Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet: nainen ei halua seksiä kanssasi, kun todennäköisesti orgasmia ei tule

Vierailija
19.12.2025 |

Selvä enemmistö naisista saa orgasmin yhdynnässä vain silloin tällöin eli joskus. Useimmiten ei, jos koskaan.

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000011698396.html

Kommentit (802)

Vierailija
781/802 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mies sanoo ettei haitta jos joskus jää saamatta...mutta monikin naine ei kinä saa! Revi siitä.

Semmoset naiset vaihtoon. Ei kannata tuhlata aikaansa huonoihin naisiin kun parempiakin on.

Vierailija
782/802 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suosin niitä naisia jotka saavat yhdynnässä. Ninen on helpommin pidettävä tyytyväisenä niin. Yleensä nämä naiset haluavat pikaisia ja muutenkin ovat enemmän seksin perään. Jokainen saa tietysti valita minkälaisen naisen vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/802 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan helposti muutoin, ja haluan paljon. Mutta kiva sentään että "annat muille luvan valita naisensa miten haluaa".

Ja mieshän on huono ei se nainen, jos ei orgasmia osaa antaa. Minä valitsen aina sellaisen miehen, jyystäjät jätän muille.

Vierailija
784/802 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä saan helposti muutoin, ja haluan paljon. Mutta kiva sentään että "annat muille luvan valita naisensa miten haluaa".

Ja mieshän on huono ei se nainen, jos ei orgasmia osaa antaa. Minä valitsen aina sellaisen miehen, jyystäjät jätän muille.

Valitse sinä miten lystäät. Minä valitsen sellaisen naisen joka saa myös yhdynnässä. Näin nainen saa enemmän orgasmeja ja on tyytyväisempi, ei tuollainen räksyttäjä kuten sinä olet. Minulle sellainen nainen joka ei saa orgasmia yhdynnässä on huono, koska nautin naisten orgasmeista ja mitä enemmän he niitä saavat sitä parempi. Varsinkin yhdyntäorgasmit on todella kiihottavia. 

Vierailija
785/802 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieshän on huono.. ja sitten valitsey aina sellaisen miehen. Onko mielenterveyden kanssa ongelmia?

Vierailija
786/802 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mies, joka antaa mulle orgasmeja niin paljon kun haluan, minusta tässä ei olekkan kyse, vaan siitä mitä miehhet täällä kirjoittelevat. Viis veisaavat naisten nautinnoista, kunhan pääsevät panemaan.

Vierailija
787/802 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän on huono.. ja sitten valitsey aina sellaisen miehen. Onko mielenterveyden kanssa ongelmia?

Sen lisäksi että olet todella ilkeä ja ivallinen et osaa edes lukea: MINÄ JÄTÄN JYYSTÄJÄT MUILLE. Valitsen siis miehen joka antaa orgasmeja, jos nyt ymmärsit typerys paremmin.

Vierailija
788/802 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saa helpommallakin tavalla ja nopeammin orgasmin kuin panemalla. Miehet vaan ovat itsekkäitä ja haluavat itselleen kaiken.

Vierailija
789/802 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kaltaisiasi miehiä on paljon!

Vierailija
790/802 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on todettu skitsofrenia.

Vierailija
791/802 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on mies, joka antaa mulle orgasmeja niin paljon kun haluan, minusta tässä ei olekkan kyse, vaan siitä mitä miehhet täällä kirjoittelevat. Viis veisaavat naisten nautinnoista, kunhan pääsevät panemaan.

Ja kuhan sä vaan pääset haukkumaan kaikkia mihiä.

Vierailija
792/802 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on todettu skitsofrenia.

Sekä riippuvuus alkoholista.

Vierailija
793/802 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen saa helpommallakin tavalla ja nopeammin orgasmin kuin panemalla. Miehet vaan ovat itsekkäitä ja haluavat itselleen kaiken.

Korkki kiinni klitorishullu

Vierailija
794/802 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkki kiinni klitorishullu.

Tähän hoopouteen ei voi lisätä mitään.

Vierailija
795/802 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä vaimo saa varmemmin, kuin minä :D

Vierailija
796/802 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wanharouva Tyhjäpään ulina menettämästään libidosta on saanut jo 796 vastausta. Miksi ruokit wanhustrollia?

Vierailija
797/802 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wanharouva Tyhjäpään ulina menettämästään libidosta on saanut jo 796 vastausta. Miksi ruokit wanhustrollia?

Taidat itse olla tämä tyhjäpää kun niin sitkeästi haluat nostaa ketjun spämmäämällä kommenttiasi. 

Vierailija
798/802 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orgasmit otetaan, ei anneta. Jokaisella on vastuu omistaan.

M52

Vierailija
799/802 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat itse olla tämä tyhjäpää kun niin sitkeästi haluat nostaa ketjun spämmäämällä kommenttiasi. 

Tuo ukko jatkaa poistetun kommenttinsa spämmäystä kuukausikaupalla, joten siihen ei kannata lähteä. Parempi antaa sen vain hukkua ajan virtaan ilman minkäänlaista huomiota.

Vierailija
800/802 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Orgasmit otetaan, ei anneta. Jokaisella on vastuu omistaan.

M52

Minulle kyllä annetaan ja minäkin annan miehelle. Jos en saa toiselta seksuaalista huomiota tai en haluaisi innolla ja mielenkiinnolla koskea toiseen niin en usko että ryhtyisin edes seksiin. 

Jos mies ei halua välillä, jopa usein tuottaa minulle nautintoa niin otan orkkuni mieluiten ihan omin sormin keskenäni. 

N35

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi