Onko outoa teistä että mun 42-vuotias miesystävä menee lapsuudenkotiinsa jouluksi?
Ja viettää siellä siis monta päivää äidin ja isän kanssa. Isosisko perheineen käy kylässä siellä päiväseltään mutta tämä 42-vuotias on useita päiviä. Välimatkaa oman kodin kanssa ehkä 50 km että ei ole siirtymisestä kiinni.
Onko tällainen normaalia aikuisen ihmisen toimintaa vai red flag? En osaa oikein päättää mitä ajatella.
Kommentit (180)
Toivottavasti mies tajuaa millainen friikki ap on ja jättää tämän ja etsii itselleen naisen joka arvostaa häntä. Ap vaikutata kovin kontrolloivalta.
Ap ei nyt kertonut miehen ja tämän vanhempien asumismuodosta mitään, pelkästään sen 50 km välimatkan.
Jos mies asuu taajamassa jossain poikamiesboksissa ja vanhemmilla on iso talo maaseutumaisemissa, ellei jopa järven rannalla, niin johan se maisemanvaihdos ja isot tilat voi olla syy pidemmälle visiitille. Vanhemmilla voi olla puusauna, mitä miehellä ei ole. Tai leivinuuni tai takka, missä voi haudutella patoja. Ehkä siellä tehdään porukalla 200 karjalanpiirakkaa tai käydään isän kanssa jäällä kokemassa kalaverkkoja?
Minua kiinnostaisi tietää, miten mies asuu, millaista siellä vanhempien luona on ja mitä kaikkea puuhaavat yhdessä. Onko joku 3000 palan palapeli heillä jouluperinteenä vai onko isällä joku arvokas Lego-setti, joka jouluna aina pojan kanssa kootaan? Vai soittaako äiti flygelillä joululauluja, joita isä ja poika laulavat kaksiäänisesti kuin Frasier ja Niles konsanaan? Käyvätkö joulukirkossa aamuvarhain ja iltahämärässä hautuumaalla, missä on isovanhemmat haudattuna?
Varmaankin ihanne miehellä pitää olla välit poikki sitten vanhempiinsa kun puolison suku sitten se tärkein.
He's a keeper! Paitsi jos on juoppoperheestä, missä juopotellaan joulu.
Miksi juuri vaimon lapsuuskotiin on sallittua mennä jouluksi, ei miehen . Mies ei saa pitää yhteyttä vanhempiinsa. Vaimon äiti on parempi mummo.
Vierailija kirjoitti:
Mitä outoa tuossa on?
Hyvähän se on, jos tulee toimeen perheensä kanssa.
T: Tuntematon
Sitä paitti, jouluhan on perhe juhla!
Ei kai, jos on lämpimät välit. Itse en jaksaisi.
Siis missään muualla kuin av palstalla ei ihmetellä, miksi joku haluaa mennä jouluksi kotiin. Vanhemmat ovat elossa, joten miksi ei. Varmasti ilahduttaa heitä ja mukava viettää joulua läheisten kanssa. Ei minusta ollenkaan outoa, ei joulunviettoon mitään ikärajaa ole..
Vierailija kirjoitti:
Outoa on, että 42- vuotias on miesystävä eikä aviomies
M42
Oletko oikeasti noin yksinkertainen? Ai, että jos alkaa seurustella 42-vuotiaana, niin pitäisi heti mennä naimisiin?
Vierailija kirjoitti:
Outoa on, että 42- vuotias on miesystävä eikä aviomies
M42
Kaikki ei halua avioliittoa. Se on vapaaehtoinen valinta.
Onko ap jostain eroperheestä vai kun noin kummmastuttaa
Se tulee jossain vaiheessa aika kun ei ole enää sitä lapsuudenkotia missä käydä. Se on käytävä silloin kun siihen vielä on mahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain mieslapsi on vanhemmillaan yötä yli 18 vuotiaana.
Taidat olla sellainen ikuinen pikku karkulainen jota isäpuoli veti joka joulu ja juhannus kännissä perseeseen sekä äiti turpaan. Ei ihme ettei kotona käyminen maistu.
Sieltä mieslapsen tantrumit. Onko hyvät tissimaidot tiedossa tänä jouluna, onko.
Mikä helvetti sinua riivaa? Ota lääkkeesi ja rauhoitu.
Eri
hieno juttu. ei ne vanhukset kauan elä. arvostan. ja onhan se nostalgiaa.
Miksi et mene mukaan? Ilman muuta on täysin normaalia, että jouluna mennään lapsuuskotiin.
Koska rakkaat muistot entisistä jouluista.
No mä olen 40v mies ja ajelen 300km päähän vanhempien luokse jouluksi. Kutsuivat kun en nyt ole pariin jouluun käynyt.
Samalla moikkaa vanhoja kavereita ja sisaruksia.
En kyllä keksi mitä outoa tuossa on.
Olin kolmekymppiseksi asti sinkku, ja menin lomilla kotiin passattavaksi, välimatkaa tosin satoja kilsoja, ettei lyhyet vierailut onnistu.
Kyllä sitä vasta oman perheen myötä aikuistui ja rupesi ottamaan vastuuta mm. sukujouluista. Olin sinkkuna edelleen täysin lapsen roolissa. Tosin monet työkaverit näyttävät edelleen menevän perheineenkin vain passattaviksi vanhemmilleen, eivät osaa itse yhtään laittaa joulua. Että ehkä ei ole kaikilla edes perheellistymiseen liittyvä asia, vaan vastuuseen.
Minä 45v nainen menen äidin toiveesta melkein viikoksi kotiin mieheni kanssa joka toinen vuosi. Ja miehen vanhempien toiveesta sinne joka toinen vuosi. Autetaan ruuanvalmistuksessa ja osallistutaan kuluihin. Onko tämäkin outoa?
Vierailija kirjoitti:
Vain mieslapsi on vanhemmillaan yötä yli 18 vuotiaana.
Minun aikuiset lapseni ovat yötä meillä. He tosin eivät asu Suomessa.
Ollaan vietetty jouluja anoppilassa ja mun vanhemmilla. En tiennyt että se on jollekin omituista