kuin olisi ollut.

Ei sitä oikein muu selitä. 

Heh, näin sitä voi tulla ihan tavallisena sunnuntai-iltana AV:lle ja löytää näin hienon ja osuvan kuvauksen perusmiehen mielestä!

Minä olin nuorena nätti, isorintainen ja fiksu. Miehet tykkäsivät lässyttää miten älyttömän fiksu olen, kun äskenkin sanoin, että kaunis sää tänään, ja vihdoinkin ovat löytäneet vertaisensa naisen. Minä mietin että mikä juttu, pitääkö ne minua oikeasti silti idioottina vai ovatko itse, ja tajusin sitten että niiden aivosolut menevät tuohon asentoon, eivät voi sille mitään.

Vierailija
48/51 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naisten pidä joutua lopettamaan meikkaamista yms. vain siksi että miehet eivät ymmärrä kunnioittaa rajoja ja jättää rauhaan. 🙄

Samaa mieltä, mutta olen huomannut, että silmälasit auttaa jo paljon. Etenkin jos sattuu olemaan paljon korjattavaa niin saa sellaisen pullonpohjaefektin silmiin ja pysyy miehet kaukana! Piilareiden kanssa on aina menoa sitten.

Hiusten värjäämisen lopettaminen itseasiassa vain pahensi omaa tilannettani: minulla on luonnostaan todella hehkuvan kauniin ruskeat hiukset, joiden rinnalla jatkuva pieni pälvikaljulta näyttävä juurikasvu mustissa hiuksissa oli luotaantyöntävää. Hiusten hoitaminen on vain niin kivaa, etten haluaisi luopua siitä ja sen tuomasta kiillosta ja tuuheudesta vain siksi, että jotkut idioottimaiset miehetkin sattuvat pitämään siitä.

Mitä meikkaamiseen tulee, ongelma on sekin, että ripset on niin tummat ja tuuheat, että ripsaria ei tarvitsisi. Kun laitan sitä, näytän kuin olisin hankkinut irtoripset. 

Yksi vinkki on kävelytyyli. Kävelee vähemmän naisellisesti, vähän liian rennosti ja reteästi. Se on usein auttanut, ei tule toista katsetta öisin kadullakaan usein. 

Vierailija
49/51 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosikki on myös se, miten miehet ovat alkaneet jossain vaiheessa keski-ikäistyessään tekemään ainakin itselle sitä, että eivät missään nimessä kommentoi kauniiksi. Kauniiksi kutsutaan ehkä alussa, mutta kun suhde jatkuu, ei normaaliakaan kohtealiaisuutta heru, ei vaikka laittautuisi nätisti illanviettoon jonne ollaan menossa tai vaikka itse tietää tasan tarkkaan, että nyt on onnistunut meikki päällä.

Se on pask iaismiesten tapailun ulkonäkövero, niille ulkonäkö ei ole neutraali ja heillekin kiva asia vaan naisen kilpailuvaltti, joka pitää eliminoida, että saa naista hallittua. 

Mitä yhteistä on naisella ja autolla?

Vaikka miten maalaa ja paklaa niin muodot paljastaa vuosimallin.

Vierailija
50/51 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosikki on myös se, miten miehet ovat alkaneet jossain vaiheessa keski-ikäistyessään tekemään ainakin itselle sitä, että eivät missään nimessä kommentoi kauniiksi. Kauniiksi kutsutaan ehkä alussa, mutta kun suhde jatkuu, ei normaaliakaan kohtealiaisuutta heru, ei vaikka laittautuisi nätisti illanviettoon jonne ollaan menossa tai vaikka itse tietää tasan tarkkaan, että nyt on onnistunut meikki päällä.

Se on pask iaismiesten tapailun ulkonäkövero, niille ulkonäkö ei ole neutraali ja heillekin kiva asia vaan naisen kilpailuvaltti, joka pitää eliminoida, että saa naista hallittua. 

Mitä yhteistä on naisella ja autolla?

Vaikka miten maalaa ja paklaa niin muodot paljastaa vuosimallin.

No niin, nyt nukkumaan siellä. 

Vierailija
51/51 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille vinkki joka toimii lähes jokaisen naisen kanssa ja kannattaa deittaillessakin tehdä selväksi. Eli sellainen keskustelutaito että sinulle voi nainen sanoa ihan mitä vaan ja sinä naiselle, niitä kivoja ylistäviäkin asioita, mutta tee selväksi esim että kaikista esim suhteista sovitaan erikseen tarvittaessa. Esim moni nainen ei halua kehua miehiä erityisemmin, koska moni mies ajattelee siitä heti että nyt on löytynyt joku joka on huomenna vaimo. Tee itse siis selväksi että uskaltaa sanoa hyvässä mielentilassa vaikka kultamussukaksi ilman että sitä kumpikaan ottaa liian vakavasti, se oli vain flirtti eikä lupaus mistään. Naiset todellakin vapautuvat kyllä kunhan mies näyttää että löytyy ne herrasmiehen elkeet. M40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme