Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HUHTIKSET 05 UUSI VIIKKO

23.04.2007 |

Tässä uusi pino, eikun kirjoittelemaan =) Ja viimeviikkoiset jutustelut vielä http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10076183&p=3&tmode=1&smod…

Hauskaa viikkoa

Mareila+Anton 5.5

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva Ompunäiti kun olet huhuillut:) Täällä olen edelleen yhtenä kappaleena! Udidi on tainnut vauvansa jo saada? Entä miten on Mallulla sujunut arki?

Hippusherra on todella suloinen pakkaus, taitaa minulle tulla kova ikävä kun olen vauvan kanssa sairaalassa.

Olen lukenut pinojanne säännöllisesti mutten muista alkuunkaan juttujen aiheita.....taitaa ajatukseni olla vain tulevassa vauvassa. Itse asiassa ainoa mikä on jäänyt mieleen on mokkapalojen ohje, nam. Täytyy varmaan niitä tehdä jossain välissä.

Tämä odotusaika on mennyt kaiken kaikkiaan kyllä ihan hyvin vaikka sekaan onkin mahtunut pahoinvointia, masennusta, väsymystä, raskasta oloa yms...mutta pahemminkin olisi voinut olla. Uskomatonta, että kohta meillä on taas pikkuinen vauva rakastettavana:) Kunpa vain vauva olisi terve ja muutenkin kaikki ok. Kaikki järjestelyt on tehty, sänkykin pedattu valmiiksi, vaunun kopat ja muut pesty yms. Saisinpa vain itse tuossa vapun aikaan levätä ja keskittyä vain itseeni.

Kaikille hippusille onnea 2-v. synttäreiden johdosta! Ja jos en ennen vappua palaa palstalle, niin oikein iloista kevään juhlaa kaikille!

Toivottelee Kiiamaria -vielä vähän aikaa ison masun kanssa- ja hippusherra

Vierailija
22/23 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun kirjoitit! Laita hei vielä se sun laskettu aika, niin muistetaan jännätä! Mihin menet synnyttämään (muistanko oikein, että asut pääkaupunkiseudulla?)? Me ollaan menossa naistenklinikalle kuten Laurankin aikaan.

Öitä!

Ompunäiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synttäreitä juhlittiin tänään ja oikein kivat kemut oli. Lahjaksi neiti sai nukenvaunut, lääkärin tarvikkeet, muovailuvahaa, duploja, polkupyörän, kirjan ja vaatteita. Kivoja kaikki.

Mitat saatiin perjantaina: 11,6 kg ja 87,2 cm (muistaakseni?). palapeli ja tornin teki, näytti kaikki taitonsa hienosti muutenkin.

Hippusneitimmekin havahtuu öisin ja huutelee unissaan. Siihen vielä vauvan syötttö ja ähinät päälle niin meillä on todella yöelämää.

Korelialle onnittelut työpaikasta!

Mä sain eka synnytyksestä epiduraalin ja ilokaasun, hyvin toimi. Loppu meni vaan rytinälä kun kukaan ei kertonut että olisin saanut ponnistaa ja vauva vedettiin lopulta imukupilla. Tokasta en ehtinyt saada kuin ilokaasun ja parakervikaalin. Olin enemmän tilanteen tasalla, vaikka kipu oli kovempaa. Sain myös loistavaa ohjausta kätilöltä.

No, nyt se rauhallinen hetki taas meni, täytyy mennä!

mallu ja hippunen 26.4 ja maalisvauva