Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa: miksi joitakin ihmisiä ei haittaa kohdella toisia epäystävälllisesti ilman mitään syytä?

Vierailija
17.12.2025 |

Tätä olen tänään ihmetellyt suuren hämmennyksen vallassa. Työpaikallani on 2 kollegaa, jotka ovat päättäneet olla pitämättä minusta eivätkä jätä yhtäkään tilaisuutta käyttämättä tämän näyttääkseen. Mitään pahaa en ole heille tehnyt ja itse olen heille ollut aina ystävällinen. Ainoa syy, jonka kollegoideni käytökseen keksin on se, että ulkonäköni sekä aktivistitaustani ärsyttää heitä ja he kostavat tämän minulle tällä tavalla. 

Ihan vilpittömästi ihmettelen, millainen on ihminen, joka tällä tavalla toimii? Eikö hän itse tajua olevansa epäystävällinen tai suorastaan ilkeä vai eikö häntä tämä itseään millään tavalla haittaa? Itse olen ajat sitten päättänyt, että jos haluan jotain itsestäni muistettavan kuolemani jälkeen on se, miten toisia kohtelin ja siksi olen erittäin hämmentynyt kollegoideni käytöksestä. 

Kertokaapa minulle, kiitos!

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi aikuiset ihmiset ette kysy selkosuomella ihan suoraan kiusaajilta???????

Ei kiusaajilta maksa vaivaa kysyä mitään. Ovat narsisteja. Olkoon rauhassa. Kannattaa unohtaa tyypit Ap, eikä yrittääkään ymmärtää käytöstään. Eivät osaa eivätkä kykene parempaan. Huono kotikasvatus ja persoonallisuushäiriö syynä.

Ei auta, vaikka olisi sanonut sanasta sanaan näin. Tunkivat väkisin toisen reviirille nöyryyttääkseen ja piinatakseen uhriaan uudestaan. Tehtiin uusia rikoksia, jotka pakko selvittää oikeudessa, kun muuhun ei suostuttu. Monen elämään tulee narsistin valheiden vuoksi nyt harmia.

Vierailija
82/83 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu minulla. Alkuperäinen sonnanpuhuja taisi olla vain kateellinen minulle työelämän menestyksestä ja kauniista vaimostani. Sitten pari muuta pöljää lähti mukaan pilkkaan ja naureskeluun. Kertoo vain heidän henkisestä pienuudestaan ja en ole enää siellä töissä joten antaa heidän nyt märehtiä keskenään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avainsana on aktivismi. Eipä Ap vastaa, millaisesta aktivismin lajista on kyse. Jos kyse on kaduilla istuskelemisesta ja toisten ihmisten elämän vaikeuttamisesta, ymmärrän, ettei Ap ole kovinkaan suosittu työpaikallaan. Tai ylipäätään missään.  Itsekin olisin tällaisen ihmisen kanssa tekemisissä vain ihan sen pakollisen verran.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan