***JOULUtähtösten alkuviikko 17***
Huomenta, kello on jo kymmenen eikä vieläkään pinoa!? Pääsinpäs aloittamaan :)
Tinuri
Kommentit (46)
Heti alkuun [b]nesselia[/b]lle ja [b]nefili[/b]lle jaksamisia ja kiva kuulla että [b]kirsikalla[/b] alkaa flunssa helpottaa =) Vielä kun [b]rusina[/b] pääsis eroon tuosta taudista ja se pysyis poissa Minniestä niin hyvä hyvä =)
Mä nukuin taas viime yönä noin 5 tai 6 tuntia ja aika monessa pätkässä... Aamuyölläkin Lassi päätti taas valvoa jostain puoli viidestä vähän yli kuuteen ja aamulla oli kyllä sellanen olo että en nouse vaikka taivas tippuis, mutta kun poju komentaa niin pakko kai se on =)
Aika äkkiä siinä sitten virkistyi kun aukas verhot ja hoksas että aurinko paistaa täydeltä taivaalta ja kun kurkkas vielä lämpömittaria niin kyllä teki mieli ulos. Lähdettiinkin sitten kävelylle kun Lassi alkoi väsähtää ja kikkailtiin ulkona pari tuntia =)
Lassi kylläkin päätti valvoa eikä nukkunut kuin reilu puoli tuntia vaikka vaunut oli koko ajan liikkeessä... Myöhemmin iltapäivällä nukkui toiset puoli tuntia ja nyt simahti miehen viereen " päikkäreille" .
Kummallista kyllä ku tuota pojua ei kiinnostais nyt nukkua ei yöllä eikä päivällä =o
[b]Kiitokset[/b] kaikille kannustuksesta ja vinkeistä =)
Ihottuma alkaa kyllä helpottaa, mutta on sitä vielä. Pelkkää perusrasvaa laitan nyt aamulla ja illalla ja toivon että tuo perunan poisjättäminen hävittäis koko ihottuman. Huomenna sais laittaa taas kortisonia, mutta taidan olla laittamatta ku se hävittää ihottuman niin hyvin että enhän mä sitten tiedä että auttaako se perunattomuus täysin ihottumaan vai aiheuttaako sitä joku muukin.
Jaa, taas poju otti mahtavat 20 minuutin päikkärit ja huutelee nyt tuolla että eikö täältä pääsis pois... Mies on niin hiivatin sikeäuninen päikkäreilläkin että ei herää vaikka poju huutaa vieressä =o
Pitänee mennä pelastamaan... molemmat =)
Pimmi ja Lassi hieman myöhäisillä päikkäreillä
Pitää tulla tännekkin kertoon,että meillä oli pitkästä aikaa hyvä yö takana. Johanna meni nukkumaan klo20, söi klo5.30 ja heräs klo7 aikaan. Tuossa puolen yön ja syötön välillä annoin tuttia suuhun ja tyttö jatko unta. Mä oonki jo useampana yönä ajatellu,että ei tytöllä oo joka yösyötöllä nälkä,kun saattaa vaan hetken imasta ja nukahtaa.Nyt se on sitten todistettu..
Eilen pääsin käymään yksin lenkillä. Kävelin sellasen reippaan vajaan tunnin lenkin. :) ihanaa oli! Nyt on mietinnässä pyörän osto,isäntä sitä ehdotti,jos ostais mulle yhditetytksi äitienpäivä-ja synttärilahjaksi. Minulla on nimittäin äitienpäivän jälkeisellä viikolla synttärit,tulee neljäsosa vuosisataa täyteen!
Tänään lähdetään kakkien kolmen tytön kanssa perhekerhoilemaan aamupäivästä ja iltapäivillä on isommilla vielä perhekerho,kiva päivä luvassa! vaikkakin ei ehdi juuri kotona olla:)!
tintti ja Johanna
Arvatkaa kuka on aivan tukossa?! Neitokainen tuli eilen illalla nuhaiseksi ja yön ollut ihan tukossa. Ite makoillu sängyssä ja kuunnellu hengittääkö neiti edes. Hän on kyllä nukkunu kohtalaisen hyvin, mutta ite oon heränny pienimpäänki ääneen mitä pinniksestä on kuulunu. Aamu kuudelta tuli niin paljon keltaista paksua räkää pikkuisen nenästä, että huh huh. Se helpotti oloa ja hän nukku sit 7.45 asti. Nyt on aamun ollu sit sellainen itkuinen. Johtunee flunssasta. =( Pitihän tämä arvata! Ja mulla kun tais olla aika pika flunssa. Tänään jo tosi hyvä olo. Vähän on nuhaa, muttei nenä ole edes tukossa.
Joten, en lupaa että päästään tampereelle. =( Täytyy kattoa miten ens yö menee. Jos hänelläkin menis nopeesti ohi niin voidaan tulla. Tiedän varmasti huomenna. Miks aina pitää olla näin huono tuuri. Mä kun oon jo suunnitellu, että käydään ideaparkissa ja mies haluais bauhausiin. Toivotaan että neitokainen on huomenna niin hyvä että uskalletaan lähteä. Tollasessa reissussa vaan helposti pahenee nuha. Istuu autossa ja tulee hiki, menee ulos ja tulee kylmä jne. Katotaan! Pitäkää peukkuja että neiti paranee.
Tänään näyttää tulevan hieno päivä. Jos pääsis vähän ulkoilemaan, auttaa pienen tukkoisuuteen. Onneksi ei ainakaan ole (vielä) kuumetta. Se nyt puuttuis...
Mies käy meillä aamusin koiran kanssa pissilenkillä ja tänä aamuna kun hän tuli lenkiltä hän kysy " haluatko koiranpennun" ? Mä olin jo aivan innoissani, mutta niitä oli lähteny seuraamaan pieni (ehkä 6kk) kultaisennoutajapentu ja se tuli meille asti. Aivan ihana, olis tullu meille sisälle asti leikkimään meidän koissun kanssa. Onneksi mies tunnisti pennun, asuu aika lähellä meitä, niin hän vei sen kotiin autolla. =) Mä kun jo luulin että joku oli lenkillä kysyny halutaanko pentu, että jollekin on tulossa. =)
Nyt kattoon hollyoaks kun se alkaa. Mä oon nyt n. kuukauden seurannu sitä kun neiti yleensä nukkuu ekat päikkärit tähän aikaan, niin saa hetken istua ennen päivän aloittamista.
Toivotaan että päästään tampereelle!!
rusina & nuhainen M
Aikas pikäksi on taas venynyt tää meiden pino, mikä on tietysti hyvä juttu.
Olen aivan unohtanut kertoa et Adam on alkanut kääntyä, maanantaina tuan oppi sitten. Tänään on taas niin paljon puuhaa: pian pitäis lähteä lääkäriin, löysin sellaisen kolikon kokoisen patin kainalosta ja sitä pitää nyt käydä näyttämässä.. vähän jännittää et mikä se on. Mielikuvitus taas innostui vaik todennäköisesti ei ole mitään. Illalla on sit siustus ilta taas tiedossa..jee.. äipän omaa aikaa.
Rusina voi itku kun se teidän neiti nyt sit kipeeks pukkas. Aikas kiva ilma on tosiaan näillä nurkilla. minäkään en ole ko. kaupugista ole vaan naapuri kunnasta. Ihme on jos meillä ei löydy edes yhtä yhteistä tuttua.. :)
Lauantai tulee vauhdilla.. pian nähdään neitoset
nefili ja A
Jotenki on ollu nin kiirus, etten ole edes ehtiny käydä lukemassa muiden kuulumisia, äsken vähän pintapuolisesti kävin pinoa läpi.
Eli omaa napaa sitten: Onni kasvaa kovasti! Nyt oli kolmessa viikossa tullut 2,5cm pituutta ja 500g painoa, kasvuvauhti on melkoinen!
Masulleen ollaan käännytty neljän kuukauden ikäisestä, ja selällään ei olla hetkeäkään. Ja aivan mahdoton höpöttäjä on pojasta tullu!
Hampaita on tuloillaan, kuolaa valuu jumalattomia määriä päivässä, ikenet on paksut ja nyrkit on koko ajan suussa.
Rytmi on pysynyt samanlaisena jo pidemmän aikaa ja ilman yösyöttöjä on menty jo 2 kuukauden iästä asti, helppo lapsi siis! Peruna maistuu hyvin, samoin hedelmät ja marjat. Maissivelliäkin on juotu jo jokunen tovi.
Ainut asia josta voi valittaa on iho, atoopikko taipumusta on Onnillakin! Onneksi vaan poskissa on punaiset läiskät jotka tietty rasvaamalla paranee. No eiköhän tuo kesää kohti helpota ja talvella taas moiset vaivat palaa... Toivottavasti pysyisi noin lievänä kuin tähänkin asti..
Minäkin oon saanu itestäni irti palata kuntosalille! Voi jestas miten hyvä tunne on spinningin ja pumpin jälkeen! Sielä se rasva palaa ja haaveissa olis kevyempi kesä.. No toivossa on hyvä elää...
Hauskaa päivänjatkoa tähtösille!
4äippä ja Onni 12.12
Tänään on ensimmäinen ns.normaalihko olo. Eilinen oli vielä kurja, mutta nyt on alkanut kuuri purra ja mamma vetreytyä. Kävin ihan vähän piristämässä itseäni kaupoilla, löysin kevät-takin ja lapsille alekorista pientä kivaa. Huomenna jos oikein kokeilisi kotitöitä... Tähän asti suurin saavutus on ollut einesten lämmittäminen ja puhtaiden vaatteiden päällepukeminen suoraan narulta, kohta alkaa narut olla jo tyhjät.
Olen tässä koneella jo riekkunut riittämiin, täytynee alkaa ruokkia perhettä. Tytsy " tuulettelee" jääkaappia jo siihen malliin.
Akseli on nukkunut jo kohta 3h pihalla, hän tykkää nukkua vesisateessa. Shoppailu on rankkaa pienille pojille ja mahdotonta isommille.
Lauantaina sitten Tampereella... Kivaa.
Kirsikka ja herra A