Kommentti on ilmoitettu. Kommenttisi on jonoutettu moderointia varten ja julkaistaan hyväksynnän jälkeen.
Tuleeko tämä viesti aina jos lainatut viestit menevät liian "pitkiksi"?
Nytkin vastasin pitkään ketjuun OK eikä viestini tullut läpi. Ei ensimmäinen kerta.
Ei taida algoritmit oikein toimia.
Kommentit (42)
Ulipalstalla sinua ei omiesi joukossa moderoida.
Ei. Tarkoittaa sitä, että viestiä ei julkaista ikinä.
Kyllä, tuota on tullut ihan normaaleihin viesteihin tänään. Viestit saa läpi kun laittaa jokaisen kirjaimen jälkeen välilyönnin jostain syystä. Varmaan joku tekoälyalgoritmi olettu käyttöön ennakkosensuurissa.
Ei ne mihinkään jonoon mene, vaan roskiin.
Riittää että viesti sisältää yhden sanan, jonka ylläpito on luokitellut tabuksi.
Olin viimeksi yllättynyt, että sana 'tok si nen' ei mene läpi.
Käytin sitä kemikaalista, en maskuliinisuudesta. 😂
Teidät on bännätty vihapuheesta mikä onkin teille ihan oikein. Olisiko kannattanut miettiä ennen vihaviestien lähettämistä mitä? Nyt se on myöhäistä senkin luuserit.
arvostelit EU:ta ja toit esiin sen tekemiä rikoksia
Vierailija kirjoitti:
Ei. Tarkoittaa sitä, että viestiä ei julkaista ikinä.
Tämä. Jos saa tuon ilmoituksen, niin viesti on käytännössä suoraan roskiksessa.
Vierailija kirjoitti:
Teidät on bännätty vihapuheesta mikä onkin teille ihan oikein. Olisiko kannattanut miettiä ennen vihaviestien lähettämistä mitä? Nyt se on myöhäistä senkin luuserit.
Vihaviestisi ilmiannettu.
Kokeilepa käyttää tekstissäsi esim. sanaa
"v a t i p ä ä" ja katso miten käy.
😁😁😁😁😁😁😁😁😁
Lainausasetuksiin on taas tehty jotain tosi hyviä muutoksia josta tämä johtuu. Ei siis ole kyse kielletystä sanasta eikä mistään sellaisesta, vaan lainaaminen on paskottu lopullisesti. Kun laittaa saman viestin ilman viestiin vastaamista, omana viestinään, niin menee läpi.
Tehdään taas hienoja muutoksia palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman. Normaalia tekstiä ja viesti menee selvitykseen. Miksi?
Sama juttu täällä
Erikoista silti, että joitain puppa- ja neekeriviestejä sujahtaa läpi ongelmitta. Valikoivaa estoa.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilepa käyttää tekstissäsi esim. sanaa
"v a t i p ä ä" ja katso miten käy.
😁😁😁😁😁😁😁😁😁
atipää
(v ei ole tuossa oikea v vaan helleenisen fontin samannäköinen kirjain)
Vierailija kirjoitti:
Ei ne mihinkään jonoon mene, vaan roskiin.
Riittää että viesti sisältää yhden sanan, jonka ylläpito on luokitellut tabuksi.
Olin viimeksi yllättynyt, että sana 'tok si nen' ei mene läpi.
Käytin sitä kemikaalista, en maskuliinisuudesta. 😂
Tämäkään ei selitä kaikkea. Kirjoittamani vastaus ei sisältänyt mitään kyseenalaista sanaa. Eikä tietenkään lainatut kohdat, koska ne oli julkaistu tänään.
Itse huomasin eilen saman. Ja huvittavinta oli että eilen kun lainaus+kommenttini ei mennyt lainkaan läpi, kokeilin pelkkää lainattua tekstiä. Ei mennyt läpi sekään 😀 sama teksti siis suoraan ketjusta lainattu, mutta ei kelvannut toista kertaa 😀
Näköjään kreikkalaisia fontteja ei enää voi käyttää ollenkaan. Pöh.
Kokeillaan: -uros, -anturi, -säteily
Vierailija kirjoitti:
Erikoista silti, että joitain puppa- ja neekeriviestejä sujahtaa läpi ongelmitta. Valikoivaa estoa.
Nämä ovat osa vauvapalstan historiaa. Suojelukohteita joihin ei saa kajota. Jälkipolville on säilytettävä muisto ajastamme.
Olen huomannut saman. Normaalia tekstiä ja viesti menee selvitykseen. Miksi?