Hämmentävää miten epäkiinnostava olen miesten mielestä!
Tinderissäkään kukaan ei halua jutella eikä kukaan tule baarissakaan tekemään tuttavuutta tai ole pelkoa esim. työpaikkaromansseista. Voisin julkaista vaikka kotiosoitteeni eikä oven taakse ilmestyisi ketään. Samaan aikaan miehet valittavat kuinka eivät millään löydä itselleen naista. Mitä naisia he sitten oikein havittelevat?
Kommentit (203)
Vierailija kirjoitti:
Outoa. Oletko itse miettinyt missä on syy?
Vaikka kuinka paljon.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi se hämmentää?
Koska samaan aikaan miehet valittavat kuinka eivät millään löydä itselleen naista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mistä se johtuu? Mitä luulet?
En tiedä. Jotain musta ilmeisesti puuttuu.
Ap
Onko sulla lähipiirissä naisia, joista miehet kiinnostuvat?
Jos on, niin koita verrata itseäsi heihin. Näytätkö erilaiselta kuin he? Pukeudutko eri tavalla kuin he? Käyttäydytkö eri tavalla?
Miehille vain kaunis nainen on "nainen". Niitä ne on vailla ja niillä puhelimet paukkuukin koko ajan. Kannattaa hankkia harrastus, tai monta.
Mistäs nyt tuulee? Täällähän on mammaraati jo vuosia sitten päättänyt ettei nainen halua miestä elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Miehille vain kaunis nainen on "nainen". Niitä ne on vailla ja niillä puhelimet paukkuukin koko ajan. Kannattaa hankkia harrastus, tai monta.
Tinderin omien tilastojen mukaan 50 % miesprofiileista ei saa käytännössä ollenkaan tykkäyksiä naisilta.
Onko sulla kuitenkin ollut miehiä? Jos on, niin millaisia ne suhteet on olleet ja miten tapasitte?
Vierailija kirjoitti:
Mistäs nyt tuulee? Täällähän on mammaraati jo vuosia sitten päättänyt ettei nainen halua miestä elämäänsä.
Jotkut naiset eivät halua. Minä haluaisin, kun en ole koskaan elämässäni kokenut romanttista rakkautta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla lähipiirissä naisia, joista miehet kiinnostuvat?
Jos on, niin koita verrata itseäsi heihin. Näytätkö erilaiselta kuin he? Pukeudutko eri tavalla kuin he? Käyttäydytkö eri tavalla?
Yksi on ja hän pukeutuu johonkin korsettiin ja nahkaminihameeseen. En ole laittamassa sellaisia päälleni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut naiset eivät halua. Minä haluaisin, kun en ole koskaan elämässäni kokenut romanttista rakkautta.
Ap
On ihan normaalia kaivata sitä että saisi olla rakkauden kohteena, ja että saisi rakastaa itse. Valitettavasti tässä asiassa nallekarkit eivät jakaudu tasan: on ihmisiä jotka hukkuvat vastakkaisen sukupuolen edustajien kiinnostukseen, ja sitten on ihmisiä joita kukaan ei tunnu haluavan.
Itsekin painin lähes päivittäin tähän liittyvän masennuksen kanssa. Erityisesti lapsettomaksi jääminen tuhosi jotain sisältäni.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla kuitenkin ollut miehiä? Jos on, niin millaisia ne suhteet on olleet ja miten tapasitte?
Suhteet on olleet sellaisia, joiden syntymiseen minä olen ollut aloitteellinen ja päävastuussa, ja mies on lähtenyt puoliväkisin mukaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei mene ihan näinkään. Itse olen ihan tavallisen näköinen nainen ja saanut elämäni aikana paljon huomiota. En tarkkaan tiedä miksi miehet kiinnostuu.
Outoa. Oletko itse miettinyt missä on syy?