Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet: nainen ei halua seksiä kanssasi, kun todennäköisesti orgasmia ei tule

Vierailija
19.12.2025 |

Selvä enemmistö naisista saa orgasmin yhdynnässä vain silloin tällöin eli joskus. Useimmiten ei, jos koskaan.

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000011698396.html

Kommentit (225)

Vierailija
141/225 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pöh, itse en saa itseni kanssa. Mutta en halua kasvattaa body countiani millään säädöillä vaan mulle seksi kuuluu suhteeseen. Toistaiseksi seksipartnereita 0, ja kyllä, uskon saavani kuitenkin  miehen kanssa. Silloin kosketusta saavat ihan eri paikat kuin yksin värkätessä (en siis käytä leluja). 

Ei kultapieni. Kyllä sun pitää ensin tutustua omaan kehoosi ja saada se orgasmi omin käsin (tai apuvälinein).

Miehen kanssa saat olla orgasmittomana panopuuna vuosikausia ennen kuin tajuat asian.

Miehet eivät todellakaan ymmärrä naisten anatomiaa eivätkä osaa tyydyttää naista, ellei nainen anna ohjeita. No ehkä jotkut ulkomaiset miehet osaavat, mutta sori, suomalaisista miehistä aniharva.

Hän puhuu kokemuksen syvällä rintaäänellä. Hän on kiertänyt

No ei, kaikki tietoni perustuvat vain ja ainoastaan Vauva-palstan miehiin 😂

Vierailija
142/225 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset vihaavat miehiä. Ei sen ihmeellisempää

Korjaan: palstamammat netissä vihaavat miehiä kuten lautaincelit naisia. 

Suurin osa ei vihaa ketään ja elää parisuhteessa enemmän tai vähemmän onnellisesti. 

Huom: pelkkiä alapeukkuja kun totesin, että on hyvä seksielämä, orgasmeja molemmin puolin. Tätä tämä on täällä katkerien yh-tätien keskuudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/225 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos kuvittelet että voit rauhassa miehen kanssa opetella ja testailla hommia, niin harvoin homma toimii noin. Pitää olla erikoislaatuinen mies, vaikea löytää. Miehillä on kiire siihen omaan kivaansa ja vaativat naisen huomiota, mikä on aina pois naisen omasta keskittymisestä. Ja vähän niin se on, ellet vaadi ja ohjaa miestä antamaan sulle nautintoa, monet itsekkäät jättävät sun nautintosi hoitamatta"

Edelleenkin, miksi miehen pitäisi antaa nautinto itselleen ja myös naiselle?

Selitä ensin, miksi minun maksaisi vaivaa vastata sinulle? Et ymmärtäisi kuitenkaan, koska olet yksinkertainen.

Vierailija
144/225 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän tarkoittaa biologisesta näkökulmasta sitä että naisen ei edes kuulu saada orgasmia yhdynnässä, koska sillä ei ole väliä. Se ei ole välttämätöntä lisääntymisen kannalta.

Muut näkökulmat asia erikseen tietysti.

Looginen virhe tässäkin ajatuksenkulussa. 

Miksi klitoris on olemassa? Sillähän ei ole mitään muuta tehtävää kuin saada orgasmi. Miksi evoluutio kehitti sen? 

Ehkä klitoris on sitä varten että nainen voi räplätä itselleen orgasmin.

Vierailija
145/225 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen miehenä saanut naiselle orkun pelkästään puhelimen välityksellä.

Vierailija
146/225 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vad är bättre än prestationsorienterad sex? Varför njuta, när man även på denna punkt kan sätta upp mål, kanske delmål och sedan kämpa genom ståhejet? Inget kröner det hela bättre än en debriefing med förslag till korrigerande åtgärder genast efter akten.

Vierailija
147/225 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalstan miehet ovat maailmankaikkeuden tyhmimpiä, epähoteimpia ja vähiten naisia ymmärtäviä, epäempaattisia, rumasti naisista puhuvia epämiehiä, jotka luulevat edustavansa kaikkia miehiä. 🤷🏼

Vierailija
148/225 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei orgasmia ole mikään pakko saada juuri yhdynnässä. Sen sijaan se kyllä kannattaa saada seksissä, koska muuten voi yhtä hyvin jättää seksin väliin ja harrastaa pelkkää itsetyydytystä.

Vierailija
149/225 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen pitäisi olla kiinnostunut teidän orgasmista, hoitakaa se homma itse, miehet hoitaa omansa.

Niinhän moni nainen tekeekin ja siksi he eivät enää ole kiinnostuneita seksistä miehen kanssa.

Vierailija
150/225 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Ongelma on ne miehet, jotka ei suostu siihen, että seksin aikana käytetään klitoriskiihottimia. Niiden kanssa orgasmi on aina taattu (siis oletetaan, että nainen on kiihottunut)

Onko tuollaisia miehiä muka? En usko ellei puhuta joista aivan vanhoillisista.

Vierailija
151/225 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen miehenä saanut naiselle orkun pelkästään puhelimen välityksellä.

