Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuttuisiko elämäsi mitenkään jos säästötilillesi ilmestyisi 25 000e jotka saat pitää?

Vierailija
19.12.2025 |

Vai olisiko kaikki kuin ennenkin?

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun asunto muuttuisi hiukan , kun ostaisin uuden sängyn, sohvan, nojatuolin sun muuta. Mulla on kyllä kivasti säästöjä, mutta en halua käyttää niitä sellaiseen, mikä ei ole välttämätöntä. Mutta jos saisin ylimääräistä niin sitten voisin kuluttaa surutta.

Vierailija
22/85 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuttaisi mitenkään. Siirtäisin rahat rahastoihin pahan päivän varalle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisi sossutuet jäihin. Jättäisin toimarin hakematta pariksi kuukaudeksi, "tuhlaisin" kaikki rahat ja hakisin uudestaan. Sotkuahan siitä syntyisi kun joutuisi puljaamaan.

Vierailija
24/85 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeestaan. No kylppäriremppa aikaistuisi varmaan. Ja ehkä kakkosauton päivitys. 

Vierailija
25/85 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mulla on säästössä 107k. Kuten muillakin mammalla täällä palstalla.

Vierailija
26/85 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan pankki- ja veroviranomaiset siitä kiinnostuisi ja joutuisin vankilaan rahanpesusta.

Vierailija
27/85 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minun, mutta parin muun, joille tuon jakaisin. 

Varmasti jakaisit.

Vierailija
28/85 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikutusta. Ensi vuoden kesälomareissun lisäksi ehkä tekisin syksyllä uuden matkan. Mutta ei olisi muuta vaikutusta

Vierailija
29/85 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ensinnäkään säästäisi sitä, säästäminen on aivan pilipalitouhua. Minulla on koko ajan pitkä lista asioita, mihin sijoitan ja mitä kehitän, kun resursseja valuu itselleni

Vierailija
30/85 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuttaisi mitenkään. Siirtäisin rahat rahastoihin pahan päivän varalle. 

Tässäpä yksi esimerkki täysin skitsofreenisesta elämäntavasta. Hoardataan resursseja ja rukoillaan onnettomuutta, jotta pystyy sitten käyttämään niitä resursseja.

Vierailija
31/85 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkeksi olisi vapaata rahaa siis enemmän kuin tavallista. Kaippa se kuitenkin menisi tylsästi rahastoon odottamaan käyttökohdetta, en heti keksi suurempaa mutta kuitenkin tarpeeksi pientä hankintaa, jonka tuolla tekisin.  Voisihan sen polttaa vaikka parin viikon matkalla, mutta ei se ole tarpeeksi että se minun elämää kauheasti muuttaisi muutaman askeleen veisi eteenpäin joka olisi kyllä ihan ok.

Vierailija
32/85 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se varsinaisesti mitään muuttaisi mutta kyllä sille käyttöä olisi, talon perusparannuksiin. Kiertoon menisi kaikki.

Vierailija
33/85 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaisin osinkoina ensi vuonna sitten pari tonnia enemmän koska sijoittaisin nuo välittömästi.

Vierailija
34/85 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisi sen verran, että muuttaisin muualle jo nyt, enkä vasta alkukeväästä. 

Vierailija
35/85 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin edes huomaisin moista pikkusummaa..sen verran paljon on hilloa tileillä..

Vierailija
36/85 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, parempaan suuntaan. Saisin ulosoton kuitattua ja mukavan pesämunan..Joulun ihmettä odotellen!

Vierailija
37/85 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juuri, nytkin 200 000 makaa tileillä ja rahastoissa. Elelen vaan vaikka piruuttaan.

Vierailija
38/85 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mulla on muutenkin säästötilillä moninkertaisesti tuo määrä.

Vierailija
39/85 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi se mitään muuttaisi kun nyt on +80 000e

Vierailija
40/85 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ensinnäkään säästäisi sitä, säästäminen on aivan pilipalitouhua. Minulla on koko ajan pitkä lista asioita, mihin sijoitan ja mitä kehitän, kun resursseja valuu itselleni

Suomalaiset oikein ylpeilevät sillä, että ovat kirjaimellisia hamstereita. Hohhoijaa. Pitäisiköhän kutsua joku kissa paikalle, hamsterivaltio on aika susi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän