Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oppivatko viehättävät naiset aivan erityisen ystävällisen, mutta etäisen olemuksen, ettei miehet lähestyisi heitä?

Vierailija
21.12.2025 |

Työpaikallani on toisella osastolla todella kaunis nuori nainen. Tavatessamme käytävillä hän tervehtii minua ystävällisesti. Tervehdyksessä ja katseessa on kuitenkin aivan selvästi mukana tietty "kylmyys", joka tekee selväksi, että tässä tervehditään vain ystävällisesti työpaikalla, mutta mikään enempi ei ole toivottua. Jos päädymme puhumaan, siinäkin on selvä raja olemassa, jota nainen ei tahdo ylittää. Mietin, että onkohan nainen ihan tietoisesti kehittänyt tällaisen tyylin, että on ystävällinen, mutta kuitenkin aivan selvästi tarpeeksi etäinen? Ehkä niin moni mies on häntä aiemmin tullut lähestymään.

Vaatimattomamman näköisiltä naisilta en ole kokenut samantyylistä tervehdystä ja olemusta.

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä opin jo teininä olemaan etäinen. Moni tuli iskemään ja kuolaamaan. Minne tahansa menin, katsottiin pitkään, niin naiset kuin miehetkin. Moni sanoi kauniiksi. Huomiota ei tarvinnut kerjätä, se tuli kerjäämättä ja vähän tuskaisaa introvertille. Yhden illan juttuja en harrastanut ikinä, en ollut helppo. Miehiä sai silti suhteisiin sormia napsauttamalla.

Asiaan auttoi vain aika. 

Maagisesti kun 40 tuli mittariin, alkoi semmoiset arviolta alle 30-vuotiaat miehet katsomaan ohi, ihan kuin eivät huomaisikaan mua.

Nyt 47 vuotiaana saa olla kyllä ihan rauhassa, varsinkin, jos ei pistä meikkiä yhtään naamaan. Joskus kun olen meikannut ja kuljen tuolla niin ehkä semmoiset samanikäiset ja vanhemmat miehet kyllä katsoo vähän pidempään, mutta rauhassa saan olla. Kukaan ei enää todellakaan vislaa perään :D
Miehet on kyllä tosi pinnallisia, sen olen oppinut. Tuntuu, että he haluavat vain kauniin naisen ja jos et sitä ole tai olet rupsahtanut, niin et kelpaa tai jos kelpaat, suhun näköjään sitten vain tyydytään.

Vierailija
62/85 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallisetkin oppivat tuon, itsellänikin oli käytössä nuorena. Nyt jo ulkonäkö suojelee vierailta miehiltä.

Monella suojelee jo, että lopettaa meikkaamisen, hiusten värjäämisen. Testatkaa!

Eipä suojele.  T. just kävin uimahallissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallisetkin oppivat tuon, itsellänikin oli käytössä nuorena. Nyt jo ulkonäkö suojelee vierailta miehiltä.

Monella suojelee jo, että lopettaa meikkaamisen, hiusten värjäämisen. Testatkaa!

Eipä suojele.  T. just kävin uimahallissa

Joo, ei toimi. Ilman meikkiä saan yleensä vielä enemmän katseita kuin meikattuna. 

Kuulun siihen porukkaan, joka havahtui omaan ulkonäköön vasta aivan liian myöhään. Huonolla itsetunnolla luulin, että jos vain joku huolii niin voi olla tyytyväinen. En sitten ymmärtänyt, ettei minua taidettu ylipäätään huolia kuin sen ulkonäon takia nuorempana, ei miehet olleet persoonasta kiinnostuneita ja suhteet oli sen mukaisia. Sukulaisillakin oli tapana sanoa, että onpa onni ettet ole kaunis, niin joudut käyttämään päätäsi. Kukaan ei ole koskaan sanonut ylpeäksi tai etäiseksi, aina vain liiankin ystävälliseksi.

Hämmennys on ollut melkoinen, kun aikuisena on sitten syytetty esim. oman ulkonäön hyödyntämisestä uralla tai haukuttu siitä, että on selvästi mennyt aikaa ulkonäön ylläpitämiseen, vaikka pysyn hoikkana melko luonnostaan. Tuntuu että ihan sama mitä tekee, niin väärin menee.

No, ikä pitää huolen, nenä ja korvat kasvaa, tissit roikkuu, polvinahka ja peppu lörpöttää, ikenet vetäytyy, hiukset harmaantuu ja harvenee, posket alkaa roikkua :) Vielä kun löytyisi vielä uudelleen mies, jolle kelpaisin ihan luonteeni takia. 

Vierailija
64/85 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On muuten tosi vapauttavaa olla vähemmän viehättävä. Ei tarvitse pelätä että sua katsellaan kadulla tai että huudettaisiin perään.  Saa olla ihan vapaasti ilman tarkkailevia silmiä ja voi pukeutuakin ties mihin pieruverkkareihin eikä ketään kiinnosta sekään.

Joo, tämä! Itsellä on vähän kameleontti ulkonäkö. Jos en meikkaa ja laita hiuksia kauniisti ja pukeudun kollareihin niin saan olla ihan rauhassa. Olen tavistakin taviksempi. Jos taas haluan hiukan huomiota, laitan siistin meikin, teen hiuksille jonkun näyttävämmän kietaisun ja laitan avokaulaisemman puseron (on kaunis povi). Ja kas kummaa, nyt minut kyllä  huomataan.

Vierailija
65/85 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sehän se kun normaali ystävällinen vuorovaikutus ei ole itselleni flirttiä, vaikka se saakin miehillä jöpöttämään. Itsellä seksuaaliseen kiinnostukseen on vielä valovuosia matkaa jostain vitsinheitosta ja naureskelusta. Surullista, että joillekin tämä on niin ihmeellistä, että aiheuttaa erektion ja kiinnostusta."

Mitä surullista muka siinä on, että erektio ja kiinnostus syttyvät herkästi? Kivempaa olla aina apaattinen?

Vierailija
66/85 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä. 

Parisen viikkoa sitten olin menossa läppärisalkun kanssa palaveriin kävellen, kun jostain liikkeestä astui eteeni kadulle todella kaunis, ehkä noin kolmekymppinen tumma nainen. Loi minuun sen, tiedättehän, puoli sekuntia kestävän, tympeän, vähättelevän katseen, jonka jälkeen hänen paperikassinsa pohja aukesi ja purkit levisivät pitkin jalkakäytävää. Arvatkaapa jäinkö keräilemään niitä? No en todellakaan, hymyilin makeasti ja jatkoin matkaani.

Harmaantunut M58

Vierailija
67/85 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen täytyy olla miehillä jokin niin vaistonvarainen asia, ne kuvittelee itsensä jo kauniin naisen nähdessään saman harrastamassa sen kanssa seksiä ja sitten kaikki ennen sitä seksiä on tavallaan vaan hidastetta ja turhaa eikä ne oikein ole siinä edes läsnä, kun pitää kaahata siihen että saa sen kodittomana heiluvan munakoison hetkeksi jonnekin lämpimään. Ja sitten kun sitä on jo niin paljon kuvitellut, niin tulee se kiukku, että miten niin se ei ollut totta kun ihan tuntui kuin olisi ollut.

Ei sitä oikein muu selitä. 

Heh, näin sitä voi tulla ihan tavallisena sunnuntai-iltana AV:lle ja löytää näin hienon ja osuvan kuvauksen perusmiehen mielestä!

Minä olin nuorena nätti, isorintainen ja fiksu. Miehet tykkäsivät lässyttää miten älyttömän fiksu olen, kun äskenkin sanoin, että kaunis sää tänään, ja vihdoinkin ovat löytäneet ve

---

Hienoa, että naiset ovat kertomassa mitä miehet ajattelevat. Toisinpäin se olisikin naisvihaa, ja sellaiset viestit poistettaisiin.

Vierailija
68/85 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri luin kauniin naisen avautumisen siitä miten suhteet miesten kanssa pilasivat hänen elämänsä. Miehet kiinnostuivat hänestä  ulkonäön takia, nainen lähti suhteeseen vaikkei ollut edes rakastunut, ja lopulta suhteet päättyivät miesten t appouhkauksiin tätä naista kohtaan 

Eli aloituksen nainen varmaankin fiksu kun ei halua mitään tekemistä miesten kanssa joista ei ole kiinnostunut 

Vierailija
69/85 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmisillä on mielenkiintoa ja aikaa vatvoa tälläisiä. Mitä väliä jos on tai ei ole. 

Ap:ta kiinnostaa koska haluaa tuon naisen pöksyihin. Ei kiinnostaisi muuten mikään, mitä hän tekee.

Miksi pitäisikään kiinnostaa, jos ei halua läheisempää tuttavuutta.

Vierailija
70/85 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri luin kauniin naisen avautumisen siitä miten suhteet miesten kanssa pilasivat hänen elämänsä. Miehet kiinnostuivat hänestä  ulkonäön takia, nainen lähti suhteeseen vaikkei ollut edes rakastunut, ja lopulta suhteet päättyivät miesten t appouhkauksiin tätä naista kohtaan 

Eli aloituksen nainen varmaankin fiksu kun ei halua mitään tekemistä miesten kanssa joista ei ole kiinnostunut 

Olisikohan tuon naisen sitten pitänyt itse valita mies josta on kiinnostunut ja tehdä aloite, eikä lähteä suhteeseen siksi, että mies teki aloitteen.

Milloinkahan naiset oppivat, että nainen valitsee.

Vierailija
71/85 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan tuon naisen sitten pitänyt itse valita mies josta on kiinnostunut ja tehdä aloite, eikä lähteä suhteeseen siksi, että mies teki aloitteen.

Milloinkahan naiset oppivat, että nainen valitsee.

Aivan, aloituksen nainen on tajunnut tämän.  Jutussa johon viittasin varmaan miehet aistivat ettei nainen oikeasti ole kiinnostunut ja reagoivat noin, koska tietävät että joku päivä nainen voi kohdata sen, jonka oikeasti haluaa.

Toisaalta onko miesten suunnalta rakkautta t appouhkausten jakelu, mitä se paljastaa.  Eivät rakasta.  Pelkkä ulkonäkö tärkeää. 

Vierailija
72/85 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Kaunis on kohdannut niin paljon tilanteita, että ollessaan normaalin ystävällinen, se käytös nähdään seksuaalisesti latautuneena miesten päässä, joten on pakko kehittää tietty etäisyys käytöksessä 

Minut on pahimmillaan juostu kadulla kiinni, kun joku average male laukeaa housuihinsa siitä että näkee minut kadulla. Laittaa kyllä miettimään millaisessa psykoosissa ja mielenhäiriössä pitää elää, että kuvittelee tällaisen fanikäytöksen toimivan muuten kuin jos haluaa tehdä tuttavuutta poliisin kanssa.

Onko tuo sitten edes pahimmillaan? Eikö useimmille ole käynyt nuorena noin, että miehet juoksee joskus kadulla kiinni, kun kuvittelevat ettet kuullut heitä tai jotain? Toki joskus ei oikeasti kuulekaan, jos on nappikuulokkeet päässä ja kuuntelee musaa. Kerran yksi kiinni juossut huohottikin siinä kohdalleni päästyään, että ai sä kuuntelit musaa. 
Toki aika harvassa noin suorat ja itsevarmat tyypit kuitenkin on.

Vierailija
73/85 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä opin jo teininä olemaan etäinen. Moni tuli iskemään ja kuolaamaan. Minne tahansa menin, katsottiin pitkään, niin naiset kuin miehetkin. Moni sanoi kauniiksi. Huomiota ei tarvinnut kerjätä, se tuli kerjäämättä ja vähän tuskaisaa introvertille. Yhden illan juttuja en harrastanut ikinä, en ollut helppo. Miehiä sai silti suhteisiin sormia napsauttamalla.

Asiaan auttoi vain aika. 

Maagisesti kun 40 tuli mittariin, alkoi semmoiset arviolta alle 30-vuotiaat miehet katsomaan ohi, ihan kuin eivät huomaisikaan mua.

Nyt 47 vuotiaana saa olla kyllä ihan rauhassa, varsinkin, jos ei pistä meikkiä yhtään naamaan. Joskus kun olen meikannut ja kuljen tuolla niin ehkä semmoiset samanikäiset ja vanhemmat miehet kyllä katsoo vähän pidempään, mutta rauhassa saan olla. Kukaan ei enää todellakaan vislaa perään :D
Miehet on kyllä tosi pinnallisia, sen olen oppinut. Tuntuu, että he haluavat vain kauniin naisen ja jos et sitä ole tai olet rups

Varmaan se liittyy hedelmällisyyteen, jos 40 jälkeen romahtaa se huomio. 
Tosin miehillähän hedelmällisyys periaatteessa säilyy, vaikka siittiöiden laatu romahtaakin samoihin aikoihin kuin naisten hedelmällisyys loppuu, ja miehillä ulkonäkö rupsahtaa myös siinä 35-45 välillä yleensä kuten naisillakin. Keski-ikäistyminen.