Toiset osaa ja toiset ei. :D

Nekin, jotka ei osaa, voi oppia, jos viitsii yrittää ja kumppani kommunikoi. Mutta jotka ei viitsi edes yrittää, ei kyllä opikaan.

Vierailija
152/225 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän tarkoittaa biologisesta näkökulmasta sitä että naisen ei edes kuulu saada orgasmia yhdynnässä, koska sillä ei ole väliä. Se ei ole välttämätöntä lisääntymisen kannalta.

Muut näkökulmat asia erikseen tietysti.

Looginen virhe tässäkin ajatuksenkulussa. 

Miksi klitoris on olemassa? Sillähän ei ole mitään muuta tehtävää kuin saada orgasmi. Miksi evoluutio kehitti sen? 

Ehkä klitoris on sitä varten että nainen voi räplätä itselleen orgasmin.

Kerro minulle ettet ymmärrä naisista mitään kertomatta ettet ymmärrä naisista mitään. 

Vierailija
153/225 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen pitäisi olla kiinnostunut teidän orgasmista, hoitakaa se homma itse, miehet hoitaa omansa.

t. Real incel 

Vierailija
154/225 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen vastaa omista orgasmeistaan.

Jos makaa kuin lahna, eikä kerro mistä tykkää, vaan olettaa, että toinen on joku ajatustenlukija tai kehon kielen supertulkki niin ei muuta kuin kissakaupoille.

Se, että tietää mikä on klitoris ja mitä sille kannattaa tai ei kannata tehdä, vie kyllä pitkälle naisen kuin naisen kanssa. Yllättävän moni kuulemma sohii, tökkii ja hinkkaa todella kummallisesti, vaikka mekanismi on loppujen lopuksi aika simppeli. 

No, tuo kohta "mitä sille kannattaa tai ei kannata tehdä" käsittää aika paljon. Vähän kuin sanoisi, että viulun soitossa pääsee pitkälle ihan sillä, että tietää miten sitä soitetaan ja miten ei. No shit...

Ymmärrän kyllä, että neuvominen on vaikeaa sekin. Ei sitä voi täsmällisesti sanallistaa miten pitää koskettaa, joten siinä mielessä tämä "naisen pitää vaan kertoa mistä tykkää" on vain osatotuus. Kyllä se on paljon kiinni myös miehen kärsivällisyydestä ja asenteesta, joissa monilla varmasti on parantamisen varaa. Mutta sitä en ymmärrä, ketä se palvelee, että väitetään tämän kaiken olevan ihan helppoa.

Vierailija
155/225 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvapalstan miehet ovat maailmankaikkeuden tyhmimpiä, epähoteimpia ja vähiten naisia ymmärtäviä, epäempaattisia, rumasti naisista puhuvia epämiehiä, jotka luulevat edustavansa kaikkia miehiä. 🤷🏼

Vice versa.

Vierailija
156/225 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä jumpaatte. Naisen kanssa kivempaa. Nainen tietää mitä nainen haluaa. tv. Nainen

Vierailija
157/225 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Ongelma on ne miehet, jotka ei suostu siihen, että seksin aikana käytetään klitoriskiihottimia. Niiden kanssa orgasmi on aina taattu (siis oletetaan, että nainen on kiihottunut)

Onko tuollaisia miehiä muka? En usko ellei puhuta joista aivan vanhoillisista.

Ikävä kyllä on. Jotkut miehet on niin epävarmoja, etteivät voi sietää

Vierailija
158/225 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se orgasmi hoidetaan naiselle kielellä sormilla ja vipraattorilla. Kyllä naiset olleet tyytyväisiä minun kanssani. Ei seksi ole pelkkää yhdyntää vaan pitää olla myös muuta.

Mutta miksi miehen pitäisi hoitaa orgasmi itsensä lisäksi myös naiselle? Miksi nainen ei tee mitään?

Eihän mies sitä orgasmia itsellene hoida, se tarvii naisen siihen.

Omilla liikkeillään mies sen hoitelee itselleen. Miksei nainen?

Löydät vastauksen kysymykseesi heti, kun selvität itsellesi, haluatko naisen harrastavan seksiä sinun kanssasi vai itsetyydytystä ilman sinua.

Vierailija
159/225 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan saanu orgasmia miehen kanssa. Olen teeskennellyrt saavani. Päätin elää yksin, koska teeskenteliminen ei ole perusta parisuhteelle. Elämäni on nyt parasta, kun saan olla rauhassa vonkaamiselta ja seksiltä.. Rakastan elää yksin. Toivottavasti ex on  löytänyt itselleen sopivan kumppanin, minä en ollut hänelle se.. Hän on kuitenkin hyvä mies sopivalle naiselle.

Vierailija
160/225 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies viitsisi edes yrittää kun nainen on vastenmielinen runkkari. Pääasia että saa itse kassit tyhjäksi.

Minua aina ihmetyttää, kuinka osa miehistä oikein leveilee olevansa surkeita seksissä. Oikein ylpeänä julistetaan, ettei osata/haluta tyydyttää naista. Ei yhtään hävetä ettei nainen saa orkkua heidän kanssaan, päinvastoin. En ymmärrä tätä.