Miehet: nainen ei halua seksiä kanssasi, kun todennäköisesti orgasmia ei tule
Selvä enemmistö naisista saa orgasmin yhdynnässä vain silloin tällöin eli joskus. Useimmiten ei, jos koskaan.
Kommentit (802)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mitä tarkoitat? Mikä tuossa on typerää? Kyllä minä ainakin otan omani yhdynnässä miehen kalun avulla. Erityisesti kun minä olen päällä, mulla on vahvasti se olo että haen oman orgasmini hyvinkin itsekkäästi. "
Pidätkö itseäsi siis naisena, jollaisia naiset yleensä ovat? Lue enemmän luule vähemmän.
Miehenä vastaan tuohon, että mitä helvatun väliä sillä on itsenäiselle naiselle mitä muut naiset tekee tai on tekemättä.
Vaimoni ollut aktiivinen alusta lähtien ja pitänyt huolen että saanut orgasminsa, siksi seksissä ollut kaksi tasa-arvoista ja vahvaa persoonaa, jolloin seksistäkin tullut intohimoista, jolla molemmilla ollut roolinsa.
Mitä muut naiset on sängyssä tai ei, ei voisi vähempää kiinnostaa. Flekmaattinen nainen ei olisi minun naiseni.
Seksissä voi olla kaksi tasa-arvoista ja vahvaa persoonaa ja sitä naista ei vain kiinnosta ratsastaminen tai itselleen orkun kirnuaminen miehen päällä kyykkien tai istuen kun ei vain tunnu hyvältä eikä kinostele 🙋
Jos nainen haluaa, että häntä aktiivisesti tyydytetään ja nauttii saada orkkunsa muulla tavoin kuin kirnuamalla munaa, se ei hänestä tee lahnaa. Minä en halua ikinä enää ratsastaa miehellä eikä liity siihen että todellakaan preferoisin vaikka lähäriä tai makaan passiivisena.
No se on ihan sinun valintasi tai ongelmasi, eikä vaikuta ,eikä kuulu toisten naisten seksiin mitenkään, tai heidän tekemisiin ja haluihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mitä tarkoitat? Mikä tuossa on typerää? Kyllä minä ainakin otan omani yhdynnässä miehen kalun avulla. Erityisesti kun minä olen päällä, mulla on vahvasti se olo että haen oman orgasmini hyvinkin itsekkäästi. "
Pidätkö itseäsi siis naisena, jollaisia naiset yleensä ovat? Lue enemmän luule vähemmän.
Miehenä vastaan tuohon, että mitä helvatun väliä sillä on itsenäiselle naiselle mitä muut naiset tekee tai on tekemättä.
Vaimoni ollut aktiivinen alusta lähtien ja pitänyt huolen että saanut orgasminsa, siksi seksissä ollut kaksi tasa-arvoista ja vahvaa persoonaa, jolloin seksistäkin tullut intohimoista, jolla molemmilla ollut roolinsa.
Mitä muut naiset on sängyssä tai ei, ei voisi vähempää kiinnostaa. Flekmaattinen nainen ei olisi minun naiseni.
Seksissä voi olla kaksi tasa-arvoista ja vahvaa persoonaa ja sitä naista ei vain kiinnosta ratsastaminen tai itselleen orkun kirnuaminen miehen päällä kyykkien tai istuen kun ei vain tunnu hyvältä eikä kinostele 🙋
Jos nainen haluaa, että häntä aktiivisesti tyydytetään ja nauttii saada orkkunsa muulla tavoin kuin kirnuamalla munaa, se ei hänestä tee lahnaa. Minä en halua ikinä enää ratsastaa miehellä eikä liity siihen että todellakaan preferoisin vaikka lähäriä tai makaan passiivisena.
Kullivihasi on käsinkosketeltavaa. Mistähän se kumpuaa?
istä sun naisvihasi kumpuaa? Olet siis sitä mieltä, että jollai nainen saa sitä "kullia kirnuamalla" orgasmia, on ensinnäkin huono, ja lisäksi vihaa kullia? Mikähän logiikka tässä on?
Vetun incell!!
istä sun naisvihasi kumpuaa? Olet siis sitä mieltä, että jollai nainen saa sitä "kullia kirnuamalla" orgasmia, on ensinnäkin huono, ja lisäksi vihaa kullia? Mikähän logiikka tässä on?
Vetun incel!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä näyttelen orgasmin joka kerta. Loppuu se nylkytys nopeammin. Ihana mies, mutta ei mitään käsitystä kuinka naiselle tuotetaan nautintoa. Sitä varten minulla on omat keinoni sitten.
Suhteen alussa koitin opastaa ja puhua asiasta, mutta mies on niin herkkänahkainen, ettei siitä tullut yhtään mitään.
Ihana mies? En ymmärrä mitä ihanaa tuollaisessa miehessä on joka ei halua opetella antamaan naiselleen nautintoa.
Miksi ihmeessä naiset tyytyvät näin vähään. Miehet eivät ikinä harrastaisi seksiä ilman orgasmia. Eivät koskaan! Naistenkaan ei pitäisi.
Kyllä minä vaan harrastan ihan mielelläni, joskus orgasmi jää saamatta mutta ei haittaa sitten yhtään. Nautin naisen nautinnosta vähintään yhtä paljon kuin omastani ja pidän huolen että naiseni saa joka kerta, siis ihan joka kerta orgasmin. Useimmiten 2-4 orgasmia yhdellä seksikerralla.
Niin mies sanoo ettei haitta jos joskus jää saamatta...mutta monikin naine ei kinä saa! Revi siitä.
Vierailija kirjoitti:
Niin mies sanoo ettei haitta jos joskus jää saamatta...mutta monikin naine ei kinä saa! Revi siitä.
Jos nainen ei osaa seksissä vaatia omaa orgasmia tai osaa ottaa sitä, on ihan naisen oma vika. Sekin, että valitsee itsekkään välinpitämättömän miehen.
Vierailija kirjoitti:
Monta promillea alla?
Että te jaksatte jankuttaa. Lukeehan jutussakin että parisuhteessa saadaan eniten orgasmeja sillä pariskunnat keskustelevat. Se on kahden kauppa! Naisen pitää saada suunsa auki ja miehen olla kiinnostunut. Eikä toisaalta yhden yön tuttavuutta voi asiasta syyttää, eihän siinä keskustelu ole ensimmäisenä mielessä. Mutta ihan sama millä lailla sen saa!
Eikän toisaalta yhden yön tuttavuutta voi asiasta syyttää, eihän siinä keskustelu ole ensimmäisenä mielessä. Mutta ihan sama millä lailla sen saa!
Mikä siinää yhden yön tuttavuudessa on sitten mielessä? Miehen nautinto varmaankin.
Vierailija kirjoitti:
Eikän toisaalta yhden yön tuttavuutta voi asiasta syyttää, eihän siinä keskustelu ole ensimmäisenä mielessä. Mutta ihan sama millä lailla sen saa!
Mikä siinää yhden yön tuttavuudessa on sitten mielessä? Miehen nautinto varmaankin.
No pilluhan sillo on mielessä!
Eiköhän siinä molempia himota. Naisillakin kun on tarpeet. Mutta tuskin kovin pitkään keskustellaan millä tavoin tyydytys hoidetaan. Onnistuu tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Periaatteesa just noin. Mutta miksi hyökätään aina sen naisen kimppuun - "ei sun tarvii tulla enää sanomaan sitä ja tätä". Sitä en hyväksy.
Annatko persettä?
Onko se muka niin, että kun mies saa uuden naisen, pitää jokaikinen kerta miettiä, että mitähän tälle pitäisi tehdä? Ain uusi ja ihmeellinen tapaus, ettei voi millään tietää mihin pitäs koskea....ja siis jokakerta kertoa sille miehell että juu tiedätkö missä klitorikseni sijaitsee. Pyhä yksinkertaisuus!
Vierailija kirjoitti:
Onko se muka niin, että kun mies saa uuden naisen, pitää jokaikinen kerta miettiä, että mitähän tälle pitäisi tehdä? Ain uusi ja ihmeellinen tapaus, ettei voi millään tietää mihin pitäs koskea....ja siis jokakerta kertoa sille miehell että juu tiedätkö missä klitorikseni sijaitsee. Pyhä yksinkertaisuus!
En ole "saanut uuden naisen" kuin kerran eläessäni, ja onhan nuo vuosikymmenien varrella halut selvinneet puolin ja toisin, puhumalla, tekemällä ja oppimalla niin toisesta kuin itsestäänkin. Eikä ole ihan niin yksinkertaiseksi kuvio muodostunut, että hiero klitorista, hiplaa kullia, ja kaikki on kunnossa. Elämä ja ihmiset ovat joskus vähän monimutkaisempia.
Vierailija kirjoitti:
Minä näyttelen orgasmin joka kerta. Loppuu se nylkytys nopeammin. Ihana mies, mutta ei mitään käsitystä kuinka naiselle tuotetaan nautintoa. Sitä varten minulla on omat keinoni sitten.
Suhteen alussa koitin opastaa ja puhua asiasta, mutta mies on niin herkkänahkainen, ettei siitä tullut yhtään mitään.
Minä ainakin miehenä pidän huolen siitä, että nainen saa aina ensin. Yleensä ennen penetraatiota ja välillä yhdynnän aikana uudestaan leluilla. Uskon, että moni mies on kiinnostunut myös partnerin tyydytyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Periaatteesa just noin. Mutta miksi hyökätään aina sen naisen kimppuun - "ei sun tarvii tulla enää sanomaan sitä ja tätä". Sitä en hyväksy.
No älä hyväksy. Eipä voisi vähempää kiinnostaa. Taaskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuntautumisestanihan se vaan.
Sitten kannattaa etsiä toinen nainen, siis sellainen joka saa orgasmin yhdynässä. Tämä on hyvin yksinkertainen asia.