Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet: nainen ei halua seksiä kanssasi, kun todennäköisesti orgasmia ei tule

Vierailija
19.12.2025 |

Selvä enemmistö naisista saa orgasmin yhdynnässä vain silloin tällöin eli joskus. Useimmiten ei, jos koskaan.

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000011698396.html

Kommentit (802)

Vierailija
741/802 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina tienannut enemmän kuin mieheni, ja hän on melkolailla varaton, kun taas mulla on omaisuuttakin.

Ei ole tullut mieleenkään, että ois pitänyt  ottaa joku rahakas...

Mutta hän osaakin minut tyydyttää ihan joaikinen päivä, ja oikeni kysyy  aina, "haluatko vielä". Kuka tuollaista vaihtaa, komea nuorempi mies vielä.

Kumpa miehet itse jotain älyäisivät, eivätkä aina vaan keskittyis naisten haukkumiseen.

Vierailija
742/802 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimon orgasmin odottama ja toteutuma seksiin ryhtyessä on ollut 98-99%.  Joten ei ole ollut ongelmaa etteikö haluasi seksiä ja etteikö tekisi itse aloituksia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/802 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aina tienannut enemmän kuin mieheni, ja hän on melkolailla varaton, kun taas mulla on omaisuuttakin.

Ei ole tullut mieleenkään, että ois pitänyt  ottaa joku rahakas...

Mutta hän osaakin minut tyydyttää ihan joaikinen päivä, ja oikeni kysyy  aina, "haluatko vielä". Kuka tuollaista vaihtaa, komea nuorempi mies vielä.

Kumpa miehet itse jotain älyäisivät, eivätkä aina vaan keskittyis naisten haukkumiseen.

Joopa joo taas.

Vierailija
744/802 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo taas.

Niinpä niin taas...kun ei pysty muuta sanomaan.

Vierailija
745/802 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin jo aiemmin muotoilla tätä järkevästi, mutta mietin sitten ymmärretäänkö se väärin. No, menkööt. 

Minä olen halunnut miehen tyydyttämistä hyvin harvoin spontaanisti. Oli väärin tai oikein tai itsekästä tai ei, niin minulla ei ole oikeastaan kiinnostusta yhtäkkiä kesken tiskaamisen tai keväisen kävelylenkin, että uuuuuh pääsisinpä antamaan miehelle käsi -tai suuhoitoa tai pääsisinpä katselemaan miehen kullia. Tai edes alastonta miestä. Minä en yksinkertaisesti melkein ikinä haaveile, että pääsisin jonkun random-ukon peniksen kimppuun tai esiintymään hänelle seksihepenissä tai ratsastamaan niin etten saa siitä asetelmasta mitään. 

Siis ehkä joskus ja jouluna (eli ovulaation aikoihin ja just ennen menkkoja) voi olla fyysinen kivistys/pakotus/panetuksen tunne, jolloin kaipaisin jotain sisälle. 

Omaa miestäni kohtaan tällaisia yhtäkkisiä haluja kyllä on, että muistan yhtäkkiä jonkin kivan jutun mitä ollaan tehty. Se, johtaako halu toimintaan ... No, melko sattuman kauppaa. 

Mutta: kuinka usein haluaisin, että mies tyydyttää minut sormin tai suullaan, ilman mitään pakkoa vastapalvelukseen ja jos on ollut mies joka selkeästi himoitsee minua ja pitää siitä miltä näytän, tuoksun, maistun ja kuulostan? Oikeasti päivittäin, jopa aamuin illoin ! 

Sitten kun tuollainen mahdollisuus on ollut niin se on ylläpitänyt muitakin haluja ja olen ollut tosi itsevarma ja aloitteellinen. 

Sellainen dynamiikka on kuitenkin muodostunut vain yhdessä suhteessa. Eikä johdu siitä, että muut miehet olisivat tai olisivat olleet surkeita. Vaan ainoastaan tuo yksi meni niin naisen nautinto edellä ja oli yleensäkin tosi hyvä lukemaan minua ja kommunikoimaan. Muiden kanssa, myös nykyisen rakkaan aviomieheni kanssa, seksiin on aina tullut paineita ja sellainen olo, ettei minun nautinnolla ole oikeastaan väliä vaan minuun kosketaan että itse saataisiin jotain. 

En osaa paremmin selittää. Mutta jos minulle tulee olo, että olen panoreikä tai fiilikseni sivuutetaan niin peli on aikalailla menetetty. Eli jos joutuisin edes huomauttamaan asiasta miehelle niin plääh, tunnetasolla olen jo heti lukossa versus mies, joka oikeasti ei voisi edes kuvitella panevansa ennen kuin olen tyydytetty ja oikeasti mukana... 

Vierailija
746/802 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin jo aiemmin muotoilla tätä järkevästi, mutta mietin sitten ymmärretäänkö se väärin. No, menkööt. 

Minä olen halunnut miehen tyydyttämistä hyvin harvoin spontaanisti. Oli väärin tai oikein tai itsekästä tai ei, niin minulla ei ole oikeastaan kiinnostusta yhtäkkiä kesken tiskaamisen tai keväisen kävelylenkin, että uuuuuh pääsisinpä antamaan miehelle käsi -tai suuhoitoa tai pääsisinpä katselemaan miehen kullia. Tai edes alastonta miestä. Minä en yksinkertaisesti melkein ikinä haaveile, että pääsisin jonkun random-ukon peniksen kimppuun tai esiintymään hänelle seksihepenissä tai ratsastamaan niin etten saa siitä asetelmasta mitään. 

Siis ehkä joskus ja jouluna (eli ovulaation aikoihin ja just ennen menkkoja) voi olla fyysinen kivistys/pakotus/panetuksen tunne, jolloin kaipaisin jotain sisälle. 

Omaa miestäni kohtaan tällaisia yhtäkkisiä haluja kyllä on, että muistan yhtäkkiä jonkin kivan jutun mitä ollaan tehty. Se, johtaako halu toimintaan ... No, melko sattuman kauppaa. 

Mutta: kuinka usein haluaisin, että mies tyydyttää minut sormin tai suullaan, ilman mitään pakkoa vastapalvelukseen ja jos on ollut mies joka selkeästi himoitsee minua ja pitää siitä miltä näytän, tuoksun, maistun ja kuulostan? Oikeasti päivittäin, jopa aamuin illoin ! 

Sitten kun tuollainen mahdollisuus on ollut niin se on ylläpitänyt muitakin haluja ja olen ollut tosi itsevarma ja aloitteellinen. 

Sellainen dynamiikka on kuitenkin muodostunut vain yhdessä suhteessa. Eikä johdu siitä, että muut miehet olisivat tai olisivat olleet surkeita. Vaan ainoastaan tuo yksi meni niin naisen nautinto edellä ja oli yleensäkin tosi hyvä lukemaan minua ja kommunikoimaan. Muiden kanssa, myös nykyisen rakkaan aviomieheni kanssa, seksiin on aina tullut paineita ja sellainen olo, ettei minun nautinnolla ole oikeastaan väliä vaan minuun kosketaan että itse saataisiin jotain. 

En osaa paremmin selittää. Mutta jos minulle tulee olo, että olen panoreikä tai fiilikseni sivuutetaan niin peli on aikalailla menetetty. Eli jos joutuisin edes huomauttamaan asiasta miehelle niin plääh, tunnetasolla olen jo heti lukossa versus mies, joka oikeasti ei voisi edes kuvitella panevansa ennen kuin olen tyydytetty ja oikeasti mukana... 

Täysin ymmärrettävää. Seksiin on paras sellainen mies, joka on hyvä lukemaan naista ja kommunikoimaan. Mutta tämä on miesten ongelma; naista on vaikeaa lukea. Täällä palstalla on miehiä, jotka menevät ihan sekaisin, kun yksi nainen sanoo yhtä ja toinen toista, eikä mies voi ymmärtää, että jokaisella naisella on omat näkemyksensä. Ei ole mitään "naiset ovat tätä mieltä"-monoliittiä.

Ja tuo on niin tuttu tunne, että tuntuu siltä, "ettei minun nautinnolla ole oikeastaan väliä vaan minuun kosketaan että itse saataisiin jotain". Että mies ei halua juuri sinua, vaan seksiä. Se on ehdoton turn off. Kukaan ei halua olla purkautumisalusta.

Vierailija
747/802 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin ymmärrettävää. Seksiin on paras sellainen mies, joka on hyvä lukemaan naista ja kommunikoimaan. Mutta tämä on miesten ongelma; naista on vaikeaa lukea. Täällä palstalla on miehiä, jotka menevät ihan sekaisin, kun yksi nainen sanoo yhtä ja toinen toista, eikä mies voi ymmärtää, että jokaisella naisella on omat näkemyksensä. Ei ole mitään "naiset ovat tätä mieltä"-monoliittiä.

