Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehet voi oikeasti nähdä rinnat seksikkäänä?

Vierailija
16.12.2025 |

Siis olen nainen ja en oikeasti voi millään tavalla ymmärtää. En ymmärrä edes pienien rintojen viehätystä ja vielä vähemmän isojen (itselläni isot tai no "isot", ei nyt ihan KUNNOLLA isot)

Omasta mielestäni rinnat on ruminta mitä ihmiskehosta löytyy, pillu myös. Hyi. Lantiokin ällöttävän näköinen. Oikeastaan kaikki muukin naisissa.

Kertokaa mitä näette niissä

Eikö miehiä häiritse kaikki oksettavat asiat rinnoissa kuten jäljet ihossa, roikkuvuus, ja yleensäkin vain kaikenlainen rumuus, erilaiset asennot ja rumuus niissä? Yleisesti ottaen sanoisin ettei rinnoissa kaunista kohtaa olekaan. Pakkohan miehiä on häiritä niiden rumuus. En oo itse nähnyt ikinä kaunista tissiparia. Jokainen herättää oksetusreaktion. Hyi helv.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei häiritse tissit tietenkään ja pillusta puhumattakaan, mutta tuollainen asenne, itseinho ja pahasti vääristynyt minäkuva häiritsee kyllä, jos olet tosissasi. Ja jos trollaat, niin kyllä sekin häiritsee.

Vierailija
2/19 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei häiritse tissit tietenkään ja pillusta puhumattakaan, mutta tuollainen asenne, itseinho ja pahasti vääristynyt minäkuva häiritsee kyllä, jos olet tosissasi. Ja jos trollaat, niin kyllä sekin häiritsee.

Niin, olen kärsinyt tästä nyt joku 2,5 vuotta oikeastaan. Ei sinänsä haittaa vaikka jotain häiritsisikin, nimittäin en ole ikinä seurustellut eikä suunnitelmissa olekaan seurustella vielä vähään aikaan. Joten mitä siitä jos jotain itseinhoni häiritsisi. Itseäni häiritsee enemmän sillä olen ajoittain itsetuhoinenkin tämän takia. Eipä siis haittaa jos jotain toista ihmistä häiritsee itseinhoni. Oma oloni on ollut sietämätön nimittäin pitkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmia kannattaisi ratkoa muualla kuin AV-palstalla, pakkomielteet, pinttymät ja itseinho ovat huono yhdistelmä.

Toivon onnea ja kehodysforian hellittämistä, jotta voit nauttia naiseudestasi ja biologisen kehosi hienoista ominaisuuksista kuten rinnoista ja siitä pillustakin.

Vierailija
4/19 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, olen kärsinyt tästä nyt joku 2,5 vuotta oikeastaan. Ei sinänsä haittaa vaikka jotain häiritsisikin, nimittäin en ole ikinä seurustellut eikä suunnitelmissa olekaan seurustella vielä vähään aikaan. Joten mitä siitä jos jotain itseinhoni häiritsisi. Itseäni häiritsee enemmän sillä olen ajoittain itsetuhoinenkin tämän takia. Eipä siis haittaa jos jotain toista ihmistä häiritsee itseinhoni. Oma oloni on ollut sietämätön nimittäin pitkään.

Hakisin apua. Muualta kuin vauvapalstalta.

Vierailija
5/19 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenterveysongelmia kannattaisi ratkoa muualla kuin AV-palstalla, pakkomielteet, pinttymät ja itseinho ovat huono yhdistelmä.

Toivon onnea ja kehodysforian hellittämistä, jotta voit nauttia naiseudestasi ja biologisen kehosi hienoista ominaisuuksista kuten rinnoista ja siitä pillustakin.

Hyi. Sitä minäkin toivoisin, mutta eipä ole näköpiirissä valitettavasti. Ja kunhan kysyin. (En pääse muuten terapiaan muualle kun yksityiselle niin sitä oon nyt pohtimassa tällä hetkellä viitsinkö sinne mennä.)

Vierailija
6/19 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, siis. Olen hakenut jo. Olin julkisella terapiassa 4 kk. Enää en saa terapiaa muualta kuin yksityiseltä. Sitä tässä vielä pohdin haenko sieltä lisää apua.

Vierailija
7/19 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan plastiikkakirurgiaan erikoistuneet myyneet ajatuksen naisillekin. Miehille ajatus ei kustanna vielä mitään, vasta koskeminen maksaa.

Vierailija
8/19 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, siis. Olen hakenut jo. Olin julkisella terapiassa 4 kk. Enää en saa terapiaa muualta kuin yksityiseltä. Sitä tässä vielä pohdin haenko sieltä lisää apua.

Hmm, millaista apua ajattelit täältä löytää? Miehet kyllä mieluusti kertovat että tissit ovat ihania, mutta miten minusta tuntuu, ettet sellaista vastausta kelpuuta alkuunkaan? Tai ehkä joku samanmoinen tulee nyökyttelemään ja vahvistamaan vääristynyttä ajatusmaailmaasi (sellainen se valitettavasti on), ja siitä on sinulle vain paljon haittaa.

Terapia on se turvallinen ehdotus jonka täältä voi antaa, mutta ymmärrä kyllä että yksityinen voi olla aika suolainen ajatus. Mitä sinä itse täältä haluaisit kuulla? Neljä miljardia miestä voi kyllä kertoa, että tissit ovat ihania, mutta kunnioitatko sinä heidän mielipidettään? Miten oppisit rakastamaan itse itseäsi, sehän se ainoa parannus tähän tilanteeseen on?

Vierailija
9/19 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole saanut raukkapieni koskaan tissiä, äiti hylännyt viskannut tunkliolle. Afrikoissa miehet tahtovat imeä äidin rintaa vielä uyhdeksän vuotiaana. Ja mun mies tykkää rinnoistani, teillä lesboilla on horisontti sairaan pahasti päin v i ttua.  Pahoittelen. 

Vierailija
10/19 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hmm, millaista apua ajattelit täältä löytää? Miehet kyllä mieluusti kertovat että tissit ovat ihania, mutta miten minusta tuntuu, ettet sellaista vastausta kelpuuta alkuunkaan? Tai ehkä joku samanmoinen tulee nyökyttelemään ja vahvistamaan vääristynyttä ajatusmaailmaasi (sellainen se valitettavasti on), ja siitä on sinulle vain paljon haittaa.

Terapia on se turvallinen ehdotus jonka täältä voi antaa, mutta ymmärrä kyllä että yksityinen voi olla aika suolainen ajatus. Mitä sinä itse täältä haluaisit kuulla? Neljä miljardia miestä voi kyllä kertoa, että tissit ovat ihania, mutta kunnioitatko sinä heidän mielipidettään? Miten oppisit rakastamaan itse itseäsi, sehän se ainoa parannus tähän tilanteeseen on?"

Niin, olen sitä lukenutkin jo nytkin mutta en vain ymmärrä sitä. Luulen että miehet valehtelee tai sitten ne katsoo virheitä läpi sormien tms. Mulle tuo on yhtä outo ajatus kuin läskifetissi, joka toki on myös olemassa oleva asia. En vain ymmärrä miten joku voi nähdä jotain niin rumaa kauniina. Ja myös tiedän että moni ei näekään. Ainakaan tietyn näköisiä tissejä. Outoa tosin miten voi nähdä minkäännäköisiä tissejä kauniina. Musta ne on kauneusvirhe. Miehet näyttää niin ihanilta ja esteettiseltä ja kauniilta litteän rintakehän kanssa. Ja seksikkäiltä. En ymmärrä miten laiskan näköiset rumat löllöt voi olla jotain seksikästä. Ne on jotain niin rumaa että haluaisin leikata ne pois.

Haluaisin että joku mies selittäisi mulle juurta jaksaen mitä ajattelee, mutta en sitä kuitenkaan vaadi. Enkä tiedä auttaisiko se, mutta tavallaan se olisi ihan kiva. Ja nimenomaan siis rehellisesti eikä mitään valehtelua tai että yrittää olla kiltti.

Vierailija
11/19 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole saanut raukkapieni koskaan tissiä, äiti hylännyt viskannut tunkliolle. Afrikoissa miehet tahtovat imeä äidin rintaa vielä uyhdeksän vuotiaana. Ja mun mies tykkää rinnoistani, teillä lesboilla on horisontti sairaan pahasti päin v i ttua.  Pahoittelen. 

Jaahas taas joku sekopää eksynyt tänne :D

Vierailija
12/19 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit on kiihottavat, kun ne vaan on siinä. Ne ei tee mitään muuta kuin on. Kiihottavat.

Vierailija
13/19 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tissit on kiihottavat, kun ne vaan on siinä. Ne ei tee mitään muuta kuin on. Kiihottavat.

Kiitän mielipiteestäsi. Haluaisin kuitenkin vielä kysyä että etkö näe niissä edes yhtä rumaa asiaa?

Vierailija
14/19 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitän mielipiteestäsi. Haluaisin kuitenkin vielä kysyä että etkö näe niissä edes yhtä rumaa asiaa?

Rumissa tisseissä näen. Kauniissa tisseissä en.

Vierailija
15/19 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot tissit ei kyllä ole kauniita siinä olet oikeassa.

Myös roikkuvat häpärit pillussa on kyllä aika oksettavan näköiset.

Ihan maksimi B-kupin rinnat on parhaat. Sopivan pehmeä posliini viivapillu on seksikkäintä mitä voi nähdä.

Vierailija
16/19 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteät pikkutisulit ovat kauniin muotoiset, ne ovat esteettisesti kauniit, kuin taideteokset. Ainoastaan kiinteät pikkutisulit mahdollistavat kivikovat nännit, tämä funktio kertoo miehelle että nainen kokee miehen kiihottavaksi.

Vierailija
17/19 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rumissa tisseissä näen. Kauniissa tisseissä en.

Okei. Omituista. Mulla on todennäköisesti ainakin ne rumat tissit.

Vierailija
18/19 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot tissit ei kyllä ole kauniita siinä olet oikeassa.

Myös roikkuvat häpärit pillussa on kyllä aika oksettavan näköiset.

Ihan maksimi B-kupin rinnat on parhaat. Sopivan pehmeä posliini viivapillu on seksikkäintä mitä voi nähdä.

Eivät olekaan. Ja niin ovatkin oksettavan näköiset. Itselläni molemmat löytyy just. Siinä olet kyllä hakoteillä, että "b-kuppi" ei kerro mitään. Esim myös f-kupin rinnat voi olla melko pienet, riippuen siitä toisesta luvusta. Vai oliko se d-kuppi. No, luultavasti molemmat voi olla. Olet siis vähän clueless siinä mielessä. En siis tiedä mitä kokoa oikeasti tarkoitat b-kupilla, mutta varmaankin melko pientä. Itsellä 75F ja eivät ole pienet, mutta eivät kunnolla isot niin kuin sanoinkin. Silti ihan liian häiritsevän isot, niin että näyttää todella rumalta.

Vierailija
19/19 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinteät pikkutisulit ovat kauniin muotoiset, ne ovat esteettisesti kauniit, kuin taideteokset. Ainoastaan kiinteät pikkutisulit mahdollistavat kivikovat nännit, tämä funktio kertoo miehelle että nainen kokee miehen kiihottavaksi.

Miten niin? Kyllä se nänni kovettuu mullakin. Ja on isot (tai isohkot) ja oksettavan löllyvät roikkuvat oksettavat rumat kasat. Ja helposti kovettuu nänni. Ja saunassa laajenee (näyttää muuten järkyttävän rumalta juuri saunassa, vaikka tietysti muulloinkin).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi