Muuttuisiko elämäsi mitenkään jos säästötilillesi ilmestyisi 25 000e jotka saat pitää?
Kommentit (133)
Ei muuttuisi. Saattaisin maksaa asuntolainan viimeiset erät vähän aiemmin pois.
Vierailija kirjoitti:
Jaa niin olen minä naisten huomion saanut enemmän kun sain isältäni rahaa. Ostin auton niin naiset heti kiinnostui.
Paskaa.
Ihmettelisin, että miten mulla on säästötili. En ole itse sellaista avannut.
Ei muuttuisi. On ennestään säästöjä tilillä, rahastoissa ja osakkeissa moninkertaisesti.
Tuommoinen summa tulisi syötyä palkanlisänä varmaan vuodessa. Menot tuppaavat olemaan tulojen mukaiset.
Tottakai muuttuisi, ostaisin heti matkan johonkin lämpimään ja lomailuun ainakin kuukauden
Ei muuttaisi yhtään, sinne menisivät säästötilille muiden säästöjen joukkoon.
Ei tuo summa juurikaan asumiskuluja kenelläkään helpottaisi. 25 000 eurolla ei saa kovinkaan hääppöistä asuntoa, riittäisi lähinnä asuntolainan saamiseen tai sitten max parin vuotta vuokralla asumista.
Vierailija kirjoitti:
Mitä iloa on rahoista, jos niillä ei tee mitään?
Vierailija kirjoitti:
En taitaisi edes huomata että rahat ovat vähän lisääntyneet.
Sama. Huomaisi vain, että muutama numero on muuttunut. Ehkä ostaisin lisää osakkeita ja rahastoja ja saisin lisää osinkoja ja omaisuus kasvaisi taas. Mikään ei muuttuisi.
No tavallaan. Taloon olisi rempparahaa valmiina ja pieni selkänoja mahdollisia potkuja ajatellen. Paino sanalla pieni. Remppoja kun ei heti oo pakko tehdä jos ei taho esteettisistä syistä.
Ei tossa oloneuvokseksi arvaisi alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekeehän niillä eli laittaa muiden säästöjen joukkoon. Koskaan kun ei tiedä, milloin niitä säästöjä tarvitsisi. Ja voihan olla, että laittamalla ne säästötilille pääsee nopeammin ostamaan omistusasunnon.
Ei. Pari ylimääräistä matkaa vois tehdä. Summan mahdollistaessa työnteon lopettamisen kyseessä olisi elämän muuttuminen.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Pari ylimääräistä matkaa vois tehdä. Summan mahdollistaessa työnteon lopettamisen kyseessä olisi elämän muuttuminen.
25 000 ei muuttaisi mitään
250 000 jo jotain eli mahdollistaisi isompia hankintoja
2 500 000 mahdollistaisi eläkkeelle jäännin heti
Ei muuttuisi. Maksaisin summalla (jos siis olisi minun rahaa), asuntolainaa, ja sitä jäisi vielä hyvä siivu siltikin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ne uudet osakkeet ja paisuva tili paljonkin iloa
25 000€ on iso summa rahaa, mutta ei sillä välittömiä vaikutuksia olisi, eikä sillä elämää yhtään paremmaksi muutettaisi. 250 000€ tekisi jo paljon ja olisi oikeasti (mun)elämää muuttava summa
Hakkeroijista enemmistö on muslimeja juudaksia tai venäläisiä .
Käyn töissä, saan palkkaa ja elän sillä omannäköistä elämääni johon ei kuulu luksus. Eli ei muuttaisi mitään tällä hetkellä.