Ja tuo on niin tuttu tunne, että tuntuu siltä, "ettei minun nautinnolla ole oikeastaan väliä vaan minuun kosketaan että itse saataisiin jotain". Että mies ei halua juuri sinua, vaan seksiä. Se on ehdoton turn off. Kukaan ei halua olla purkautumisalusta.

Nämä purkautujamiehet ovat myös niitä, jotka alkavat vongata jos heille sanoo ei, ja joiden itsetunto murenee, jos sanoo kahdesti ei. Koleerisia pikkupoikia.

Vierailija
748/802 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi omanlaiseni fiilistely. Kyllä se pitkälti noin menee, tietysti. Ihmettelen vain, kuinka miehet eivät sano mitään mielipidettä tähän tai vain "taas tätä" ikäänkuin se olisi yhtikäs mitään muuta kuin halveksunnan osoitus naista kohtaan.

Ei taida onnistua vuoropuhelu.

Vierailija
749/802 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun kalua saa ihan vapaasti puoliso käyttää oman itsekkään orkkunsa hakemiseen. Ei haittaa yhtään.

Mies

Vierailija
750/802 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun kalua saa ihan vapaasti puoliso käyttää oman itsekkään orkkunsa hakemiseen. Ei haittaa yhtään.

Mies

Onko typerämpää kuultu!

Vierailija
751/802 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies

Onko typerämpää kuultu!

Mitä tarkoitat? Mikä tuossa on typerää? Kyllä minä ainakin otan omani yhdynnässä miehen kalun avulla. Erityisesti kun minä olen päällä, mulla on vahvasti se olo että haen oman orgasmini hyvinkin itsekkäästi. 

Vierailija
752/802 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies

Onko typerämpää kuultu!

Kaikki sun tänne spammaamat jutut on typerempiä!

Vierailija
753/802 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies

Onko typerämpää vitsiä kuultu!

Vierailija
754/802 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies

Onko typerämpää kuultu!

Mitä tarkoitat? Mikä tuossa on typerää? Kyllä minä ainakin otan omani yhdynnässä miehen kalun avulla. Erityisesti kun minä olen päällä, mulla on vahvasti se olo että haen oman orgasmini hyvinkin itsekkäästi. 

Vaimoni ollut samanlainen jo nuorestä lähtien. Siksi häneen rakastuinkin. Tulinen ja tempperamenttinen sängyssä ja piti huolen omastaan. 

Vierailija
755/802 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä tarkoitat? Mikä tuossa on typerää? Kyllä minä ainakin otan omani yhdynnässä miehen kalun avulla. Erityisesti kun minä olen päällä, mulla on vahvasti se olo että haen oman orgasmini hyvinkin itsekkäästi. "

Pidätkö itseäsi siis naisena, jollaisia naiset yleensä ovat? Lue enemmän luule vähemmän.

Vierailija
756/802 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"piti huolen omastaan. "

sekö on hyvä nainen, jolle miehen ei tarvi tehdä itse mitään?

Vierailija
757/802 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukkujen sijaan, voisi vastata. Mutta ehkä on vaikea löytää vastausta.

Vierailija
758/802 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mitä tarkoitat? Mikä tuossa on typerää? Kyllä minä ainakin otan omani yhdynnässä miehen kalun avulla. Erityisesti kun minä olen päällä, mulla on vahvasti se olo että haen oman orgasmini hyvinkin itsekkäästi. "

Pidätkö itseäsi siis naisena, jollaisia naiset yleensä ovat? Lue enemmän luule vähemmän.

Miehenä vastaan tuohon, että mitä helvatun väliä sillä on itsenäiselle naiselle mitä muut naiset tekee tai on tekemättä. 

Vaimoni ollut aktiivinen alusta lähtien ja pitänyt huolen että saanut orgasminsa, siksi seksissä ollut kaksi tasa-arvoista ja vahvaa persoonaa, jolloin seksistäkin tullut intohimoista, jolla molemmilla ollut roolinsa. 

Mitä muut naiset on sängyssä tai ei, ei voisi vähempää kiinnostaa. Flekmaattinen nainen ei olisi minun naiseni. 

Vierailija
759/802 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteesa just noin. Mutta miksi hyökätään aina sen naisen kimppuun - "ei sun tarvii tulla enää sanomaan sitä ja tätä". Sitä en hyväksy.

Vierailija
760/802 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi onkin irvokasta miehen puhe "annan kaluni naisen käyttöön" ... vai niin. Minäpä sanon, että anna klitorikseni miehen käyttöön..

Jos mies saisi aina vaan sitä hyväillä ja suudella , ei muuta, kuinkahan kauan jaksaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan