Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epätoivoinen ihastuminen sattuu ja itkettää..

Vierailija
20.12.2025 |

Tapasin työn kautta yhden henkilön ja hoidettiin asiat kuntoon ja kaikki meni ok. Jo tapaamisissa aloin ymmärtämään, että olen todella kiinnostunut kaikessa hänestä. Vaikka hän kertoi mulle, että seurustelee. Olen nyt meidän yhteisen asian tiimoilta ollut häneen yhteydessä monta kertaa, enkä meinaa pystyä olemaan ottamatta häneen yhteyttä. En muista, että olisin koskaan ollut näin kiinnostunut jostakin henkilöstä. Tunnetasolla sanoisin, että en ole NIIN ihastunut vaan enemmänkin joku asia vetää niin kovaa puoleensa tässä miehessä, että haluaisin tietää hänestä kaiken, olla lähellä ja kuulua hänen elämään. Toki joku fyysinen kemia oli kyllä minun puoleltani ainakin aivan käsin kosketeltavissa. 

Nyt meidän yhteinen työasia on ohi ja en tapaa häntä, eikä minulla ole enää mitään syytä ottaa yhteyttä. Olo on heikko, tyhjä ja todella surullinen. 

KYSYMYS: Onko se varmasti niin, että tämä mies ottaa yhteyttä minuun päin jos hänelle aukeaa sellainen tilanne? Tai että jos jätän asian vaan nyt "herran" haltuun niin kohtalo päättää, jos joskus vielä näemmekin. 

Kuinka kauan kestää, että unohdan miehen? Alkoi just loma ja itken vaan täällä kotona, kun olen niin rikki. Hirveää!! Ärsyttää ihan, että tämä taas kestää iät ja ajat, että toivun tästä, enkä siinä ajassa näe ketään muuta kun olen niin rikki yksipuolisesta ihastumisesta. 

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaan tähän vielä. Joku kysy mitä haluan elämääni. Haluaisin löytää ihmisen, jonka kanssa vois olla oma itsensä, kenen kanssa pysähtyä ja olla edes hetken onnellinen. Mulla on lapsia ja elämä hyvällä mallilla. Olen vain ollut tosi pitkään, liian pitkään yksin, koska kukaan ei kiinnosta. Nyt tämä ihminen on saanut jotain liikahtamaan, mutta hän siis asuu naisen kanssa. Äitini kuoli hetki sitten ja olen sitä paljon pohtinuy että haluanko nyt nopeasti jotain elämääni, ettei tarvitse surra. Mutta ehkä se ei ole niin vaan haluaisin löytää vaan ihmisen jota kiinnostaisi minä. Aika rankkaa on välillä ollut ja veljet ovat kadulla. 

Oon siis rikkinäinen monella tapaa, mutta valmis yrittämään parisuhdetta viimein. Ehkä tullut sellainenkin olo, että uskallan jopa tehdä aloitteen ja koska vihdoin tiedän mitä haluan niin olisim valmis nyt tavoittelemaan sitä. 

Ehkä tässä joulun alla ei vain haluaisi menettää ihmisiä elämästä, olisi ihana kokea vielä se että joku haluaa minut ja sellainen ihminen kehen koen itsekin vetoa. Mitään lapsille isää en hae vaan vaikkapa ihan rentoa seurustelua ja tutustumista. Tällä iällä jopa ihmisestä voi jäädä ystävä elämään vaikkei suhde toimisi. 

Ap

Vierailija
42/55 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen tunnemylläkkä kertoo ennen kaikkea omasta tasapainostasi.

Juuri näin, itsekin kokenut 13v samanlaisen tunnemylläkän, ei ihan terveeltä aikuiselta kuulosta.... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen tunnemylläkkä kertoo ennen kaikkea omasta tasapainostasi.

Samaa ajattelin. On kauhea rakkauden ja romantiikan tarve. Mies vaan sattui sopimaan sapluunaan ja jumitat nyt siina.

Tee vaikka laskuvarjohyppy. Menee takuulla hetkeksi mies pois mielesta.

Vierailija
44/55 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasaa itsesi ja kestä tunteesi kuin mies. Se, että olet ihastunut, ei tarkoita sitä, että sinun pitää saada hänet itsellesi. Varsinkin kun hän on toisen oma.

Vierailija
45/55 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on hirveitä asioita jotka jää loppuelämäksi kummittelee. Kipeitä asioita :,(

sen surun kaa pitää vaa elää.

Vierailija
46/55 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa hoitaa päänuppi kuntoon ja hankkia lääkitys. 😊😄

Aika on toiseksi paras lääke tuohon vaivaan. Pastasta on hankkia uusi ihastuksen kohde.

Vierailija
47/55 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on hirveitä asioita jotka jää loppuelämäksi kummittelee. Kipeitä asioita :,(

Sulle ei taida olla tapahtunut oikeasti hirveitä asioita.

Vierailija
48/55 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa hoitaa päänuppi kuntoon ja hankkia lääkitys. 😊😄

Aika on toiseksi paras lääke tuohon vaivaan. Pastasta on hankkia uusi ihastuksen kohde.

Siis paras. No, pastan syöntiin saattaa auttaa. Kunnon lasagne, vaikkapa.

Vierailija
49/55 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikahan se on mikä auttaa, tiedän että keväällä en enää ajattele asiaa. Näinhän se on. Nyt olen ehkä vain hätääntynyt kun kaikki katoaa ympäriltä.

Elämä ei ole reilua. Kaipaisin kovasti iloa ja pientä tukea omaan elämään. 

Ap

Vierailija
50/55 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voithan toivottaa miehelle viestillä hyvää joulua ja katsoa miten hän reagoi :)

Mitä osaa ette ymmärrä sanasta varattu. Vain ala-arvoiselle, epärehelliselle ihmiselle se voi olla asia, joka ei mene jakeluun. Varattua ei yritetä, ei tuolla tavalla katalasti kieroillen kuten ehdotit, eikä suoraan. Minulla on nyt sana hukassa, mikä se onkaan, se sellainen, joka yrittää kiilata varatun pariskunnan rakkauden väliin eikä kunnioita muita ihmisiä... No, ehkä joku muistaa. 

Kirjoita HYvää Joulua Teille ! Tulkitkoom miten haluaa. 

Vierailija
51/55 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä saa sinut vähättelemään toisen surua?

Vierailija
52/55 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nykynaiset itkevät koko ajan? Somevideoissakin väännetään itkua avoimesti. Ei jatkoon!

Vierailija
53/55 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Kuinka nuori olet?

Teini?

Aikuistu.

Vierailija
54/55 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä saa sinut vähättelemään toisen

---

Ei rakkaussurut ole oikeita suruja. 

Vierailija
55/55 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikahan se on mikä auttaa, tiedän että keväällä en enää ajattele asiaa. Näinhän se on. Nyt olen ehkä vain hätääntynyt kun kaikki katoaa ympäriltä.

Elämä ei ole reilua. Kaipaisin kovasti iloa ja pientä tukea omaan elämään. 

---

Ap. Sinun pitää viihtyä itsesi kanssa. Siitä se ilo lähtee.

Todellinen rakkaus voi tulla elämään vasta, kun ihminen on aikuinen eikä odota mitään. Elää täysillä. Et voi elää täysillä jos kuvittelet, että onni löytyy sinun ulkopuoleltasi.

Rakkaus on hömppää ja joutilaiden kuvitelmaa.

Tee jotain. Keskity kutsumusammattiisi. Silloin tuo hömppä katoaa mielestäsi

Jälkeen päin ihmettelet että mitä edes näit kyseisessä tyypissä.

Saattaa hävettää koko keissi.