Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas vaaditaan miljardin säästöjä, korottakaa nyt jo saatana sitä tuloveroa!

Vierailija
19.12.2025 |

Kaikki suomalaiset tietää että ilman tuloverojen korotusta tästä ei selvitä. Mieluummin ennemmin kuin myöhemmin. 

Kommentit (634)

Vierailija
81/634 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta olisi siirtyä tasaverooon, kaikilta 25%, se olisi tasa-arvoinen ratkaisu. Alv;n korotus oli erinomainen päätös, kaikkien pitää osallitua samassa suhteessa, kaikilla on kuitenkin samat edut, ilmainen koulutus jne. Se on oma valinta lukeeko juristiksi vai ikkunanpesijäksi, yhteiskunnan ei tarvitse tasapäistää ihmisiä progressiivisellä verotuksella,, Suomalainen ylihöveli tukijärjestelmä on liian kallis, onhan se ihan järjen vastaista, että omistusasuntoon on saanut asumistukea, ihmiset on totutettu siihen, että voi elää kädestä suuhun, 500 kuussa säästöön on monelle mukamas utopiaa, vaikka peruskoulussa opetetaan laskemaan, otetaan surutta liian isoja asuntolainoja jne. ja jos riski iskee, niin huudetaan valtio apuun, kuten ns. sähkökriisissä, siinäkin höösättiin  talousosaamattomia suomalaisia, ihmisten olisi pitänyt hoitaa tuokin velalla, sitä maksaessa olisi oppinut, että ei tulot vaan ne menot. Suomi on tilastollisesti rikkkaampi kuin koskaan, nyt kun hallitus tekee välttämättömiä leikkauksia, muutaman taloustaidottoman vuoksi lietsotaan köyhyyttä, jota ei ole. Firman parkkipaikalla on kymmenittäin usean kymppitonnin uusia autoja, samoin kauppojen pihoilla jne. , lomalentoja lähtee Hki;stä joka päivä. Valtiolla on yli 100 tuhattatöissä, puolet pois, kunnilla ja sotessakin on liikaa väkeä, säästettävääkin riittää.

Vierailija
82/634 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuloveroa pitäisi laskea kautta linjan, se olisi ainoa tapa pitää työvoimakustannukset kurissa rapauttamatta ostovoimaa lopullisesti. Työpaikkoja ei synny kun kustannukset ovat liian korkeat ja ihmiset eivät kuluta kun tulevaisuus on kovin epävarma. Pitää saada talous rullaamaan ja ihmisten usko tulevaisuuteen palautettua ja se onnistuu vain keventämällä verotusta tuntuvasti. Me olemme verottaneet itse itsemme tälläiseen toivottomuuden kierteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/634 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeisto veroja nosta kun se justiin alensi suurituloisimmilta ja haulla rikkaiden verohelpotukset. Kaikki tietysti velkarahalla. Maahan otettu 400 000 maahanmuuttajaa joten ei siitä suomalaisille riitä koeta nyt jo uskoa että meillä on oikeistohallitus ja kristilliset mukana.

Vierailija
84/634 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan halua maksaa enää yhtään nykyistä enempää veroja eli niitä uusia leikkauksia kehiin. Ei tältä yhteiskunnalta saa mitään muutenkaan joten aivan sama.

t. matalapalkka-alalla

Vierailija
85/634 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli työssäkäyvät taas maksajiksi ? Eikö se riitä että edellisen hallituksen aikana jo maksoivat itsensä kipeäksi ? 

Vierailija
86/634 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalitukiin roima veronkorotus ja esim lapsilisät on verottomia joten nekin vaan verolle. 

Vierailija
87/634 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten pitää ymmärtää, että jos joku on tienannut rahaa se on hänen rahaansa. Se ei ole yhteistä rahaa.

Lapsellista ajattelua. 

Mitä lapsellista on faktoissa. Minä teen tunnin töitä ja tienaan siitä n. 30 €. Kukaan muu ei sitä minun työtäni ole ollut siinä tekemässä, joten miksi minun palkkanikaan kuuluisi muille?

Vierailija
88/634 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuloveroa pitäisi laskea kautta linjan, se olisi ainoa tapa pitää työvoimakustannukset kurissa rapauttamatta ostovoimaa lopullisesti. Työpaikkoja ei synny kun kustannukset ovat liian korkeat ja ihmiset eivät kuluta kun tulevaisuus on kovin epävarma. Pitää saada talous rullaamaan ja ihmisten usko tulevaisuuteen palautettua ja se onnistuu vain keventämällä verotusta tuntuvasti. Me olemme verottaneet itse itsemme tälläiseen toivottomuuden kierteeseen.

Tuloveroa pitäisi maksaa vähemmän kautta linjan ja eläke pitäisi siirtää kokonaan aikuisen itse mietittäväksi. En tiedä miksi tuostakin on tullut muka valtion tehtävä. Saataisiin palkkoja ylös kautta linjan ja ihmiset saisivat itse päättää miten sen rahan käyttävät. Joko sijoittamiseen, tilillä istumiseen tai kuluttaisivat vain pois.

Vierailija
89/634 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö näe, että kokoomus haluaa lopettaa hyvinvointivaltion? 

Ongelma on pienituloisten olemattomat veronmaksut,isotuloiset kyllä on raskaasti kupattu

Vierailija
90/634 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vi........ . Suomessa verot pois alle 25 000€ vuodessa tienaavilta, perintövero  pois, lahjavero pois,  alv. pitäisi pienentää.

Vierailija
91/634 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLisi jo aika leikata sossutukia kun niitä maksetaean 18 miljardin euron edestä vuosittain. Mikään vaan ei tunnu riittävän toisten rahoilla eläville saatanoille. Saisivat suksia hiiteen Suomesta kun eivät viitsi työllistyä tai alkaa yrittäjäksi. 

Vierailija
92/634 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta olisi siirtyä tasaverooon, kaikilta 25%, se olisi tasa-arvoinen ratkaisu. Alv;n korotus oli erinomainen päätös

Valtionbudjettia tutkailleena voin luvata ettei tuohon neljännekseen ole (ikävä kyllä) varaa. Arvonlisäveroa ei olisi pitänyt nostaa, vaan laskea tuntuvasti, sillä se on sisämarkkinoille hyvin myrkyllinen vero. Olisi parempi kun jokainen euro kävisi yhteiskunnassa useamman käden läpi ennen päätymistään verokarhun kirstuun, tälläinen lisäisi kulutusta ja toimeliaisuutta yhteiskunnassa. Lisäksi alhaisempi hyödykkeiden hinta näkyisi pienempänä paineena palkankorotuksissa. Myös turismi hyötyisi suuresti yleisen hintatason tuntuvasta laskusta.

Vierailija
93/634 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelaloisilta kortti ja kansalaisuus pois sekä karkotus maasta. On aika purkaa oleskeluyhteiskuntaa vihdoin ja viimein.

Vierailija
94/634 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OLisi jo aika leikata sossutukia kun niitä maksetaean 18 miljardin euron edestä vuosittain. Mikään vaan ei tunnu riittävän toisten rahoilla eläville saatanoille. Saisivat suksia hiiteen Suomesta kun eivät viitsi työllistyä tai alkaa yrittäjäksi. 

Oletko ikinä miettinyt jos vaikka sairastut vakavasti?

Vierailija
95/634 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumpatkaa valtion budjettia vaikka tekoälyllä. Huomaatte, että kyllä siellä ylimääräisiä miljardeja on. Turhuuksista ei vain pystytä leikkaamaan, kun systeemi on poliittinen ja puolueet vetävät neljän vuoden sykleissä omaan suuntaansa. Paitsi vaalivuosina kukaan ei uskalla tehdä yhtään mitään, ettei äänet katoa.

Vierailija
96/634 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvonlisäveroa kannatatitaisi nostaa kaikkien tuotteiden osalta 30 prosenttiin. Verotuotta olisi noin 10 miljardia euroa. Se tekisi hyvää suomalaisille kun ruoka on aivan liian halpaa mikä näkyy kansalaisten jatkuvana painon nousuna.

Vierailija
97/634 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpon ja Purran on ihan turha selitellä, että veronkorotuksia ei olisi edessä. Jos Orpo ja Purra eivät niihen itse kykene eivätkä pysty, niin seuraava hallitus joutuu niitä aivan varmasti tekemään.

Vierailija
98/634 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuloveroa pitäisi maksaa vähemmän kautta linjan ja eläke pitäisi siirtää kokonaan aikuisen itse mietittäväksi. En tiedä miksi tuostakin on tullut muka valtion tehtävä. Saataisiin palkkoja ylös kautta linjan ja ihmiset saisivat itse päättää miten sen rahan käyttävät. Joko sijoittamiseen, tilillä istumiseen tai kuluttaisivat vain pois.

Itselleni tämä olisi parempi, saisin maksamillani eläkemaksuilla taatusti itse sijoittamalla paremman vanhuuden turvan,... mutta minä en ole yhtä kuin kaikki. Yksityiset eläkefirmat kynisivät pienituloisilta reiät sukistakin.

Vierailija
99/634 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelaloisilta kortti ja kansalaisuus pois sekä karkotus maasta. On aika purkaa oleskeluyhteiskuntaa vihdoin ja viimein.

Kehitysmaalaiset paluu kotimaihin. 

Vierailija
100/634 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin kelapummiva demariakka, MENE TÖIHIN SAATANA JA LOPETA LOISIMINEN!!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi