Muuttuisiko elämäsi mitenkään jos säästötilillesi ilmestyisi 25 000e jotka saat pitää?
Kommentit (85)
Ei muuttaisi mitenkään. Siirtäisin rahat rahastoihin pahan päivän varalle.
Menisi sossutuet jäihin. Jättäisin toimarin hakematta pariksi kuukaudeksi, "tuhlaisin" kaikki rahat ja hakisin uudestaan. Sotkuahan siitä syntyisi kun joutuisi puljaamaan.
Ei oikeestaan. No kylppäriremppa aikaistuisi varmaan. Ja ehkä kakkosauton päivitys.
Ei. Mulla on säästössä 107k. Kuten muillakin mammalla täällä palstalla.
Varmaan pankki- ja veroviranomaiset siitä kiinnostuisi ja joutuisin vankilaan rahanpesusta.
Vierailija kirjoitti:
Ei minun, mutta parin muun, joille tuon jakaisin.
Varmasti jakaisit.
Ei vaikutusta. Ensi vuoden kesälomareissun lisäksi ehkä tekisin syksyllä uuden matkan. Mutta ei olisi muuta vaikutusta
No en ensinnäkään säästäisi sitä, säästäminen on aivan pilipalitouhua. Minulla on koko ajan pitkä lista asioita, mihin sijoitan ja mitä kehitän, kun resursseja valuu itselleni
Vierailija kirjoitti:
Ei muuttaisi mitenkään. Siirtäisin rahat rahastoihin pahan päivän varalle.
Tässäpä yksi esimerkki täysin skitsofreenisesta elämäntavasta. Hoardataan resursseja ja rukoillaan onnettomuutta, jotta pystyy sitten käyttämään niitä resursseja.
Hetkeksi olisi vapaata rahaa siis enemmän kuin tavallista. Kaippa se kuitenkin menisi tylsästi rahastoon odottamaan käyttökohdetta, en heti keksi suurempaa mutta kuitenkin tarpeeksi pientä hankintaa, jonka tuolla tekisin. Voisihan sen polttaa vaikka parin viikon matkalla, mutta ei se ole tarpeeksi että se minun elämää kauheasti muuttaisi muutaman askeleen veisi eteenpäin joka olisi kyllä ihan ok.
Ei se varsinaisesti mitään muuttaisi mutta kyllä sille käyttöä olisi, talon perusparannuksiin. Kiertoon menisi kaikki.
Tienaisin osinkoina ensi vuonna sitten pari tonnia enemmän koska sijoittaisin nuo välittömästi.
Muuttaisi sen verran, että muuttaisin muualle jo nyt, enkä vasta alkukeväästä.
Tuskin edes huomaisin moista pikkusummaa..sen verran paljon on hilloa tileillä..
Kyllä, parempaan suuntaan. Saisin ulosoton kuitattua ja mukavan pesämunan..Joulun ihmettä odotellen!
Eipä juuri, nytkin 200 000 makaa tileillä ja rahastoissa. Elelen vaan vaikka piruuttaan.
Ei, mulla on muutenkin säästötilillä moninkertaisesti tuo määrä.
miksi se mitään muuttaisi kun nyt on +80 000e
Vierailija kirjoitti:
No en ensinnäkään säästäisi sitä, säästäminen on aivan pilipalitouhua. Minulla on koko ajan pitkä lista asioita, mihin sijoitan ja mitä kehitän, kun resursseja valuu itselleni
Suomalaiset oikein ylpeilevät sillä, että ovat kirjaimellisia hamstereita. Hohhoijaa. Pitäisiköhän kutsua joku kissa paikalle, hamsterivaltio on aika susi
Mun asunto muuttuisi hiukan , kun ostaisin uuden sängyn, sohvan, nojatuolin sun muuta. Mulla on kyllä kivasti säästöjä, mutta en halua käyttää niitä sellaiseen, mikä ei ole välttämätöntä. Mutta jos saisin ylimääräistä niin sitten voisin kuluttaa surutta.