Episodi: George Clooney teki kovan päätöksen - "En suutele enää tyttöjä"
George Clooney reflektoi uraansa, ja kertoo nyt kokevan olevansa liian vanha romanttisiin rooleihin ja suutelemaan naisia valkokankaalla.
Voihan jukra. Jonkun pitäisi kertoa Clooneylle, että hänhän on tämän palstan miesten mukaan vielä nuori mies, parhaassa iässä. Kun pukee vaan farmariasun ja valkoiset tennarit, niin voi mennä yhä helposti 20-kymppisestä.
"Olen 63. En yritä kilpailla 25vuotiaiden kanssa. Se ei ole minun tehtäväni. En tee romanttisia elokuvia enää, Clooney kommentoi."
https://www.episodi.fi/uutiset/george-clooney-teki-kovan-paatoksen-en-s…
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Onhan se ällöä, kun ukit laitetaan pussaamaan parikymppisiä.
Monesti se on parivaljakko nuori nainen ja hopeakettu Hollywood leffoissa. Clooney ei halua tehdä sitä.
"Suudella tyttöjä"? Alaikäisiäkö tuo tyyppi on uransa aikana suudelleut?
Mutta miksi ei voi näytellä sitten omanikäisensä naisen vastaparina romanttisessa leffassa?
Viisas valinta, George ei halua huorílta tauteja
Kyllä alkoi olla vaivaannuttavaa katsella, kun Catherine Zeta-Jones pyöri varmaan 80 vee Sesn Conneryn ympärillä! Vaikka leffaan ei ihan suoraan laitettu -eksukohtauksia, niin tehtiin kyllä selväksi, että mihin suuntaan oltiin menossa. Muuten hyvä elokuva, mutta jotain rotia olisin toivonut tuon älyttömän ikäeron takia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä alkoi olla vaivaannuttavaa katsella, kun Catherine Zeta-Jones pyöri varmaan 80 vee Sesn Conneryn ympärillä! Vaikka leffaan ei ihan suoraan laitettu -eksukohtauksia, niin tehtiin kyllä selväksi, että mihin suuntaan oltiin menossa. Muuten hyvä elokuva, mutta jotain rotia olisin toivonut tuon älyttömän ikäeron takia.
Tuohan on pieni ikäero verrattuna esim Dannyyn ja Helmeen, tai Rennieen ja Johannaan.
Roger Moore lopetti Bondin esittämisen samasta syystä.
Vierailija kirjoitti:
Roger Moore lopetti Bondin esittämisen samasta syystä.
Parempi ehkä lopettaa ajoissa ja huipulla kuin nyöryyttää ja nolata itseään yrittäen esittää jotain vireää, vetreää tennarikuntia 80-vuotiaana?
Ei ois saanu suudella mua muutenkaan.