Pääkallokuosit ja -printit lasten vaatteissa: ostatko vai ovatko mielestäsi pienelle lapselle sopivia?
Omalleni en osta, lapsi vähän yli 4v.
Monilla kavereiden lapsilla on kylläkin.
Kommentit (112)
ovat kyllä ihan tietynlaisista perheistä.
Ei sitä voi kukaan kieltää.
Ei kaikkia trendejä tarvitse orjallisesti noudattaa. Voi myös käyttää omia aivojaan ja näkemystään.
Kaikkea muuta kuin persoonatonta ja tylsää. Erottuu taatusti pääkallokuosisten joukosta :)
Oletko muuten ajatellut että kaikki eivät välttämättä halua erottua joukosta :)))
että jos jollekin jäi epäselväksi, niin meillä on niitä pääkallokuvioita, ja enkelit oli niitä joita inhoan.
lukekaa myös se viesti 8.
Vierailija:
ovat kyllä ihan tietynlaisista perheistä.Ei sitä voi kukaan kieltää.
Vierailija:
ja sitten kyllä hermo palaa heti, ja kuuluvasti, jos joku ilkeää sanoa mun lapsiani enkeliksi, katsokaas, nämä ovat eläviä..
kuoltuaan. Enkelit ovat ihan muu juttu.
nuo pikkutytön huomiset tarhavaatteet eivät kuulostaneet kovin kivoilta: siis kimalteleva pääkallo?
En tajua, mutta makunsa kullakin...
Musta pipo jossa iso vaaleanpunainen pääkallo. Vastaveto iänikuiselle pupujussi ja kukka/sydänkuvio-söpöilylle.
Pääkalloista tulee mieleen elämän synkät puolet ja synkät tapahtumat. En halua miettiä sellaisia katsoessani lapseeni. (Enkä halua päivähoidon hoitajienkaan ajattelevan)
trendiksi on sekin jo massatuote.
Jos haluaa erottua pitää itse keksiä omia trendejä. Pääkallokuvio on kärsinyt infaaltion jo aikoja sitten eikä ole erityisen sävähdyttävän näköinen.
AKATEEMISIA ollaan.
No niin ollaan täälläkin, mutta se näkyy valitettavasti usein, etteivät koulutus ja sivistys kulje käsikädessä. Esimerkkinä mainittakoon lapsenne tarhavaatetus. Hienoa, onnitteluni sivistyneestä valinnasta.
Vierailija:
nuo pikkutytön huomiset tarhavaatteet eivät kuulostaneet kovin kivoilta: siis kimalteleva pääkallo?
En tajua, mutta makunsa kullakin...
vaatteilla pelleilijöiden kastiin, niihin jotka eivät minun arvonantoani saa.
Vierailija:
AKATEEMISIA ollaan.No niin ollaan täälläkin, mutta se näkyy valitettavasti usein, etteivät koulutus ja sivistys kulje käsikädessä. Esimerkkinä mainittakoon lapsenne tarhavaatetus. Hienoa, onnitteluni sivistyneestä valinnasta.
kuulostat ainakin siltä, että vaatteet ovat sinulle kovin tärkeitä elämässä. Minä olen ah! niin onnellinen, että itselleni ne eivät ole niin tärkeitä. Ehtii nauttia elämästä enemmän kun ei jatkuvasti tarvitse miettiä vaatteita.
Vierailija:
vaatteilla pelleilijöiden kastiin, niihin jotka eivät minun arvonantoani saa.
Jos meillä olis ne pääkallosäärystimet henkkamaukan riepujen somisteeena niin olisin rekkakuski/huoltsikamyyjäperheestä, mutta nyt olenkin vaatepelle kun tilaan lastenvaatteet Tanskasta....
Ootte sitte hupaisia......
" tarhantädit" kehuvat lastasi nätisti vaatetetuksi. Onneksi itselläni ambitiot ovat ihan muualla.
joissa on pääkallokuvioita. Tunnet olevasi muodin aallonharjalla ja trendikäs.
Samaan aikaan toisaalla ruotsalainen vaateketju myy Suomessa vaatteita vastaavalla kuviolla.
Koetko todellakin, että lapsesi ovat muodikkaita? Maailmalla pääkallokuosi on jo niiiin passè, että ihan hävettää suomalaisten puolesta.
Vierailija: