Puolisoa ei löydy, joten hankinko lapsen yksin?
Pieni mutta epämääräinen turvaverkko on, mutta ei laajalla skaalalla. Rahaa on, työ on, on turvallinen ja rakastava koti mutta kumppania ei ole löytynyt ja ikä alkaa pian tulla vastaan. Sopivaa kumppania olen etsinyt vuosia löytämättä. Lapsi ei tule peittämään yksinäisyyttä (en ole yksinäinen). Haluaisin lapsen ja olla tälle äiti. Se on suurin unelmani. <3 Muita samassa tilanteessa olevia? Ajatuksia?
Kommentit (142)
Hanki lapsi yksin. Eroaisit kuitenkin joten mitä turhaa biodildoa hommaamaan. Paremmat elarit ja puolet miehen omaisuudesta jää kyllä saamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt 47v mies ja minulta on jopa kaksi naista kysynyt, voisinko siittää heidät raskaaksi?
Olin noin 30v, kun opiskelututtu tätä ehdotti ja ehkä 10 vuotta myöhemmin kaverin kaveri (lesbo) pyysi mua lapsensa isäksi.
En suostunut. Vaikka en olisi joutunut vastaamaan elatuksesta.
Mutta kumpikin naisista kyllä sai joltain mieheltä mitä halusivat. Hankkivat yksin lapsen.
Nykyisin se yksin lapsen hankkiminen harvoin tarkoittaa sitä että pyydetään jotain tuttavamiestä siittämään tai otetaan baaripano. Nykyään mennään hedelmöitysklinikalle jossa käytetään lahjasukusoluja tarkkaan seulotuilta luovuttajilta.
Eli joku syöpägeenejä luovuttanut tanskalainen.
Unohdat lapsen oikeudet. Lapsi ansaitsee molemmat vanhemmat. YH:t ovat aika säälittäviä kansalaisia. Suuri osa ei pärjää omillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti hankit lapsen yksin. Parisuhde ei ole mikään tae siitä, että saa onnellisen ydinperheen ja vastuu vanhemmuudesta jaetaan. Omassakin tuttavapiirissä valtaosa on eronnut tai puolisosta ei ole juuri mitään apua arjessa. Missään nimessä ei kannata tehdä niin, että biologisen kellon tikittäessä tekee lapsen vain jonkun kanssa. Jos lapsen hankkii yksin voi silti jossain vaiheessa löytää parisuhteen jos niin haluaa, eikä tarvitse tehdä mitään valintoja hätäisesti ja kiireessä.
En tee lasta vain jonkun kanssa ja siinä on yksi syy miksi en ole löytänyt sopivaa kumppania.
Syntyykö sinulle tunneside koeputken kanssa helpommin?
Hankin miehen ja kolme lasta. Olin aina yksin lasten kanssa aviossa ja myös eron jälkeen, joten ei sillä miehellä ole merkitystä naiselle. Yksin olet mahdollisesti joka tapauksessa. Kusymys on haluaako lapselle isäsuhteen
Lapsen tekeminen on yksi pahimmista ympäristöä kuormittavista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Unohdat lapsen oikeudet. Lapsi ansaitsee molemmat vanhemmat. YH:t ovat aika säälittäviä kansalaisia. Suuri osa ei pärjää omillaan.
Yh:iden lapset ovat joko ahdistuneita ja masentuneita (tytöt) tai syrjäytyneitä (pojat).
Onneksi äidit sentään pystyvät täyttämään tyhjyyden tunnettaan. Jotain positiivista.
Ehdottomasti hanki lapsi yksin. Tarjoat sillä paljon paremman tulevaisuuden lapselle kun ei ole mikään sekopää ukko aiheuttamassa lapselle traumoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki vaan lapsi yksin.
Ei kannata nuolaista ennen kuin tipahtaa. En suosittele missään minessä hankkimaan lasta yksin. Se on aivan järjetön teko.
Tuttava hankki lapsen yksin ja elämästä tuli helvettiä. Lapsi oli hankala tapaus ja hänelle todettiin ADHD sekä autismi. Lopulta tuttavalle tuli mt-ongelmat ja joutui itse laitokseen, lapsi otettiin huostaan. On rankkaa hoitaa yksin aivan kaikki.
N53
Joo totta kai kaikille käy noin. Voi luoja mikä ääliö sä olet. Tuon ikäinen ihminen ja noin puusilmäinen olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yh:iden lapset ovat joko ahdistuneita ja masentuneita (tytöt) tai syrjäytyneitä (pojat).
Onneksi äidit sentään pystyvät täyttämään tyhjyyden tunnettaan. Jotain positiivista.
Niin, sehän tietysti on parempi kun on ihmishirviö (mies) siinä aiheuttamassa traumoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tekisin nyt noin, mieluummin kuin ottaisin huonon miehen. Niin kuin tein kun aika alkoi olla vähissä.
Lapsi tarvitsee isän kanssa. Isätön lapsi yleensä on vaarassa syrjäytyä yhteiskunnasta.
Isättömiä lapsia on Suomi täynnä, kun miehet eivät hoida tonttiaan. Itsekin olen. Isää kiinnosti vain ryyppääminen ja naisissa juokseminen. Sanon nykyään kyselijöille, että isäni kuoli kun olin pieni. Ei häntä ole minulle olemassa.
On itsekästä hankkia lapsi YH-perheeseen. 100% kun minä haluan päätös, lapsen etu ei kiinnosta pätkääkään.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon valinnut parikin kertaa huonon kumppanin, jonka kanssa saanut lapsen. Kunnialla silti selvinnyt, lapset jo aikuisia. Joskus kauan sitten, kun lasten isät käytti lapsia kiusaamistarkoituksiin ja hämmensivät lapsia puhumalla pahaa minusta, toivoin, että olisin edes yksin lapset saanut.
Jos todella toivot lasta ja olet valmis hänen ehdoillaan elämään pari vuosikymmentä, niin on se kuitenkin selkempää ja vähemmän ristiriitaista kuin pettävän, jättävän ja keskenkasvuisen toisen ihmisen kanssa.
Sisarukseni sanoi samaa. Hänen eksä alko8 käyttäytyä karmealla tavalla jo lapsen odotusaikana. Ajatteli ilmeisesti jollakin narskutyylisellä logiikalla, että nyt se toinen on loukussa, eikä voi lähteä ja sitä voi kohdella miten vain. Tilanne vain paheni lapsen synnyttyä. Lopulta eskaloitua fyysiseen tönimiseen ja mihin lie, aivan sekoa meininkiä. Käyttää nykyään lasta kiusanteon välineenä. Ei häntä kiinnosta lapsen hyvinvointi. Pääasia on, että saa tehtyä kiusaa ja sen toisen vanhemman elämän mahdollisimman vaikeaksi. Paskat siitä, että lähivanhempi uupuu sen hullun takia ja sitten lapsella on kaksi huonoa vanhempaa. Toinen seko ja toinen sen sekopään uuvuttama, jolla ei jää voimia keskittyä siihen lapseen.
Mieluummin kannattaa hankkia se lapsi yksin. Miehistä ei koskaan tiedä, millainen hirvitys sieltä kuoriutuu, kun nainen on raskaana tai lapsi on syntynyt.
Vierailija kirjoitti:
On itsekästä hankkia lapsi YH-perheeseen. 100% kun minä haluan päätös, lapsen etu ei kiinnosta pätkääkään.
Ei lapsen etu ole aina kaksi vanhempaa. Itse olisin säästynyt monilta traumoilta, jos mulla ei olisi isää. Tuo on mustavalkoinen ajattelutapa. Joskus sille lapselle on parempi, että on vain yksi vanhempi.
Ei kannata.
Syystä että: et voi hankkia lasta yksin. Jos et saa hyvää puolisoa, voit ostaa sperman joltain plygamiselta purkkiinrunkkaajalta, joka on puolisosi. Et siis pysty tekemään lasta ilman puolisoa. Jos et rakasta miestä, ja mies ei rakasta sinua, lapsesta tulee suutari, orja, jne.
Joulu on spirituaalisesti erittäin virittäytynyttä aikaa. Nyt on erittäin hyvä aika miettiä millainen olisi mies, jota voisi rakastaa. Eikä mitään vaatimattomia 10 kohdan listoja, vaan reippaasti vaikka 100 tai jopa 500 kohtaa. Sitten vaan luotat jumalaan, että hän järjestää sinulle miehen, jota voit rakastaa, ja jonka kanssa haluat elää ja lisääntyä.
Jos siis ylipäätään voit rakastaa miestä, joka haluaa käyttää kehoasi omien siementensä kasvatusalustana. Itse taivun velan kannalle, sillä toisen kehon riisto ei ole mielestäni rakkautta vaan alhaista hyväksikäyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lapsen etu ole aina kaksi vanhempaa. Itse olisin säästynyt monilta traumoilta, jos mulla ei olisi isää. Tuo on mustavalkoinen ajattelutapa. Joskus sille lapselle on parempi, että on vain yksi vanhempi.
Et sinä voi sitä tietää, isäsihän olisi voinut vaikka r aiskata ja pahoinpidellä sinut. Miksi selittelet itsellesi tuollaisia valheita, että joku muu olisi parempi kuin se, mitä sait. Suurin osa miehistä ei ole mitään pyhimyksiä.
Jos oma arvomaailma on liberaalimmalla puolella, niin oletko harkinnut kumppanuusvanhemmuutta? Eli lapsen isäksi joku, joka myös kaipaa lasta, muttei parisuhdetta kanssasi. Vanhemmuudesta sitten sovitaan eri tavoin. Usein tällaiset isäkandidaatit ovat homomiehiä tai -pareja, mutta voi olla joku heterokin joukossa. Näin lapsella olisi ainakin 2 tai jopa 3 rakastavaa vanhempaa, joille lapsi on varmasti toivottu.
https://kumppanuusvanhemmaksi.fi/tietoa/mita-on-kumppanuusvanhemmuus/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde tälle "tiedolle"?
Miksi levität ennakkoluuloja?
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kannattaa kyllä miettiä tarkkaan mitä se tarkoittaa sen tulevan lapsen kannalta että äiti riistää jo ennen syntymää lapselta oikeuden isään ja ydinperheeseen.
Isyyskelpoisia miehiä ei valitettavasti ole kaikille halukkaille naisille. :( Siksi ne ydinperheet on vähissä.
Mä oon valinnut parikin kertaa huonon kumppanin, jonka kanssa saanut lapsen. Kunnialla silti selvinnyt, lapset jo aikuisia. Joskus kauan sitten, kun lasten isät käytti lapsia kiusaamistarkoituksiin ja hämmensivät lapsia puhumalla pahaa minusta, toivoin, että olisin edes yksin lapset saanut.
Jos todella toivot lasta ja olet valmis hänen ehdoillaan elämään pari vuosikymmentä, niin on se kuitenkin selkempää ja vähemmän ristiriitaista kuin pettävän, jättävän ja keskenkasvuisen toisen ihmisen kanssa.