Kommentti on ilmoitettu. Kommenttisi on jonoutettu moderointia varten ja julkaistaan hyväksynnän jälkeen.
Tuleeko tämä viesti aina jos lainatut viestit menevät liian "pitkiksi"?
Nytkin vastasin pitkään ketjuun OK eikä viestini tullut läpi. Ei ensimmäinen kerta.
Ei taida algoritmit oikein toimia.
Kommentit (42)
Luultavasti osuit johonkin kiellettyyn sanaan. Täällä ne on tosin helppo kiertää, palstan ylläpito ei ilmeisesti kykene käyttämään minkäänlaista regexiä filttereissään.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman. Normaalia tekstiä ja viesti menee selvitykseen. Miksi?
Tänään on täysin normaalit viestit alkaneet mennä jonoutettaviksi. Mitä ihmettä?
Vierailija kirjoitti:
H.okka ja pubba taisivat päästä bannilistalle :-)
Älä nyt halvatti manaa noita esiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne mihinkään jonoon mene, vaan roskiin.
Riittää että viesti sisältää yhden sanan, jonka ylläpito on luokitellut tabuksi.
Olin viimeksi yllättynyt, että sana 'tok si nen' ei mene läpi.
Käytin sitä kemikaalista, en maskuliinisuudesta. 😂
Ihan toksinen juttu
Mulla tulee toi kun ilmoitan viesteistä jotka ei ole samaa mieltä mun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
🦃Kalkkuna🦃
Liian monta viestiä lyhyessä ajassa samaan ketjuun, mutta siitä se ei edes ilmoita mitään.
Melkonen dystopia koko palsta sensuureineen mut onnex täälä ei pakoteta olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Siinä on jokin kielletty sana.
Vierailija kirjoitti:
pubba ja hokka vai h.okka?
Puppa👴 tuli katsomaan mitä tapahtuu.
Suomennettuna kommentti on automoderoitu ja sitä ei koskaan julkaista. Vähän kuin poliitikot, puhutaan yhtä, tarkoitetaan toista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on jokin kielletty sana.
Onko OK sanana kielletty? Näin minulle kävi-
Mitenköhän mummon raittiuslupauksen mahtoi käydä myöhemmällä iällä?
Mummon raittiuspäätös piti ja jatkui hänen elämänsä loppuun asti. Raittiusaate yhdisti mummoa ja vaaria, en usko että he koskaan ottivat pisaraakaan alkoholia. Mutta eivät he saarnanneet siitäkään asiasta. Kun me nuoret joskus hölmöilimme, he suhtautuivat siihen vain hyväntahtoisesti päivitellen.
Mummo avioitui vaarin kanssa 1960-luvun alussa. Luja kristillinen vakaumus heillä oli molemmilla ja se heitä yhdisti silloinkin, kun elämässä oli vaikeuksia ja haasteita.
Ahkeria olivat molemmat. Yhteiset rahat heillä oli aina ja se tuntui toimivan hyvin, kun olivat kumpikin sellaisia tarkan markan ihmisiä. Eivät pihejä, mutta tarkkoja.
Mummo oli alkuun kotona lapsia hoitamassa - sekin oli ajan tapa silloin - ja myöhemmin töissä seurakunnan taloushallinnossa. Mummo oli myös hyvin aktiivinen seurakuntatyössä ja osallistui vuosikymmenten kuluessa moniin kirkollisiin askareisiin.
Vaarilla oli sellainen mikroyritys, jossa oli työssä hänen itsensä lisäksi yhdestä kahteen apumiestä. Tekivät korjausrakentamista ja muuta pientä remonttia. Vaarikin oli hurskas mies, mutta jäyhempi, eikä samalla tavalla osallistunut kirkolliseen vapaaehtoistyöhön.
Vierailija kirjoitti:
Itse huomasin eilen saman. Ja huvittavinta oli että eilen kun lainaus+kommenttini ei mennyt lainkaan läpi, kokeilin pelkkää lainattua tekstiä. Ei mennyt läpi sekään 😀 sama teksti siis suoraan ketjusta lainattu, mutta ei kelvannut toista kertaa 😀
Nii-in, eli lainaustoiminto on paskottu lopullisesti. Nämä on näitä käyttäjäystävällisiä parannuksia vauvapalstalla, helvetin hyvin toteutettuna sarkasmivaroitus
Vierailija kirjoitti:
Puppis on hyvä vaan ja katselee.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa. Tyccään tästä hahmosta ja tätä pitäisi saada lisää. 🦃
Vierailija kirjoitti:
Ei. Tarkoittaa sitä, että viestiä ei julkaista ikinä.
No daa, koska palstalla ei moderoijia ole!