Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääkallokuosit ja -printit lasten vaatteissa: ostatko vai ovatko mielestäsi pienelle lapselle sopivia?

Vierailija
22.04.2007 |

Omalleni en osta, lapsi vähän yli 4v.

Monilla kavereiden lapsilla on kylläkin.

Kommentit (112)

Vierailija
41/112 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

pääkalloja enkä monstereitakaan. Poika 4.5-vuotias, eikä vaadi mitään tiettyjä kuvioita. Voisi olla vaikka kukkapaidoissa ja sydänkuvioissa.

Inhoan pääkallokuvioita!

Vierailija
42/112 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Profiloituna pääkallokuvioin vaatetetun lapsen vanhemmat ovat yleensä vähän koulutusta saaneita alemman sosiaaliluokan edustajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/112 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... muutama dino on 3 v:llä, mut muuten olen onnistunut toistaiseksi karttamaan kaikki lieskat, pääkallot sun muut.

sit kun lapsi osaa itse tahtoa, niin okei.

Vierailija
44/112 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on pyssytön ja väkivallaton linja kaikissa leluissa, sekä myös lastenohjelmissa.

eli, vaikka vaatteissa spiderman on pojasta hieno, ei hän ole silti nähnyt yhtään spiderman-ohjelmaa!!

eikä muutakaan pyssy-räiskintä-pieksentä-ohjelmaa.

ja kyllä, kuoleman kanssa ollaan oltu valitettavasti tekemisissä, itse vihaan enkeleitä yli kaiken. meillä ei ole ensimmäistäkään joulukoristetta missä olisi enkeli.

tonttu ja pukkilinjaa suosin.

ja sitten kyllä hermo palaa heti, ja kuuluvasti, jos joku ilkeää sanoa mun lapsiani enkeliksi, katsokaas, nämä ovat eläviä..

Vierailija
45/112 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvalta näyttävät, niinpä niin.

Vierailija
46/112 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääkalloprinttejä vaatteisiin niin ostan, mutta nyt kun " ostovalta" vielä äidillä niin en hanki.

Vierailija
47/112 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

säälix käy lapsia kun kateellisena ihailevat kavereiden pääkallo aiheisia tavaroitaan tai asujaan, kun itse ei niitä saa ÄIDIN periaatteen tai mielipiteenvuoksi...

Vierailija
48/112 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pojalle itselleen on ihan saman tekevää millaisissa vaatteissa hän on, kunhan eivät kiristä tai kutita. Eli kuviot ja värit ovat hänelle ihan toissijaisia. Jos hän ehdottomasti haluaisi jonkin pääkallokuvioisen vaatteen, niin voisin ehkä sellaisen ostaakin, mutta kun häntä eivät kuviot kiinnosta, niin minäkin jätän ne pääkallot ostamatta, kun en niistä tykkää. Pojalla on aika paljon kuviottomia vaatteita, yksiväristä ja raitaa. Tykkään, että on kirkkaitakin värejä (keltaista, tummanpunaista, raikkaanvihreää jne.) sen iänikuisen sinisen ohella myös. Ja kyllä pojallakin vois olla kukkaa ja sydämiä. Minusta on hienoa, että nykyään aletaan olla tässä vähän rennompia ja avarakatseisempia eikä niin stereotyyppisiä.

Vierailija
49/112 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaas mun nauraa *hahahahaaaaaaaaaaa*

Vierailija
50/112 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltäkin on kuollut lapsi, enkä siedä pääkalloja ja enkeleitä.

Haudalla käydessämme lapset ovat joskus heittäneet ilmaan ajatuksia siitä, miltä velivauva näyttää nyt. Eivätpä lapset kyllä ole itsekään toivoneet mitään pääkalloprinttipaitoja itselleen. Aika tärkeä ja pyhä on kuitenkin tämä kuolema-aihe perheessämme, emmekä kaipaa sen keinotekoisia symboleja lähellemme.

Vierailija
51/112 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

iskee sitten joskus rytinällä elämä päin naamaa

Vierailija
52/112 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spiderman-lakanat sai synttärilahjaksi, ja oli revetä riemusta! Äiti suosii Marimekko-linjaa.

Pojalla on aina " kivat" vaatteet, vaikkapa vaaleanbeiget sammarit ja yksivärinen vaaleansininen pusero päiväkodissa. Siskon kiusaksi olen ostanut pojalle pari Spiderman-paitaa ja pääkallopipon, jotka hän haluaisi aina päälleen, vaan kun äiti ei anna niitä pukea.

Siskoni ei muuten ole yhtään sen korkeammin koulutettu kuin minäkään, päinvastoin, minä olen meistä se jolla on korkeakoulututkinto.

Vierailija
53/112 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso sitten, kiehtovatko kuolemaa symboloivat kuviot. Mua ei naurata yhtään.

Ei suakaan enää sitten.

Vierailija
54/112 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni pääkallot eivät kuulu lasten vaatteisiin. Lapset (1-13v) eivät niitä vaadi joten sillä suuremmalla syyllä jätän ostamatta.

Muutenkin lapsiamme on pienestä pitäen (sanoisin että onnistuneesti) ohjattu klassiseen pukeutumiseen ilman isoja printtejä ja logoja. Vaatteet sellaisia että voisivat olla muodissa vielä vaikka 10 vuoden kuluttua. Nyt kun isommat osaavat/saavat jo valita omat vaatteensa on ilo huomata miten heidän makunsa on hyvä ja ajaton.

Vierailija
55/112 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Katso sitten, kiehtovatko kuolemaa symboloivat kuviot. Mua ei naurata yhtään.

Ei suakaan enää sitten.

Vierailija
56/112 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka nauroi:

ei kaikkea mikä on ns. muodissa, tarvitse ostaa.

Oletko koskaan kuullut ihmisistä, jotka eivät osta trendien mukaan, vaan oman makunsa mukaan? Sitä paitsi todellista trendiyttä alkaa nykyisin olla se, että ei osteta alkuunkaan mitään, tai ainakin mahdollisimman vähän. Mitäs siihen sanot?

Vierailija
57/112 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöille punaista, pojille sinistä -> onko tämä yhtään fiksumpaa?

Vierailija
58/112 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vaatteet sellaisia että voisivat olla muodissa vielä vaikka 10 vuoden kuluttua. Nyt kun isommat osaavat/saavat jo valita omat vaatteensa on ilo huomata miten heidän makunsa on hyvä ja ajaton.

Vierailija
59/112 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luetunymmärtäminen?

Vierailija
60/112 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sini-punaraidallinen paita jossa edessä punainen kimalteleva pääkallo. Tummansininen vekki-farkkuhame, ja sini-punaraidalliset polvisukat jossa sivuissa pienet pääkallot.

Erottuu edukseen keiju- ja Bambi-collegepukujen joukossa, uskokaa pois. Saa usein kehuja pk:n tädeiltä kun on aina niin kivasti puettu.