Miehet: nainen ei halua seksiä kanssasi, kun todennäköisesti orgasmia ei tule
Selvä enemmistö naisista saa orgasmin yhdynnässä vain silloin tällöin eli joskus. Useimmiten ei, jos koskaan.
Kommentit (802)
Minä suosin niitä naisia jotka saavat yhdynnässä. Ninen on helpommin pidettävä tyytyväisenä niin. Yleensä nämä naiset haluavat pikaisia ja muutenkin ovat enemmän seksin perään. Jokainen saa tietysti valita minkälaisen naisen vaan.
Minä saan helposti muutoin, ja haluan paljon. Mutta kiva sentään että "annat muille luvan valita naisensa miten haluaa".
Ja mieshän on huono ei se nainen, jos ei orgasmia osaa antaa. Minä valitsen aina sellaisen miehen, jyystäjät jätän muille.
Vierailija kirjoitti:
Minä saan helposti muutoin, ja haluan paljon. Mutta kiva sentään että "annat muille luvan valita naisensa miten haluaa".
Ja mieshän on huono ei se nainen, jos ei orgasmia osaa antaa. Minä valitsen aina sellaisen miehen, jyystäjät jätän muille.
Valitse sinä miten lystäät. Minä valitsen sellaisen naisen joka saa myös yhdynnässä. Näin nainen saa enemmän orgasmeja ja on tyytyväisempi, ei tuollainen räksyttäjä kuten sinä olet. Minulle sellainen nainen joka ei saa orgasmia yhdynnässä on huono, koska nautin naisten orgasmeista ja mitä enemmän he niitä saavat sitä parempi. Varsinkin yhdyntäorgasmit on todella kiihottavia.
Vierailija kirjoitti:
Mieshän on huono.. ja sitten valitsey aina sellaisen miehen. Onko mielenterveyden kanssa ongelmia?
Mulla on mies, joka antaa mulle orgasmeja niin paljon kun haluan, minusta tässä ei olekkan kyse, vaan siitä mitä miehhet täällä kirjoittelevat. Viis veisaavat naisten nautinnoista, kunhan pääsevät panemaan.
Mieshän on huono.. ja sitten valitsey aina sellaisen miehen. Onko mielenterveyden kanssa ongelmia?
Sen lisäksi että olet todella ilkeä ja ivallinen et osaa edes lukea: MINÄ JÄTÄN JYYSTÄJÄT MUILLE. Valitsen siis miehen joka antaa orgasmeja, jos nyt ymmärsit typerys paremmin.
Nainen saa helpommallakin tavalla ja nopeammin orgasmin kuin panemalla. Miehet vaan ovat itsekkäitä ja haluavat itselleen kaiken.
Toivottavasti kaltaisiasi miehiä on paljon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on todettu skitsofrenia.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on mies, joka antaa mulle orgasmeja niin paljon kun haluan, minusta tässä ei olekkan kyse, vaan siitä mitä miehhet täällä kirjoittelevat. Viis veisaavat naisten nautinnoista, kunhan pääsevät panemaan.
Ja kuhan sä vaan pääset haukkumaan kaikkia mihiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on todettu skitsofrenia.
Sekä riippuvuus alkoholista.
Vierailija kirjoitti:
Nainen saa helpommallakin tavalla ja nopeammin orgasmin kuin panemalla. Miehet vaan ovat itsekkäitä ja haluavat itselleen kaiken.
Korkki kiinni klitorishullu
Korkki kiinni klitorishullu.
Tähän hoopouteen ei voi lisätä mitään.
Kyllä meillä vaimo saa varmemmin, kuin minä :D
Wanharouva Tyhjäpään ulina menettämästään libidosta on saanut jo 796 vastausta. Miksi ruokit wanhustrollia?
Vierailija kirjoitti:
Wanharouva Tyhjäpään ulina menettämästään libidosta on saanut jo 796 vastausta. Miksi ruokit wanhustrollia?
Taidat itse olla tämä tyhjäpää kun niin sitkeästi haluat nostaa ketjun spämmäämällä kommenttiasi.
Vierailija kirjoitti:
Orgasmit otetaan, ei anneta. Jokaisella on vastuu omistaan.
M52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat itse olla tämä tyhjäpää kun niin sitkeästi haluat nostaa ketjun spämmäämällä kommenttiasi.
Tuo ukko jatkaa poistetun kommenttinsa spämmäystä kuukausikaupalla, joten siihen ei kannata lähteä. Parempi antaa sen vain hukkua ajan virtaan ilman minkäänlaista huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orgasmit otetaan, ei anneta. Jokaisella on vastuu omistaan.
M52
Minulle kyllä annetaan ja minäkin annan miehelle. Jos en saa toiselta seksuaalista huomiota tai en haluaisi innolla ja mielenkiinnolla koskea toiseen niin en usko että ryhtyisin edes seksiin.
Jos mies ei halua välillä, jopa usein tuottaa minulle nautintoa niin otan orkkuni mieluiten ihan omin sormin keskenäni.
N35
Semmoset naiset vaihtoon. Ei kannata tuhlata aikaansa huonoihin naisiin kun parempiakin on.