Jos mietin itseäni alle 30v, niin en minäkään edes huomannut mitään selvästi vanhempia miehiä, ellei sattunut oleen joku 0,001% erityiskomea ikäisekseen hyvin säilynyt rasvaton malli. Et eiköhän se ole miehillä aikalailla sama. 
En siis osaa pitää nimenomaan miehiä tässä jotenkin erityisen ulkonäkökeskeisinä, kun kyllä minä itsekin olen. 

Vierailija
74/85 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tietenkin? Miksi ihmeessä nainen lähtisi suhteeseen, jos ei ole edes rakastunut? :D Rakastumisen lisäksi täytyy tietysti olla hyvä mies. 

Kaikenlaisia low-naisia sitä onkin. 

Vierailija
75/85 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri noin. Jotkut naiset saavat kimppuunsa lähes jokaisen kohtaamansa miehen, jos ovat edes tavallisen ystävällisiä. 

Riittää että näyttää naoselta ja helpolta.

Vierailija
76/85 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tuo ulkonäöstä kiinni. Itse olin hyvinkin kaunis nuorena, nyt 40+  en varmaan enää niin erityisen. Mutta olen helposti lähestyttävä, iloinen ja ystävällinen, joka johtaa siihen että minua lähestyy miehet ja naisetkin, jatkuvasti ja monilla asioilla. 

Olen omaksunut tavan että pidän selkeästi rajani ja ilmaisen milloin  haluan ja ehdin keskustella. Sama pätee yhteistyöhön tai muihin kuvioihin.  Käytös mistä sanoit kertoo siitä että ihminen on tarpeeksi itsevarma pitämään "turhan hölisijät" tai lähentelijät kauempana.

Vierailija
77/85 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se menee varmaankin noin. Ja miksi nainen antaisi ylimääräisiä, väärin tulkittavia viestejä jos ei ole kiinnostunut? Kohtelias voi silti olla ja tervehtiä, etenkin työpaikalla.

Vierailija
78/85 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit puoleensavetävä ja miellyttävä mies, hän ei kohtelisi sinua noin. Nyt hän pitää etäisyyttä, koska aavistaa sinun riettaat ajatuksesi eikä hän koe lainkaan samoin sinua kohtaan. 

Ei vaikka olisi varattu. Tuskin mitään itsekuria olisi.

Vierailija
79/85 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihohan alkaa hiljalleen menettämään kimmoisuuttaan jo 30-35v jälkeen, vaikka hedelmällistä ikää on ihmisestä riippuen joku 10-15 vuotta jäljellä. 
Kimmoisa iho on vaan paljon hienompi, kun löystyvä. Onneksi mulla on hyvä luusto ja selkeä leukalinja ja posken muodot, mutta kaikki vanhenee ja sillä sitä vaan mennään halusi tai ei :D 

Pitää nauttia (nuorten) komeiden miesten huomiosta niin kauan kuin sitä riittää. Iän myötähän ei löysty vain iho, vaan myös hiukset ohenee, kulmat ja ripset muuttuvat haaleammiksi, huulet eivät ole iäkkäänä enää niin täyteläiset ja selkeät jne. Olemus kulahtaa. Rypyt eivät ole se juttu, vaan pienin paha nuista. 

Sitten kun ulkonäkö on mennyt, kannattaa viimeistään keskittyä henkisiin asioihin ja muiden auttamiseen, luomiseen ynnä muuhun! Toki tuollaisia asioita on hyvä harjoittaa jo nuorena, ja hyväluontoiset naiset ja miehet harjoittavatkin. Enkä tod tarkoita henkisillä asioilla nyt mitään egokeskeistä, ääri-individualistista henkisten piirien omien pierujen haistelua. 

Vierailija
80/85 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee selväksi, että tässä tervehditään vain ystävällisesti työpaikalla, mutta mikään enempi ei ole toivottua

Niin mikä enempi? Mitä yhteistä nuorella naisella olisi vieraan 4-5 kymppisen miehen kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän